Hakutulokset

1. Pia87

Toiveena vauva 2017-2018

Komppaan kookospientä, en vielä ainakaan hypi riemusta muiden raskausonnelle... varsinkin ku muutamalla tässä elämässä pyörivällä on nyt laskettuaika samaan aikaan kun itsellä oli :cry:.. mulla ainakin tämä kevät helpottaa fiilistä (y) Aika varma et ovis oli joko la tai su, pe tein vikan...
  2. Pia87

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Bea.S hyvä et nega oli, saa aloittaa puhtaalta pöydältä. Taitaa monella olla viikonloppuna/alkuviikosta tärppipäivät, minä ainakin toivon että nyt olis normaali kierto, edellinen kun venähti 32..
  3. Pia87

Kolmannen kuumeilua <3

Täällä tylsät kp 10 menneillään :) Tämä kierto mennään joka toinen päivä tyylillä :sneaky: Montakohan aktiivista kolmannen kuumeilijaa täällä enää on?
  4. Pia87

Toiveena vauva 2017-2018

Onnea Maybelle (y)(y)
  5. Pia87

Onnea Naadis!!! :love: Mulla on ekat menkat kkm jälkeen runsaat ja pikkaisen pidemmät, varmaan tuokin riippuu kuinka pitkällä raskaus oli? Mä kävin hgg-verikokeessa 4vko tyhjennyksestä ja samalla testasin vielä negan kotitestillä. Kinder_kitty :(
  6. Pia87

N93 toivottavasti saivat putsattua kunnolla.. Muistelin että ku mulla kaavittiin kkm 09 niin kierto palautui ihan normaaliksi.. tää lääkkeellinen taas oli tosi pitkä 8vko ennen ku menkat alkoi. Toiv. Sulla palautuu normiksi nopeasti (y)
  7. Pia87

Lallastiina ja daisy85 voimia teille!! Kinder_kitty onnea, nyt tarrasukkia mukaan ripakopallinen :):) Naadis ja heikura79: luulin jo että pahimmasta selvitty mut ei.. miehen työkaverin avokilla heinäkuun alussa l.a ja nyt töissä samaten :( ne muistuttaa nyt siitäkin sitten mitä meille ei...
  8. Pia87

Toiveena vauva 2017-2018

Pitääpä tänne liittyä myös, eli 3 lapsi on toiveissa, kierukka otettu pois 07/16, sen jälkeen kkm 12/06 rv 12 eli nyt sitten keskenmenon jälkeen yk 2 pyörähti käyntiin, ja tänään kp 4/30. Jouluvauva olisi meillekin enemmän kuin toivottu :LOL: Meidän perheeseen kuulu jo 1 jouluvauva, nimittäin...
  9. Pia87

Kiitos tsempeistä kaikille! :) Naadis, samaa mieltä Maaria1980 kanssa Dpo -1 ovisplussapäivä :) Plussatuulia Kinder kitty ja Naadis (y)(y) Bea.s kiva kuulla että kierto starttasi (y) Minäkin taas totesin että onpas aikaa vierähtänyt siitä kun annettiin 3.lapselle lupa tulla 07/16.. :eek:
  10. Pia87

Kolmannen kuumeilua <3

Tervetuloa Naive88 mukaan!

Yhteistyössä