Hakutulokset

1. P

Toiveissa vauva 2021

Tervetuloa mukaan uudet! Kiva kun meitä on kaikenikäisiä yrittäjiä ja monenlaisia tarinoita takana. Itse sain ainakin 2020 ryhmästä enemmän vertaistukea ja ymmärrystä tämän vauvankaipuun kanssa kuin mistään muualta. Ja tämä vaikuttaa yhtä hyvältä ryhmältä ❤ Kiitos vinkeistä kuvan laittoon...
  2. P

Toiveissa vauva 2021

Sain sen sinne aijaahan mut en sieltä tänne.
  3. P

Toiveissa vauva 2021

Mä sain eilen ovisplussan ja oviskivut alkoikin sit jo yöllä. @Alinna86 kiertokaimoja ollaan siis, täysin samat kp:t ja dpo:t :D Eli mulle voi päivittää et tänään dpo 0 (värijuttu ei toimi mulla). Viime kierrossa niin kuin monessa muussakin oli kunnon ovislimat ja kaikki osui nappiin, mut...
  4. P

Toiveissa vauva 2021

@Millimetrii samoja tunteita täällä, jonkinlainen, vähintäänkin sisäinen romohdus tulee aina loppukierrossa, vaikka en joka kierrossa itkekään ja näytä pettymystä ulos. Nyt kun jo yk 16 menossa niin pettymyksiä on oppinut jo vähän paremmin käsittelemään ja löytää asioita joista saa lohtua. Mulla...
  5. P

Toiveissa vauva 2021

@Puolu voi olla et ikäkin vaikuttaa, meillä siis molemmat pojat on sen kolme vuotta vanhemmat niin voi olla et aika on kullannut jotain muistoja jo :D Ja kyllähän hekin toisinaan tappelee, mut nyt tämä korona-aika on vain lähentäny heitä entisestäänkin, kun ei muita kavereita nää. Esim. aina kun...
  6. P

Toiveissa vauva 2021

@kolava meillä veljeksillä noin 3 v ikäeroa. Ovat parhaat kaverit. Esikoinen tuli sairaalaan katsomaan pikkuveljeä ja alkoi itkeä onnesta kun sai pitää vauvaa ekaa kertaa sylissä. Sen jälkeen ovat olleet erottamattomat, molemmat huolehtivat toisistaan, leikkivät yhdessä jne. Mustasukkaisuutta ei...
  7. P

Toiveissa vauva 2021

Meillä sama juttu! Pienempikin aloittaa nyt syksyllä koulun ja toiveena oli olla vauvan kanssa kotona sitten syksyllä. Näin siis aateltiin kun yli vuosi sitten aloitettiin yrittämään. Harmi kun nämä ei mene niin kuin itse toivoo. Meillä siis jo yk 16 eikä enää ehdi tuohon aikatauluun. Stressaa...
  8. P

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus hienoa et sielläkin klinikat aukee ja saatte asiaa eteenpäin ❤️
  9. P

Toiveissa vauva 2021

Lääkäri oli tänään yhteydessä ja meinas et ens kierrossa päästään tosiaan aloittamaan/jatkamaan hoitoja, jee :D Kävin tänään tilaamassa pistoslääkkeen valmiiksi. Tilatessa sitouduin samalla lääkkeen ostoon, vaikka ei tuo nyt vielä satavarmaa ole että pääsen ensi kierrossa pistelemään. Lääke...
  10. P

Toiveissa vauva 2021

Kiitos vastauksesta. Joo aloin itekin miettiä et tuskin on kilppariarvoista johtuvaa, vaan ennemminkin pitkä yritys taitaa johtua just siitä hedelmällisyyden laskusta joka mulla on todettu. Monet vajaatoimintaan viittaavat oireet tosiaan hävisi viime syksynä sitä mukaa kun ferritiini nousi. Se...
  11. P

