Hakutulokset

1. S

Toiveissa vauva 2021

@Rimaleli oi säkin täällä! Jotenki oma kuume kasvaa, kun näkee muita samassa tilanteessa @chili_ niin mä vähän muistelinkin. Mulla on nyt eri nimimerkki, ettei kukaan tunnista. Olin liian aktiivinen kirjoittelija :D Mä myös imetän meidän päälle vuoden ikäistä. Tissi on elinehto ja menkat...
  2. S

Toiveissa vauva 2021

Tämä ei nyt liity viestiisi, mutta olitkohan toiveissa vauva 2019 ryhmässä aikoinaan? Ihan kuin muistaisin sun nimimerkin sieltä.. :giggle:
  3. S

Toiveissa vauva 2021

Meillä myös esikoinen nappasi kiinni lusikassa. Silloin en edes jäänyt mitenkään makoilemaan yhdynnän jälkeen. Ja tuo oli dpo -2 kerrasta, kun joku sitäkin kyseli, että riittääköhän. Meillä ainakin riitti! ;)
  4. S

Toiveissa vauva 2021

No nyt on selkeä plussa. Onnea :love:
  5. S

Toiveissa vauva 2021

Nega testattu tänään kp36. Ei näy menkkojakaan, mutta ei tämä menkkajomotus ainakaan raskaudesta johdu. Saisi nyt vuoto alkaa.. turhauttavaa kun keho on näin sekaisin. Imetän tosin vielä esikoista, joten en tiedä vaikuttaako se. Puoli vuotta kuitenkin ollut säännöllinen 30päivän kierto...
  6. S

Toiveissa vauva 2021

En oo vielä. Jotenkin "en uskalla". Varmaan koska tiedän, että olisi tosi epätodennäköistä olla raskaana.
  7. S

Toiveissa vauva 2021

Toisaalta sulla on kuitenkin vasta dpo12. Mun mielestä ei ole mitenkään erityisen haalea. <3
  8. S

Toiveissa vauva 2021

Täällä taas huutelen. Ei olla miehen kanssa annettu tosiaan varsinaisesti lupaa raskaudelle, vaan keskeytetyllä mennään. Nyt ollaan kuitenkin jo kiertopäivässä 35. (Yleensä 28-31) Takana on jo yksi raskaus ja siinä raskausoireet oli tosi selkeitä nipistelyitä vatsassa. Nyt vaan menkkajomottaa...
  9. S

Toiveissa vauva 2021

Moi! Täällä yksi vauvakuumettaan hiljaa herättelevä huutelee taustalta. Meillä on jo yksi yhteinen lapsi ja nyt varovaisesti haaveillaan toisesta. Keskeytetyllä vielä mennään ja varsinainen yritys ei käynnissä. Mutta voi että, mikä vauvakuume tässä alkaa puskea. Olen lukenut höpöttelyjänne...

Yhteistyössä