Hakutulokset

1. S

Toiveissa vauva 2021

No joo, tulis kyllä jo tosi myöhässä :D Toisaalta viime kiertokin oli megakierto ja oletettu ovis vasta kp26.. vähän sekasin kroppa.
  2. S

Toiveissa vauva 2021

ON: Tässä ollaan aivan pihalla kyllä oman kropan kanssa. Nyt kp21. Yli viikon ajan nipistellyt ja menkkajomottanut mahaa todella paljon. Toissapäivänä nipisteli vasemmalta alhaalta. Aamulämmöt ei kuitenkaan ole edelleenkään kohonneet.. Housuihin lorahtelee jatkuvasti runsaasti valkkaria ja...
  3. S

Toiveissa vauva 2021

@Meemuli mä näen jotain kyllä. En osaa sanoa onko väriä, mutta jotain kuitenkin. Toivotaan ♡ @IinesAnkka82 tsemppiä uuteen kiertoon ♡
  4. S

Toiveissa vauva 2021

@Kuumeilija40 Eikä.. todella inhottava tilanne. :( Itse olen nyt ihan pihalla kehon toiminnasta. Nyt menossa kp20 ja menkkajomoa ja ovisoireita ollut jo viikon verran. Olin varma, että ovis olisi ollut kp16 tai 17 kipujen perusteella, mutta sitten toissapäivänä, eilen ja tänään on ollut...
  5. S

Toiveissa vauva 2021

@Alinna86 olen niin pahoillani ♡ Kaikkea hyvää sinulle. @chili_ Joo kyllä minäkin näen aika selkeästi punertavaa väriä. Omaa napaa. Tämä kierto taisi mennä ohi. Ehdittiin hommailla vain kp6 ja se ei paljoa lohduta, kun selkeät ovismerkit tuntui tänään kp16. Töissä käyminen ja kiireiset illat...
  6. S

Toiveissa vauva 2021

Meidän esikoinen on syysvauva ja samaa toivoisin tästä kakkosestakin ♡ syksy oli hyvä aika olla ison mahan kanssa, kun ei ole enää niin kuuma, mutta pärjää kuitenkin takki auki/ilman takkia. Vauvan syntyessä taas on jo viileä, joten vaunu-unet onnistuu hyvin, mutta ei taas ole niin kylmä etteikö...
  7. S

Toiveissa vauva 2021

Voihan olla, että raskauksia on nyt vähän enemmän. Monilla on ollut aikaa miettiä, että nyt olisi hyvä hetki lapselle. Tää korona-aika kun on kestänyt jo jonkin aikaa. Toivon kanssa kaikkien pitkään yrittäneiden puolesta, että hoitoja ei laitettaisi jäihin. ♡
  8. S

Toiveissa vauva 2021

Toi on kyllä totta.. puistattaa kyllä ajatus "korona-tehtailusta" :(
  9. S

Toiveissa vauva 2021

@Brunet82 noi on kyllä jo tosi selkeitä viivoja. Onnea ♡
  10. S

Toiveissa vauva 2021

@talvilintu Voi miten ihanaa, onnea ♡ ja @petronella09 pahoittelut negasta :( Täällä kp11, eli kohta varmaan alkaisi ovulaatio olla käsillä. Töissä on vaan ollut ihan äärettömän raskasta tän koronan keskellä, joten kotona ei hirveästi ole ollut enää paukkuja mihinkään extraan :D onneksi...
  11. S

Toiveissa vauva 2021

@Kaneli123 mä sanoisin, että huippu on vielä tulossa. Tuo on kyllä todella lähellä jo, mutta voi olla että esim aamulla on melkein musta ;)
  12. S

Toiveissa vauva 2021

En ole lääkäri. Mutta mun kokemukset ovistesteistä on kyllä saman tyylisiä kuin sinulla. Olen tikuttanut tasan kaksi kertaa ovista. Ensimmäisellä kerralla viiva oli tumma varmaan 3päivää. Siis todella tumma. Ja lähes mustana joku noista päivistä. Eli oli kyllä luettavissa plussaksi pitkään. Oli...
  13. S

Toiveissa vauva 2021

Ihan kamalan epäreilua, että raskauttasi varjostaa tuollainen "mörkö ". Käy ihmeessä puhumassa jonkun kanssa tosta asiasta ja peloistasi. Kaikkea hyvää sinulle <3
  14. S

Toiveissa vauva 2021

Oon pahoillani sun keskenmenosta <3 Hienoa, että kuitenkin olette saaneet huumorin takaisin ja tiuha tahtihan tuppaa usein "tuottamaan hedelmää" . Heh. : D
  15. S

Toiveissa vauva 2021

Sisarussuhteen seuraamista odotan kyllä eniten. <3 Itselläni on juurikin kaksi vuotta nuorempi sisarus, jonka kanssa ollaan todella läheisiä. Sitä samaa niin kovin toivoisi omallekin lapselle. Paljon teillä tulee ikäeroja lapsille?
  16. S

Toiveissa vauva 2021

Hyvähän se on miettiä asiat kunnolla, ettei sitten tule isoja yllätyksiä. Mutta etteköhänte ainakin mahdu tuohon asuntoon. : D
  17. S

Toiveissa vauva 2021

@chili_ kiitos tsempeistä. Jotenkin helpottavaa kuulla, että muillakin se päätös toisen tai sitäkin seuraavan lapsen yrityksestä on iso. Jotenkin musta tuntuu, että tää toisen yritys vaatii jopa enemmän sulattelua kuin ensimmäisen. Vaikea uskoa, että vielä voisi olla oikeutettu onneen. Voiko...
  18. S

Toiveissa vauva 2021

@Kuumeilija40 luulisi, että eilisen kaverit riitää. Itsellä tässä pieni dilemma. Menkat loppusuoralla (kp5) ja miehen kanssa leikitelty jonkin aikaa ajatuksella toisesta. Molemmilla vauvakuume, mutta kuitenkin jännittää tää korona ja se, että esikoinen on vasta päälle vuoden. Uskaltaako...
  19. S

Toiveissa vauva 2021

@Ananas90 kohtuutonta, että samalle ihmiselle langetetaan kerta toisensa jälkeen sama tuomio. En tiedä mitä sanoisin, mutta toivon teille pelkkää hyvää. <3
  20. S

Toiveissa vauva 2021

Kappas! Nyt vihdoin vuoto porhalsi paikalle. Kevyt 38 päivä kierto. Voi että osaa keho olla sekaisin. :rolleyes: @Lilaaa Mulla ainakin kahdessa aiemmassa raskaudessa oli molemmissa kiinnittymisoireita. Kesken menneessä oli pelkkä kipu ja loppuun asti menneessä raskaudessa vuoti hennon...

Yhteistyössä