Hakutulokset

1. P

Toiveissa vauva 2021

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja pahoittelut @Vindy että jouduitte perumaan häät :(
  2. P

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus mäkin mietin tota rintojen arkuutta, mistä johtuu ja miksi eri ihmisillä kipeytyy eri vaiheessa? Hormoonitasojen vaihtelusta ilmeisesti johtuu, kun rinnat reagoi muihinkin hormooneihin kuin raskaushormooniin. Mulla kipeytyy usein heti oviksen jälkeen ihan kivikoviksi ja aroiksi ja...
  3. P

Toiveissa vauva 2021

Mulla kans tulee pääkipu helposti kun hormoonitasot laskee tai nousee. Lähes aina migreenityyppistä kipua noin päivä ennen menkkoja ja joskus myös oviksen aikaan, tosin harvemmin silloin. Aurallinen migreeni mulla todettu mut kunnon kohtauksia ollut elämän aikana vain 3. Mut hormoonipääkipua kyl...
  4. P

Toiveissa vauva 2021

Ja piti vielä sanoa et ihana lukea teidän muiden juttuja ja fiilistelyjä kaikesta ❤️ vaikka itse en uskallakaan fiilistellä mitään ennen kuin jos raskaudun. Oon aiemminkin sanonut et tarttisin enemmän uskoa ja taistelutahtoa, et kyllä vielä mekin onnistutaan, mut nyt on vain se usko ihan...
  5. P

Toiveissa vauva 2021

Hurjasti tullut tänne tekstiä kun ollu ollu pari kiireisempää päivää. En oikein meinaa muistaa mitä pitikään kommentoida ja kenelle :D Ainakin onnea plussanneille ❤️ Mulla on 2 lasta mut kummastakaan en oo ollu sokerirasituskokeessa enkä oikein tiedä millainen se on? Jännä nähä jos vielä...
  6. P

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus en kyllä ihan osaa vastata, muuta kuin et mulla endo on puhjennut vasta ekan raskauden jälkeen, sitä ei ennen ei ollut mitään. Ei siis oireita, eikä myöskään ekassa sektiossakaan huomattu mitään. Olin kyllä ennen ekaa raskautta syönyt pienen ikäni pillereitä, joten ei ollut endolla...
  7. P

Toiveissa vauva 2021

Voi ei, paljon tsemppiä @Kasikuus ❤️ Mulla oli ihan samanlaisia ajatuksia kuin @Mysteerio lla, sun oirekuva voisi sopia endometrioosiin. Mutta harmi tosiaan kun sitä hyvin harvoin nähdään ultrassa tai sisätutkimuksessa, tai ainakaan sitä ei voida noissa mitenkään sulkea pois. Minulla...
  8. P

Toiveissa vauva 2021

Tsemppiä @Kasikuus ❤️ Onko sulla ollut viime aikoina mitään pissatulehdukseen viittaavaa oiretta? Kirvelyä, tihentynyt tarve käydä pissalla? Itselläni kerran virtsatulehdus pääsi menemään munuaisiin asti, ja se oireili kovana poltteluna selässä. Toki sitten oli myös kuumetta ja kipukin ajoi mut...
  9. P

Toiveissa vauva 2021

@pioni89 joo se on jännä miten ovis tosiaan näkyy siinä kellossa, eli periaatteessa tuosta voisi olla hyötyä jollekin jonka on vaikea saada ovista kiinni esim. testeillä :) Ja @Eliana lisään vielä et tuolla 2020 ryhmässä tosiaan todettiin useampaan kertaan et jakannutaan noitten ovistestien...
  10. P

Toiveissa vauva 2021

Kuulostaa normaalilta :) Ovistestit näyttää mulla useimmiten ainakin jonkinlaista hailakkaa viivaa läpi kierron. Oviksen aikaan on selkeä plussa ja sitten viiva haalenee. Sitten lähtee taas tummumaan niin että kuukautisten lähestyessä on taas plussa tai ainakin lähes plussa. Vahva ovistesti...
  11. P

Toiveissa vauva 2021

@Alinna86 tuo on kyllä varmasti äärettömän raskasta, vaikea kuvitellakaan, ja niin kuin sanoin en toivoisi kellekkään ❤️ Ja toisaalta jos ei saada vauvaa, voi olla helmpompi näin kun tietää ettei ole ollu edes lähellä. Silti toisaalta toivoo et kroppa jotenkin viestittäisi et toivoa vielä on...
  12. P

Toiveissa vauva 2021

Onnea @Masunen ❤️ ja pahoittelut @Tiukuliina89
  13. P

Toiveissa vauva 2021

@Mirella92 mullakin on melko niukat menkat, kestää yleensä tasan 2 vrk, tosin sen ekan päivän kyl vuotelee ihan kunnolla. Ja sit muutaman päivän päästä saattaa taas tiputella vähän. Nuorena oli kyllä runsaammat ja kesti 5-6 pv. Lääkärin mukaan limakalvo ja vuodon määrä ei oo suhteessa toisiinsa...
  14. P

Toiveissa vauva 2021

Mä syön vain multivita mama monivitamiinia, jossa on lisättynä ne foolihapot ja muut yrittävällekin tärkeet vitamiinit. Rautaa syön puoli vuotta kerrallaan, sen jälkeen puoli vuotta taukoa. Tällä hetkellä menos toi tauko ja juhannuksesta alan taas syömään. Tämä siis lääkärin määräys kun kesällä...
  15. P

Toiveissa vauva 2021

@Alinna86 miehestä ei löytynyt vikaa. Hänelle tehtiin se laajin mahdollinen siemennesteanalyysi, kun siellä oli silloin joku kampanjatarjous. Se jokin stressitaso oli hieman koholla, mut lääkärin mielestä ei pitäisi juuri vaikuttaa, kun muuten siittiöiden määrä, liikkuvuus jne. olivat kaikki...
  16. P

Toiveissa vauva 2021

Ainiin, varovaiset onnittelut @Elviira86 ❤️ Kiva kun tulit mukaan @Lilmi89 :)
  17. P

Toiveissa vauva 2021

@Puolu meillä sama tilanne, mies ei kovin innoissaan puhu mahdollisesta vauvasta ja tästä yrittämisestä. Veivattiin kyllä tätä aihetta aiemmin ihan liikaakin ja keskusteltiin useampi vuosi tästä kolmannen yrittämisestä, kunnes päästiin yhteisymmärrykseen. Edelleenki, kun menkat alkaa mies kyllä...
  18. P

Toiveissa vauva 2021

Voi olla, mut jos ikää vaikka 30-v tai alle niin tuskin on kyse siitä. En muista minkä ikäinen oot? Mä oon 35-v ja mulla on siis lapsettomuustututkimuksissa todettu tuo hedelmällisyyden lasku ja kierron lyheneminen johtuu itselläni siitä, lääkärin mukaan. Mutta mulla se on nyt jo jokusen...
  19. P

Toiveissa vauva 2021

@Masunen no nyt kyllä kuulostaa hyvältä! Onnea vielä @Santso ❤️
  20. P

Toiveissa vauva 2021

Mulla kohdunsuu tulee lähes aina loppukierrossa alas, niin että se tuntuu esim. seksiä harrastaessa kuin ois seinä vastassa. Sekin yksi varma merkki, jolloin aina tiedän ettei tärpännyt. Muutama kierto sitten kohdunsuu kuitenkin nousi ylös tavoittamattomiin viikkoa ennen menkkoja eikä tullut...

Yhteistyössä