Hakutulokset

1. C

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

IMN pitäiskö sun vaan oottaa muutama päivä ennen seuraavaa testiä?
  2. C

Tossa vielä kuva torstain ja perjantain testistä. To testin tein aamupissasta ja pe testin tein päiväpissasta (kuvaa vähän tummennettu). Voisikohan se olla syy siihen, että viiva ei ollut vahvistunut? Mappe86, minusta PC:n testit on ollut tosi hyviä. :) Aina ovat näyttäneet oikein, siksi...
  3. C

Kiitos kaikille tsempeistä! Ja kiva että joku muukin näkee ne haamut.. :D IMN malta vähän :D Veikkaan en noi mun haamujen vahvistamattomuudet johtu siitä et testasin liian usein.. Karoliiniska kyllä mä tossa jotain nään.. Oota muutama päivä ni saattaa muuttua ihan haamuksi niinkuin...
  4. C

Murmelimamma onpas eroja joo testeissä :o Mutta kommentoikaa joku nyt tuota minunkin huoltani.. :D Muoks. Joo haaleita ne on eli ei voi olla kauaa hedelmöityksestä.. Ei se auta kuin odottaa. :D Onko muilla vastaavia kokemuksia?
  5. C

IMN ainakin liuskatestissä nään jotain. :) Näetkö ite siinä väriä? Mullaki siis nyt ekat testit oli semmosia et en ollu varma oliko väriä vai ei, mut siitä ne sitte muuttui värillisiksi haamuiksi. Tossa sun vikassa kuvassa nään ainakin valkoisen viivanpaikan. Mut se taiskin olla vähemmän herkkä...
  6. C

Noniin, nyt tulin minäkin kirjoittamaan tänne. Eli lyhyesti sanottuna: sain esikoiseni vuoden 2014 elokuussa. Syön minipillereitä ja imetän, eikä multa tule minkäänlaista vuotoa. Pillerit aloitin aika pian synnytyksen jälkeen. Muutaman kerran on käynyt niin, että yksi pilleri on unohtunut...
  7. C

Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

Kaikilla se masut vaan kasvaa! Tässä minun tämänpäiväinen :)
  8. C

Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

Eka kuva tänne, jännää! Eli siis esikoistyttö olisi tulossa ^^
  9. C

Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

fiinaliina hih joo ^^ Hei, apua seuraavaan pinoon siirtyneet: missä se on? En meinaa löytää mistään. Yhen kaksplussan ketjun 21-> mahoista löysin, mut sinne kukaa ei ollu pariin vuoteen laittanu mitään, eikai se oo se oikea? :D
  10. C

Unohdin eilen laittaa, mutta viimeinen kuva tähän pinoon! Jeij!!
  11. C

Tokavikaa kuvaa viedään :p kuva on otettu heti herättyäni ja ennen aamupalaa :) Hydra muistan ton tunteen, ku oli vielä alussa raskaudessa, ja tuntu et aika mateli vaa.. Mut sit se meniki aika nopee ja pian saiki laittaa ekat kuvat tänne :p
  12. C

Siinä tältä päivältä! On ehkä vähän "kiinteytynyt", vai mitä? :D Ja vielä paita päällä :) Ihania masuja kaikilla! Pinsuli oot kyllä kivan kokosen pötsin kasvatellu ;D
  13. C

Siinä masua tältä päivältä :) Ja tässä sama paita päällä :)
  14. C

Minun masu tältä päivältä :3 Hauskan näköinen toi maha edestäpäin :D Kivoja kuvia kaikilla, jännä tosiaan kattoa miten masulit kasvaa ja muotoutuu ^^
  15. C

Tässä tältä päivältä :) Napoleon on tosi aktiivinen vauva, jumppailee paljon ja ekat potkut tuntu jo käteenkin kolme päivää sitten :p
  16. C

Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

mimosalaha joo katotaan, tuleeko poikii ;) pikku-uikku mul on toi sama ongelma, mut sit vaa käärin lahkeet tai lyhennän ne :) pinsuli eikä me ollaa saman pitusia xD Mut tosiaa en oo ite harrastanu niitä pitkiä toppeja ikinä, höh. No, tästä lähtien! Ainiin (oon puhelimella) mulle vois...
  17. C

Pinsuli kantsii hakea sinne vaa ku mahollista, aika kiva koulu(tus) :) Sanoit muuten olevasi xs- kokoa? Miten sulla mahtuu ne topit koko raskauden ajan? :D mulla ainaki kaikki xs-topit on ihan sikalyhyitä ;D vaatteista: tänään kävin ostamassa muutamat isommat pikkuhousut, jälleen isommat...
  18. C

fiinaliina joo mäki huomasin et jee nää M-koon normitopit on ainakin atm just hyviä ;D Ja mä opiskelen Laureassa estenomiksi! :)
  19. C

vaatteista: Niin, kaupasta löytyis jonkin verran pieniä mammavaatteita, mutta kun rahat on tiukassa.. Tänään taas kävin kirpparilla, ainoat mammavaatteet mitä sieltä löyty oli kokoa M-XL.. Mut sit löysin pari normaalia toppia, kokoa M! Ne oli tarpeeks pitkiä ja masusta ja rinnoistakin aikas...
  20. C

Tässä uusin kuva :) en tiedä onko kasvanut, mut ainaki ehkä vähän terävöitynyt tosta alavatsasta? *muoks* äh pitkät kommentoinnit poistu jotenkin :/ luna sulla on vaan turvotus lähteny, mut kyllä se vauvamasu vieläkin näkyy ;) fiinaliina hih, ainakin on ollu kovia kasvukipuja :3 pinsuli...

Yhteistyössä