Hakutulokset

1. S

Toiveissa vauva 2021

No nyt on kyllä jo mielestäni ihan plussa. Ei edes haamu :love:
  2. S

Toiveissa vauva 2021

Onnea @Mansikka3 ♡ @Neilikka191919 on kyllä lupaava haamu siellä. Tässä testissä mäkin näen selkeästi. Eilisissä testeissäsi en nähnyt ♡ Tervetuloa @eleonoora111 . Hyvä että saatte nyt apuja. Plussatuulia sinulle. Aamuun herätty sekavin fiiliksin. Eilinen testi mietitytti ja kävin sitä...
  3. S

Toiveissa vauva 2021

Sanoisin, että sun testi on mennyt jotenkin pieleen. Itse en ole koskaan saanut noilla vastaavaa. :unsure:
  4. S

Toiveissa vauva 2021

@Toive23 @Spekulaattori82 ai niinkö näette! Oispa ♡ @Deneb Sun haamu on kyllä jo sen verran selkeä, että uskaltaisin varoen onnitella. Tervetuloa @Neilikka191919 . Ja siis ei tosiaan tarvi osata/tietää kaikkia termejä. Pääasia, että jokainen saa purettua omaa mieltään ja jännitettyä muiden...
  5. S

Toiveissa vauva 2021

Kovasti toivomalla, sitä ihminen näkee mitä vaan. Kukaan muu ei varmaan tässä näe mitään :poop: https://aijaa.com/7NUU4M
  6. S

Toiveissa vauva 2021

Testasinpas nyt rfsun herkällä ja ihan vitivalkoiselta näyttää. Noh. Seuraavaan kiertoon sitten. Ainakin voi nyt nauttia jouluherkuista ja viinistä. :D
  7. S

Toiveissa vauva 2021

Herttinen, miten paljon viestejä tänne on tullut. Ja miten paljon haamuja ja jopa plussia! ♡ Onnea ihan valtavasti teille kaikille. @nobelius meilläkin tässä kierrossa osui hommailut aika reilustikin ennen oletettua ovista. Toisaalta, kyllähän ne siittiöt aika pitkään hyvissä olosuhteissa...
  8. S

Toiveissa vauva 2021

Ihanat haamut @huumis ja @Loree ♡ molemmat näkyy kyllä omaan silmään ihan näyttöä kirkastamattakin
  9. S

Toiveissa vauva 2021

Yhtään herättelemättä turhia toiveita, niin esikoisen raskauden noilla testeillä testasin ja alkuun viiva oli vastaava kuin sinulla. Siis vähän harmahtava. Negakierroissa oli ihan valkoinen. :)
  10. S

Toiveissa vauva 2021

Mä myös uitin tikkua nyt illasta. Negahan se, joka ei sinänsä yllättänyt. Mietityttää hirveästi, että onko nää tän päivän kovat kivut nyt sitten pelkkä ovulaatio. Koska jos on, niin ensinäkin ovis on tosi myöhään ja toiseksikin hommailtu on viimeksi melkein viikko sitten. Taitaa siis olla mahkut...
  11. S

Toiveissa vauva 2021

Äh. Kyllä toi musta on kovasti plussan alku. Itse sain dpo 10 jo selkeät viivat, eli hyvinkin voi olla. ♡
  12. S

Toiveissa vauva 2021

Oi! mä ainakin näen molemmissa viivan ♡ ja vielä noilla dpoilla. Olisin itse aika toiveikas.
  13. S

Toiveissa vauva 2021

Oi, helpottavaa kuulla. Kipu siirtyikin ja on nyt selkeästi enemmän kohdun tienoilla. Esikoisesta oli suikkapuikkokipua juuri samassa kohdassa, ehkä tämä onkin jotain mukavaa joka nyt vain kipuilee eri tavalla. Toivotaan ♡
  14. S

Toiveissa vauva 2021

No mitä nyt perus googlettelut :D nyt kipu siirtyikin keskelle, ei enää ollenkaan munasarjoissa. Vähän nyt kyllä toiveet herää ♡
  15. S

Toiveissa vauva 2021

Äh. Nyt järkyttävää omanapailua, mutta josko jollain toisella samaa ja saisin mielenrauhan. Nyt kp24(28-32) Alavatsa aivan järkyttävän turvonnut ja särkee kovasti vasemman munasarjan tienoille. Välillä muuallekin, mutta tykyttää ihan huolella tota munista. Erilaiset "ovistuntemukset" on...
  16. S

Toiveissa vauva 2021

Perässä tullaan dpo 2 ja kosteaa täälläkin. :D Onko sulla muita oireita? Mä muistaakseni kokeilin ovistestiä epäillessäni raskautta. Mutta en kuollaksenikaan muista millä dpoilla sen tein. Ja tuolloin siis olin raskaana ja ovistesti plussa.
  17. S

Toiveissa vauva 2021

@Piipaa93 toivotaan parasta. Kiva, että mies täysillä mukana tukena ♡ Onnea @Diipadapa ! @nobelius mihin tuo raskaan liikunnan välttäminen perustuu? En siis epäile, mutta kiinnostaa vaan. Luulisi, että verenkierron parantuminen helpottaisi raskautumista. :unsure: Täällä mahaa jomottaa koko...
  18. S

Toiveissa vauva 2021

Tervetuloa uusille ♡ @lillium voi, kuulostaapas lupaavalta. Nyt vaan testiä kehiin! :) Itsellä nyt kp23 ja ihan jäätävä turvotus. Alamaha on ihan pallona ja jatkuvasti lorahtelee valkkaria. Kipujen ja pistelyiden perusteella nyt olisi dpo1, mutta mua ei tarvi lisätä piinailijoihin, koska en...
  19. S

Toiveissa vauva 2021

Hei täällä melkein samoissa. Mulla kp22 ja ihmettelen kun ei lämmöt millään nouse. ON: tosiaan kp22 ja ihan järkyttävää nippailua alavatsassa ollut koko päivän ja maha on ihan pallona. Muutenkin tosi höntti olo. Viikonloppuna oli liukkaat kelit ja nyt tuntuu rauhoittuvan, ehkä nyt sitten ovis...
  20. S

Toiveissa vauva 2021

Testaa vaan ja ota kuva meille tarkistettavaksi. :D

Yhteistyössä