Toiveissa vauva 2021

@Loree ihanaa ❤️ onnea paljon! Tsemppiä @Shibali toivottavasti sulla ovis oli silloin myöhemmin kun sait ovisplussan, ja saataisiin ihastella sunkin plussatestiä pian. Muistan sinutkin hyvin tuolta 2020 ryhmästä. Toivotaan että vuosi 2021 tuo vauvat kaikille ❤️
  12. P

Toiveissa vauva 2021

@minttuni Felicitas tiedotti etusivullaan 23.4 et hoitoja aloitellaan taas hiljalleen, se viranomaissuositus on muuttunut, eli hoitoja voidaan taas jatkaa tietyllä varovaisuudella koronasta johtuen. Mä en tiedä päästäänkö jo seuraavasta kierrosta jatkamaan hoitoja, toivottavasti. Oo säkin sinne...
  13. P

Toiveissa vauva 2021

@minttuni kiitos vastauksista! Meillä ei löytynyt muita syitä kuin tuo mun iän tuoma alentunut hedelmällisyys. Sekin luokiteltiin siis kuitenkin ns. normaaliksi, AMH-arvo oli ikäiselleni viitearvoissa, ja minun arvoa paljon alemmillakin lukemilla on kuulemma tullut potilaita raskaaksi. Mekin...
  14. P

Toiveissa vauva 2021

@minttuni missä klinikalla olettekaan hoidossa, jos saan kysyä. Tietenkään ei ole pakko kertoa jos on liian henkkoht tieto. Luin noita aiempia viestejä kilpirauhasarvoista. Ja alkoi oikein kiinnostaa. Viime kesänä mulla oli väsymystä, hiustenlähtöä, turvotusta jne. ja kävin työterveyden kautta...
  15. P

Toiveissa vauva 2021

@Päärynä5 se hedelmällisyyden lasku on tosi yksilöllistä. Voi tapahtua tosi nopeasti tai hyvin hitaasti. Ei voi verrata oikein muihin. Minäkin tiedän paljon yli 35-v raskaaksi tulleita. Onneksi on nii et monilla onnistuu. Mä olin siis just täyttäny 34 ku alettiin tätä kolmatta yrittää ja sain...
  16. P

Toiveissa vauva 2021

Mäkin teen ovistestin yleensä iltapäivästä jos teen ja plussa näkyy jo 1h pidätyksellä hyvin. Riippuu kyllä varmaan paljon testimerkistä ja mikä sopii kellekin, mut ainakin pc näyttää mulla herkästi. Ite tunnistan oviksen myös limoista, haluista ja kivuista eli sinänsä testailu on kai turhaa...
  17. P

Toiveissa vauva 2021

Heippa kaikille! Minäkin siirryn tänne puolelle kirjoittelemaan ja haaveilemaan, oon siis tuolla 2020 ryhmässä jo pidempään kirjoitellut. Täällä näyttikin olevan myös tuttuja nimiä, kivasti porukkaa ja mukava meininki muutenkin. Oon suurinpiirtein koko ketjun kahlannut nyt läpi :D Meillä...
  18. P

Haaveena vauva 2020

Mutkin saa poistaa listoilta, menkat alkoi eilen illalla jo. Tosi haikeeta kun tämä keskusteluryhmä tästä nyt alkaa loppumaan...
  19. P

Haaveena vauva 2020

Täällä myös menkat alkamassa juuri aikataulussa, menkkakivut alko jo ja hirvee päänsärky niinkun aina, joten joko alkaa vielä tänään tai huomenna aamulla. No, positiivista on se että kroppa toimii kellon tarkasti ja pääsee aina nopeasti uuteen kiertoon. Luteaali oli mulla nyt kolmatta kertaa...
  20. P

Haaveena vauva 2020

Voi ei @Lilmi89 tsemppiä ❤ Täälläkin alkaa oviksesta asti ollut tissikipu loppua. Ainut, mikä on tähän asti pitänyt vähän toivoa yllä... Tuossa ennen saunaa oli viel kunnolla kipeät, mut nyt ei oo enää juurikaan. Et se siitä sitten. Tosiaan pe pitäis viimeistään menkat alkaa. Kyllähän näihin...

Yhteistyössä