Hakutulokset

1. N

3-kymppiset toista lasta yrittävät

@Miri81 nojuu, aattelin että taidampa yrittää kataa miehen joka päivä nyt loppuviikon ajan, ainakin! Mulla oli toi pyhä suunitelma kans, että en tikuttais ollenkaan tähän kiertoon.. Mutta kuinkas kävikään :whistle: Toisaalta tää yritysaika on ehkä vähän helpompaa tän mielenterveyden kantilta...
  2. N

@Miri81 yleensä juu! Ja muutkin oireet on ollu aina tosi selkeet, Mutta nyt ei niin yhtään mitään :mad: Mulla siis perjaatteessa kroppa käy ja kukkuu kun kello, mutta nyt sitten kun yrität saada varmuuden, niin ei onnistu. pöh. Sit kun tiiän, että pitäis antaa vaan olla ja antaa luonnon hoitaa...
  3. N

Ainiin ja @Miri81 kyllä mä sanoisin, että toi keskimmäinen on plussa, hienot viivat! (y)(y) @Tiituu sun tuloksia täällä jännätään, nippailut on hyvästä :love:
  4. N

Eipä tälläkään nuo viivat kauheen kummosille näytä. Joka päivä testaillu samaan aikaan (paitsi tän päivänen on aamupissasta)... Toisaalta omakalenteri-sovellus tarjoaa ovista vasta huomiselle (perustuu ed.kiertojen pituuksiin) mutta yleensä tässä vaiheessa on tullut jo selkeästi limoja ja...
  5. N

Mulla kanssa ovisviivat on ihan kadoksissa! Ihan säälittävää pientä hailuraa viivaa, joka ei lainkaan vahvistu.. voi tätä turhautumista! Yhdet limat bongattu viime su, mutta muuten ihan sahara meininkiä :poop::poop::poop: Nooh, oli viivoja tai ei, niin tasaisesti ollaan talleteltu :love:
  6. N

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

@heikura79 Mä oon diagnosoinu meille ton saman jutun, mä helposti lyön hanskat tiskiin heti ovisplussan jälkeen.. Nyt meinaan kellistää tota kakslahkeista vielä monta päivää plussan jälkeenkin! Täällä odotellaan ihan muutaman päivän sisään ovista, limat alkoi eilen, vaikka testi vielä...
  7. N

@Miljamaaria , tikutellut olen, mutta vielä vaan haamuilee, eilen vähän vahvempi haamu ja limoja alkoi eilen tulla, tänään iltapäivällä taas tikunuittoa tiedossa. Miestä kellistetty (ihan harjottelumielessä :whistle::whistle: ) vähintään joka toinen päivä, ja toivottavasti saadaan rytmi pysymään...
  8. N

@Suzu85 mulla ainakin tuntui synnytyksen jälkeen ovikset paljon selkeämmin! Tai sitten synnytyksen jälkeen tuli vain "tutummaksi" oman kropan muutosten kanssa ja huomaan pienemmätkin muutoksen helpommin :) @Tiituu no nyt on hienot viivat! ei muutakun pukittelemaan :ROFLMAO::ROFLMAO:
  9. N

Tuosta kuumeilusta ja pitkään yrittämisestä, mistä @Miljamaaria ja @Tiituu tuossa puhui. Meillä on sellanen historia, että ollaan oltu miehen kanssa jo yli 13 vuotta yhdessä, ja ekaan lapseen (ja sen yrittämiseen) jouduin puhumaan miestä yli yli 3 vuotta, ennen kun näytti vihreää valoa. Noh...
  10. N

@Niwhai :cry::cry::cry:
  11. N

@Infinity mä ehkä sinuna testaisin sillon illallis päivän aamuna, ja sit päättäisin että otanko vai en, aamu pissaan se tikku reagoi yleensä parhaiten
  12. N

@Infinity mä ehkä sinuna testaisin sillon illallis päivän aamuna, ja sit päättäisin että otanko vai en, aamu pissaan se tikku reagoi yleensä parhaiten
  13. N

@Lallastiina , josko sitten luteeliaikakin pitenisi samalla.. Onko sulla normisti minkä mittanen kierto? Täällä ei omaan napaan mitään uutta, ovista odottelen viikon sisään ja sen todellakin aion hyödyntää, oli mies mitä mieltä tahansa :ROFLMAO::ROFLMAO: eikai, mutta onneksi mies meillä yleensä...
  14. N

@Miri81 Mulla greippimehu ainakin lisää limoja :ninja: heti, kun menkat oli loppunut, niin vuoto muuttui ovislimamaiseksi :ROFLMAO: ja limathan (ymmärtääkseni) helpottaa simppojen matkaa kohti oikeaa päämäärää :love: omaan napaan ei mitään uutta, kolme päivää iltasin tikuttanut haaleaa haamua...
  15. N

ja @Tiituu toivottavasti saat selätettyä flunssan! Nyt vaan paljon vitamiinia naamaan (greippimehu buustais ovista ja sisältää paljon c-vitskua ;) ) etenkin ceetä ja sinkkiä (y)(y)
  16. N

@Mininen85 Yleensähän se on, että ovis testin testiviivan pitäis olla vahvempi, kun kontrolli, mutta mulla viime plussakierrossa viivat ei vahvistunu koskaan yhtä vahvoiks, kun taas sitä edellisessä kierrossa tuli niin vahva plussa, että r-testikin reagoi siihen :ninja: kiitos tsempeistä...
  17. N

@Mininen85 Millä kpllä meet tällä hetkellä? onks sulla ovis tikut ihan blaco-tyhjiä, vai haamuileeko ne? Mä sinuna jatkaisin vielä testailua, ovis saattaa tulla ja mennä aika nopeastikin (ja olla myöhemmin kun vois kuvitella) :)
  18. N

@Miljamaaria, parempi pelata varman päälle niitten letrojen kanssa, kun sitten masistella niiden jättämättä ottamista! Mä kyllä meinasin valahtaa polvilleni siell kaupassa sillon, kun poika multa sitä kysyi.. Ja tänään aamulla kun mun maha murisi, kysyi poika, että "oliko se äiti vauva, jonka...
  19. N

@Erätyttö Mulla kans tulee oireet ehkä ennen oikeeta ovista, ja helposti taitaakin ne "tärkeimmät" talletukset juuri tekemättä :ninja: @Mun&sun , tänne vaan! Onhan kemiallinenkin perjaatteessa raskaus, tai ainakin sen yritys, vaikka kurja tilanne sulla onkin, niin tervetuloa :) Omaan napaan...
  20. N

@Miljamaaria, kp 2 ja 3 oli just sellasia kaikesta läpi kahdessa tunnissa päiviä, huh! Mullakin tuli (myös ällövarotusta!!!) muutaman kerran sellanen ihan valtava hyytymä klöntti pihalle.. Mutta nyt mennään kp8 ja eilinen oli jo täysin vuodoton päivä ja kp 6 tuli enää ihan vähän vuotoa (y) mulla...

Yhteistyössä