Hakutulokset

1. 0

Syyskuun suloisuudet 2017

Tuppaudun nyt törkeästi ketjuunne :D Tulin raskaaksi pitkän yrittämisen jälkeen ja varhaisultrassa piti olla rv 7+, mutta lääkäri totesi sikiön vastaavan viikkoja 5-6. Suositteli myös kontrollia, ja sanoi että hyvältä näyttää, muttei minuna menisi vielä hirveän monelle raskaudesta kertomaan...
  2. 0

Joulukuun vauvat 2015

Täällä ei taida enää joulukuiset 2015 käydä? :unsure: Aika kyllä mennyt tosi äkkiä, kohta se on taas joulu. Pieni "vastasyntynyt" ryömii jo vauhdilla eteenpäin, osaa laittaa itse tutin suuhun, hymyilee kovasti, pari hammasta tullut ja konttausasentoon yritetään jo sinnikkäästi päästä. On tuo...
  3. 0

Raskaana, vaikka testit negoja?

Eikös pillerien lopettaminenkin voi pistää kroppaa aika sekaisin?
  4. 0

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Samaa kokemusta itsellänikin. Raskaana kokeilin vähän eri merkkejä koekaniinimielessä, ja tulin tulokseen että nuo 10mIu testit voi jättää ihan suosiolla kauppaan. Jopa apteekista otsettu Apteque 10mIu oli tuota samaa luokkaa, samaan aikaan testattu pc oli selkeä plussa ja tässä "herkässä"...
  5. 0

Kuten Cisu jo sanoikin, ei tuo paljoa ole haaleampi. Veemäistä jos on kemiallinen, mutta vielä ei ole peli menetetty.
  6. 0

Eiköhän aleta kallistua sille vaihtoehdolle, että sulla pc näyttää oikein, eli olisit raskaana. Jos digin vielä kokeilet niin sanoisin että sillä selvä.
  7. 0

Tulee kyllä mieleen jo kuluttajansuojat yms jos nyt oikeasti pc antaa useammassa testissä väärää plussaa, siis jos eivät itse reagoi rekliksiin.
  8. 0

Jos vielä testaat jollain toisella merkillä niin sekin voisi kertoa paljon. Ei nuo testit vaan voi näyttää huvikseen selkeää haamua punaväreineen, että joku pahasti virheellinen erä jos et raskaana ole o_O
  9. 0

Silti tekisin uuden testin huomenna tai ylihuomenna. Jos tosiaan et ole raskaana niin melkein kannattaisi jo valmistajalle infota, shaissea jos rtestit alkavat näyttää virheellisesti positiivista o_O
  10. 0

Eikös ole aika yleistä alkuraskaudessa se "menkat alkaa ihan just" -tunne? Itse ehdin jopa silloin ottaa valitettavasti muutamat ibumaxit kun oli tunne että kohta räjähtää kunnon kivut päälle.
  11. 0

Minä näen jotain, mutten tiedä onko viivanpaikkaa vai viivanalkua O_o
  12. 0

Heh, meidän pikkuherra on nyt vähän vajaa 6kk ja pakko sanoa, että viime päivinä on ollut ajatuksissa lause "sitten kun seuraavaa aletaan miettiä..." :D Jos sitä parin vuoden päästä päätyisi tänne taas jännäilemään omia testejään :ROFLMAO:
  13. 0

Itselleni tuli pahoinvointia muistaakseni kp34 tai 35/37-43 ja juurikin niin että luulin ensin vatsataudin iskeneen. Testi näytti silloin korkeintaan viivanpaikkaa, mutta lähti päivä päivältä vahvenemaan positiiviseksi. Niin ja kiertopäivistä huolimatta rv oli 3+3 kun ekan kerran tuo...
  14. 0

NelHM.. Sinulla kun on pitkään pysytellyt haaleina/haamuina (mutta selvästi värillisinä) nuo testit, niin oletko käynyt varmistamassa ettei kyseessä ole kohdunulkoinen?
  15. 0

Samaa kokemusta täälläkin noista "herkistä" testeistä :D Raskauskeijun 10mIu testi näytti vahvaa plussaa muistaakseni joskus rv 6, kun pc oli mennyt jo ajat sitten kontrollia vahvemmaksi :ROFLMAO:
  16. 0

En ole ihan varma :unsure: Aamulla uudestaan niin näkynee paremmin jo(y)
  17. 0

Mitä omaan silloiseen ultrakuvaan vertaan, niin samanlaiseltahan tuo näyttää :) Älä siis vielä lannistu!
  18. 0

Minulta löytyi keliakia kun selviteltiin lapsettomuuden syytä. On muuten hoitamattomana hemmetin tehokas "ehkäisykeino" (n) Positiivista kuitenkin on, että mikäli sellainen löytyy niin on ns. helposti korjattavissa, vaikkakin tietty loppuelämä muuttuu täysin gluteenittomaksi + lapset pitää...
  19. 0

Älä vielä vajoa synkkyyteen. Itsekin menin ultraan kun viikkoja piti olla jo 7+ Samoin kävi, alkiota ei näkynyt kunnolla ja lääkäri arvioi raskauden kestoksi 5 tai max 6 viikkoa ja kehotti tulemaan viikon päästä uudelleen, en tosin mennyt kun jotenkin olin niin hölmön luottavaisena että ihan ok...
  20. 0

Eikä se lopu raskauteen, raskauden jälkeen ainakin itse olen ihan silleen että mitä tässä nyt sitten testais :D

Yhteistyössä