Hakutulokset

1. Silmu75

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Pikaisella googletuksella tuli esille sellainenkin juttu, että jos keltarauhashormonia on siirtopäivänä liikaa, niin sekin saattaa johtaa keskenmenoon. Ajatuksena oli, että liian korkea lukema kertoisi siitä, että kohtu onkin jo pidemmällä siinä koko prosessissa ja esim. kiinnittymiselle...
  2. Silmu75

Mulla oli lääkkeenä Lutinus, mutta kyllä niistä kaikista tulee kamala sotku. Jostain luinkin, että ne on enimmäkseen sitä täyteainetta ja se valuu ulos, itse lääkkeen pitäis imeytyä aika nopeasti. Ja sen hormonitason voi mitata vaikka Synlabissa, saattaa olla halvempaa kuin Dextrassa. Mulla oli...
  3. Silmu75

En tykkää yhtään puhua puhelimessa, niin oon klinikallekin ollut yhteydessä lähinnä sähköpostitse. Laitoin sille yhdelle hoitajalle viestiä keskiviikkona, että nyt vois varara kesäkuulle sitä suunnittelukäyntiä ja nyt oon kamalan malttamaton kun sieltä ei vieläkään (!) ole kuulunut mitään. :D...
  4. Silmu75

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

On siinä kaks viivaa. :) Mulla aikanaan alkionsiirron jälkeen oli testipäivä 14 päivän kuluttua, mutta edellisenä päivänä oli pientä vuotoa niin päätin testata ja tulikin plussa.
  5. Silmu75

En yleensä näe näissä mitään, mutta onhan tuossa kaksi viivaa. ❤ Niin aikaista vielä, että tuskin kovin voimakas viiva vois ollakaan.
  6. Silmu75

Haaveena vauva 2022

@minttuni Musta sektiossa pahinta oli kanyylin laitto. :D Lueskelen täällä taustalla, mutta jään vähän ulkopuolelle kaikista jutuista kun mulla tosiaan kaikki on kiinni yhdestä alkionsiirtosta. Mitään ei tässä tapahdu eikä ole jännättävää sitä ennen. Mutta meillä oli siis vähän vielä vaiheessa...
  7. Silmu75

Hinnastossa lukee oudosti ilmaistu ”inkubointi blastokystiksi asti” 440€. Ja kyllä varmaan kaikki viljelee blastoiksi ainakin pyynnöstä ja tietysti erillistä maksua vastaan.
  8. Silmu75

Haaveena vauva 2022

Miksi koronarokotteet on kyetty kehittämään niin nopeasti: https://thl.fi/documents/533963/5664444/THL-korona-rokotekehitys_02_14122020.jpg/31a67a20-6fc1-a170-535a-3c4f82476d4c?t=1610563221039
  9. Silmu75

Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

Niin ja ehkä vois kokeilla paria ohjetta niistä Samasta padasta -kirjoista, niin sais edes itselleen ruokaa siinä ohessa.
  10. Silmu75

Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

Sormiruoka menee yleensä hyvin, ei nyt välttämättä kamalasti vatsaan päädy, mutta tykkää syödä itse. Ja joka aterialla on jotain mitä voi samalla syödä itse ja välillä lelujakin pöydässä, näillä hämäyksillä saattaa onnistua puuron syönti silloin kun sekään ei meinaa kelvata, mutta soseita ei...

Yhteistyössä