Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2020

Tällainen tuli vastaan, mitä ajatuksia? https://www.fertilily.com
  2. M

Haaveena vauva 2020

Vauu mitä vahvistuneita plussia taas täällä! :love: Olen tosi iloinen kaikkien puolesta, vaikka en voi valehdella etteikö kateuden pistos hetkellisesti kävisi, kun mietin että miksei meillä! No niin nyt on viimeisen inssin ultra-aika varattu ja ensi viikon tiistaina on ultra ja varmaan...
  3. M

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

Mulla on nyt tokat menkat km:n jälkeen, tai no ne ekathan alkoi ennen kuin tyhjennysvuoto loppui (5,5vko sitä kesti!), niin tuntuu kyllä nyt runsaammilta kuukautiset kuin aiemmin! Mulla yleensä ei yöllä juuri edes vuoda siteeseen niin nyt oli ihan täys aamulla. Tiistaina loppiaisen jälkeen ultra...
  4. M

Haaveena vauva 2020

Minä laskin Flo’sta, niin meillä alkoi jo YK 17 :unsure: Voi kunpa olisin aiemmin tiennyt, että tässä menee näin kauan... Ja voi kunpa tietäisin varmasti, että tämä joskus onnistuu! Nyt yritän pysyä rauhallisena tässä kierrossa ja toivoa, että tärppää viimeisessä inssissä. Huomenna aukeaa...
  5. M

Haaveena vauva 2020

Täällä on huomenna kp 1! Hieman huojentunut olo, kun menkat alkoi! Jännitin, että ei vaan veny nyt liian pitkälle jotta saadaan vielä tammikuussa ajoitettua hoito mahdollisimman hyvin. Tein vielä tänäänkin varmistustestin, kun ihmettelin miten menkat ei eilen alkanut, vaikka ovisajankohta on 36h...
  6. M

Haaveena vauva 2020

@Wintersun Ihanaa!!! :love: Olen niin onnellinen teidän puolesta!!
  7. M

Haaveena vauva 2020

Meillä mies on jotenkin niin täysiä mukana tässä, hänellä on varmaan kovempi vauvakuume, että ei ole kertaakaan sanonut ettei jaksa. Ja siis me ei todellakaan olla normaalisti mitään seksihirmuja, vaan ollaan puhuttu että ei miehelläkään aina paneta/haluta. Hän on joka kerta kyllä valmis...
  8. M

Minäkin odottelen menkkoja alkavaksi! Nega testattu eilen ja toissapäivänä, dpo 12 ja 13 (tiedän tarkan ovisajan koska hoidoissa). Yk 2 km:n jälkeen alkakoon pian ja mulla on jotenki tosi hyvä fiilis, että ensi kierto on meidän kierto!!
  9. M

Haaveena vauva 2020

Mulle on lapsen syntymän ajankohdalle aivan se ja sama. Mulla on kavereita sekä alku- että loppuvuodesta syntyneitä, eikä todellakaan voi ainakaa fiksuuden/koulussa menestymistä verrata siihen milloin on syntynyt. Toki ajattelen, että lapselle ikävää jos synttärit on aivan joulun lähellä, mutta...
  10. M

Haaveena vauva 2020

@Wintersun Haluan niin uskoa, että VOI OLLA!!! :love: Ei vitsi miten huikeaa tämä jännitys ja niin lupaavalta näyttää!
  11. M

Haaveena vauva 2020

Voi @Wintersun minä niin toivon että vahvistuu!! Tosi lupaavaa!! Jännittävää!!! Mulla ei vielä menkat ole alkanut, mutta toivon että viimeistään su alkaa aikataulujen vuoksi. Ja varmasti alkaakin, kun ovisajankohdalle on melko selkeä aikaväli eikä mun luteaali oli koskaan yli 14pv. Onko...
  12. M

Haaveena vauva 2020

Minäkin yritän lohduttaa sen verran, että meillä on sattunut myös julkisella puolella niin ihanaa porukkaa! Viime inssin jälkeen sanoinkin, että vitsit miten ihania ihmisiä täällä on töissä, ette he tekevät osaltaan vaikeasta asiasta niin paljon helpompaa! Toivotaan että teillekin sattuu...
  13. M

Haaveena vauva 2020

Ai kauhee kuinka jännittävää jänskätä nyt loppuvuosi sun puolesta!! (y)
  14. M

Haaveena vauva 2020

Mulla on ihan ihme fiilis! Vaikka tosiaan se nega tuli, en ole edes juurikaan alakuloinen. Pikemminkin fiilis on innostunut, ja mulla on vahva tunne, että ensi kierto on meidän kierto! Ai kamalaa jos näin ei ole niin varmaan sitten tulee kunnon tuplasuurena pettymys :giggle: Toki tämäkin olotila...
  15. M

Haaveena vauva 2020

Joo meille se lääkäri suositteli, että tehtäis vielä yksi ja saadaan siis sekin julkisella. Voi kauhea, toivottavasti kyhmy ei ole mitään vakavaa :(
  16. M

Haaveena vauva 2020

Tein myös tänään testin ihan vain itseäni kiusatakseni, ja ei saa edes viivanpaikkaa aikaiseksi vaikka viivalasit päässä :LOL: Eli katse kohti seuraavaa kiertoa! Nyt jännitän, että alkaisipa menkat vasta lauantaina, jotta ovulaatio olisi parempaan aikaan. Klinikalla on nyt joulusulku ja labra...
  17. M

Minä testasin tänään selkeän negan, josta ei haamua saanut kuviteltua edes viivalasit päässä! Plaah.
  18. M

Haaveena vauva 2020

Siis tuo on jo niin kohtalon ivaa, että saat aina tosi vahvoja haamuja?! Mikä siinä onki, että kaikki osuu sun kohdalle o_O Toivotaan, että haamut vaihtuis jo oikeiksi plussiksi!
  19. M

Haaveena vauva 2020

Selkeä nega testattu tänä aamuna dpo 12. Se siitä tältä erää! :poop:
  20. M

Haaveena vauva 2020

@masu90 toivotaan että alkaa vahvistumaan (y) Oon tosi pahalla päällä ja maha kipeä, joten perjantaiset menkat todennäköisesti tekee tuloaan :devil:

Yhteistyössä