Hakutulokset

1. M

.

Ei tarvi arvuutella enää :love:
  2. M

.

Omaanapailua ! Tein taas testin ja viiva vahvistunut. :love: ylempi eilen ja alempi tänää
  3. M

.

Tuo raskauskeijulta tilattu sellainen herkkä puikkotesti!
  4. M

.

Tuossa kuvaa (n) muutin vielä tollaseks negatiivi kuvaks ja siinäkin näkyy :rolleyes: jännittää..
  5. M

.

Himotestaaja teki kuitenki vielä testin nyt päivällä johon ilmestykin haamu (n) nyt jännittää vielä enemmän... (n)
  6. M

.

Nyt on kyllä täysin tunne ettei ole tärppi käyny.. tein tänää testin ja en nää siinä kyllä mitään :cry: toki tänään vasta dpo9 ehkä . En tikuttanu ovista.. menkkojen määrä alkaa tulevana sunnuntaina että onhan tässä aikaa mutta olis tullu edes haamulainen.. pelkään että taas kemiallinen.. viime...
  7. M

.

Hmm. Onko kukaan ikinä bongannu kiinnittymisvuotoa? (n) tänään huomasin vessareissulla pyyhittäessä että paperissa on hennon vaaleanpunaista vv:tä? (n) vai enteileeköhän menkkoja vaan :cry: jos kierto sekasin sen kemiallisen jälkeen.. ovis ollut viikko sitten. Ja sitä oli pikkurillin päänkokonen...
  8. M

.

Hei kaikille taas! Oon käynyt lukemassa teidän juttuja päivittäin ! Pahoittelut @Beibihaaveilija keskenmenoa :cry: Sitten omaan napailua! Viime kierrossa mulla oli tosiaan se kemiallinen ja nyt eletään piinapäiviä tästä kierrosta.. viime kierrossa mulla oli ihan hirveästi kaikkia oireita...
  9. M

.

@hannaliisa pahoittelut :( @Ilonetsijä pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :(
  10. M

.

Onnittelut @Veeja :love: Tässä kierrossa en nyt ovista tikuta.. vaikka varmaan ois kannattanut ku edellisessä kierrossa oli se kemiallinen! Tänää aamulla kuitenki heräsin siihen että on kamalan kylmä ja lämmöt on nyt laskenut sen puolisen astetta o_O ja tänää myös nippaillut oikealta puolelta...

Yhteistyössä