Hakutulokset

1. M

.

Mulla siis joka ikisessä kierrossa vv:tä tulee oviksesta menkkoihin,paitsi tässä plussa kierrossa.. oviksen jälkeen vv loppu pariksi päivää,sitte tuli parina päivänä ihan semmosta tahmeaa,sitte kiinnittymispäivänä se oli heti ku räkää :D sitte ku menkkojen olis pitäny alkaa sitä alko tulee ihan...
  2. M

.

Mut voi lisätä plussaporukkaan, yk2 :love:
  3. M

Lokakuiset 2019

Mää en oo varannu vielä neuvolaa :LOL:mutta esikoisen neuvola 6.2 nii ehkä siellä sitten samalla varaan ajan :LOL: varhaisultraan varasin ajan, se on 19.2 :love:
  4. M

Lokakuiset 2019

Tervetuloa ja onnea plussasta:love: ja ei todellakaan ole noloa! Täällä toinen testi hullu!!! :p oon joka toinen päivä testannut :rolleyes: ja tänää tuli näin vahvat viivat :love:
  5. M

.

Antaa Digi jo :love: mää tein digin viime tiistaina ja oli 3+3 ja sain 1-2 :love: tänää testasin taas aamulla,miten niin testihullu? Ja sain ne kuuluisat leffaviivat :love: Onnea @chili_ :love:
  6. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Onkohan nää jo ne kuuluisat "leffaviivat"? :love: ja mulla ei ainakaan oo kokemusta että pc antais viivanpaikkoja, tai mulle ei oo antanut ainakaan (n) toivottavasti muuttuisi plussaks @Delphyne :love:
  7. M

.

No niinpä :love: toivotaan todella vahvistumista:love: mää tein torstaina testin ja taas eilen testin ja huoh :p nyt en tee vasta ku ens viikolla digin:D
  8. M

.

Hyvin vahvistunut :love: Tuo on niin jännittävää aikaa :love: oon ite aina kauhunsekasin tuntein ku pissin tikkuu että no onko se viiva vahvistunut vai ei (n) oon siis edellisissä raskauksissa tehny vaan digit ja siihen lopettanut mutta nyt on kyl pissitty tikkuja urakalla :LOL:
  9. M

Joo nyt lopetan murehtimisen :love:
  10. M

Himotestailija täällä moi :LOL: nyt päätin etten tee enää ainuttakaan tikku testiä :LOL: digin voin tehdä sitä ens viikolla,luo vaan lisää stressiä ku stressaa vahvistuuko viiva (n)
  11. M

Lokakuiset 2019

Heips! Täällä yks liittyy joukkoon ! Testasin maanantaina plussan ja vahvistunut viiva on tosi hienosti (miten niin himotestailija) :p LA olis 5.10 ja tänää olis siis 4+0 :love:
  12. M

.

Uskallat :) mulla oli sama tässä kierrossa ettei ollenkaan PMS oireita ja mulla on aina tosi pahat :unsure: tein tänään vielä tikku testin niin viiva on vahvistunut hyvin! Ylempi tiistaina ja alempi tänää:love:
  13. M

.

Mulla on ois LA lokakuussa jos kaikki menee hyvin :love: tein siis digiplussan 3+3 ja tuli 1-2. Nyt siis 3+5 vasta..
  14. M

Ja siis mulla kierto 30-31 päivää niin tänää on vasta 3+5 viikot :)
  15. M

Plussasin tiistaina :)
  16. M

Joo :) mennään aika lähellä toisiamme! Mulla viimeksi menkat alkanu 27.12 ja kierto 30-31päivää eli tänää pitäis olla 3+5 :oops:
  17. M

Joo just näin oli mullakin, tein CB sen plus testin 23.12 ja siihen tuli haalea viiva, sit 26.12 yhtäkkiä se viiva katos ja 27pvä alko kamala vuoto joka kesti kauan!!!! Nyt tuli sit jo 3+2 digiin tuo 1-2, toivottavasti tää pysyis matkassa:love:
  18. M

@Maicy onnea :love: mää en oo tehny enää yhtään testiä sen digin jälkeen:unsure: mulla pitäis viikonloppuna menkat alkaa,jos ei ala nii ens viikolla teen vielä toisen digin mikä mulla on jemmassa.. vaikka saiki sen tuloksen 1-2 nii silti jännittää :unsure: viime kierrossa mulla oli kemiallinen...
  19. M

.

Kiitos kaikille :love: vielä vähän epätodellinen olo.. tässä kierrossa mulla on oireena pahoinvointi,tai töissä ihan perusasiat alkoki oksettaa.. kahvi ei maistu ollenkaan. Tissejä vihloo aina välillä tuolta sivuilta ja aivastaessa repäsykivut välillä. Ja mulla ei oo PMS oireita ollu ollenkaan...
  20. M

Kyllä mää nään tossa väriäkin, toivottavasti olis plussaa ja alkais vahvistuu! (y) Ite on oon just samanlainen että alan testaan ennen menkkoja,mulla pitäis menkat alkaa viikonloppuna ja eilen tein jo digin johon tuli raskaana 1-2 :love:

Yhteistyössä