Hakutulokset

1. Silmu75

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Luulisin ettet sitä tarvitse kun sulla on jo onnistunut raskaus, kai sitä enemmän käytetään silloin kun useampi siirto on epäonnistunut.
  2. Silmu75

@Netty79 Lääkkeellisessä kierrossa on tukilääkitys jonnekin rv10 asti. Luonnolliseen kiertoon siirtäessäkin on kai joku tukilääkitys, mutta loppuu käsittääkseni plussatestin aikoihin.
  3. Silmu75

Haaveena vauva 2022

Oon syönyt niitä jo reilu kaks vuotta putkeen. :D Puolisen vuotta ennen raskautta ja nyt taas jo puolisen vuotta ”turhaan” kun toiveissa kuitenkin toinen raskaus. Mutta osui just googlaillessa kohdalle vanha tutkimus, jossa monivitamiini oli auttanut ovulaatiohäiriöissä, että ehkä senkin takia...
  4. Silmu75

@Sukkis Ymmärrän hyvin, miten sitä kahden ihan pienen kanssa yksin pärjäis. En ole ihan varma miten itse pärjäisin vaikka on mies, tosin ei ole kyllä ollut niin paljon apuna kuin toivoisin/odotin, nyt taas tyhmänä kuvittelen että jos toinen lapsi tulisi niin tajuais käyttää vähän vähemmän aikaa...
  5. Silmu75

Ihana kuulla susta @Sukkis! Jäikö sulla esikoisesta alkioita pakkaseen? Mua niin stressaa kun on vain se yksi. Klinikalta vakuuteltiin alkioiden selviävän yleensä hyvin sulatuksesta, mutta koko ajan osuu kohdalle tarinoita, joissa vain toinen selvisi tms. En tiedä mitä järkeä tässä ajatuksessa...
  6. Silmu75

Suosittelen tähän taas Helminauha-ryhmää Facessa! Siellä on paljon hyviä keskusteluja kaikesta lahjasoluihin liittyvästä.
  7. Silmu75

IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

Minäkin voisi tulla listalle, vaikka on korkeintaan yksi siirto edessä... Silmu75/2.lapsi/PAS heinä-elokuussa
  8. Silmu75

Mulla on sellainen mielikuva, että Dextra on parempi vaihtoehto jos on sellainen tilanne, että tarvitsee/haluaa lisätutkimuksia kun taas Ovumialla taidetaan mennä mielellään peruskaavalla. Ovumiaan pääsee nopeasti, Dextraan on pidemmät jonot. Meille Ovumia oli ihan ok.
  9. Silmu75

Haaveena vauva 2022

Hurjasti onnea @minttuni! ❤️ Mullakaan ei aikoinaan ollut yhtään sellainen olo, että olisin raskaana ja negatestiä kuvittelin tekeväni pois alta ennen toista yritystä.
  10. Silmu75

Haaveena vauva 2022

No nyt on rokotus otettu! :) Seuraava osuis elokuun puoliväliin, siihen mennessä varmaan tiedän onnistuiko toinen siirto vai ei. Ja voi että murehdin tuossa keväällä monta kertaa ehtiikö tulla se 2kk rokotuksen ja siirron väliin, nykyisinhän ei tarvitsekaan mutta taitaa silti tulla sen verran.
  11. Silmu75

Haaveena vauva 2022

@Tiukuna Voimia loppuraskauteen! ❤️ Mulla oli pelkojen suhteen hiljaisempi kausi ehkä joskus rv20-30, mutta suurimman osan ajasta siis pelotti. Ja mulla siis oli sektio jo 36+5, en kyllä olis mitenkään pysynyt järjissäni jonnekin lasketun ajan yli… Ja ei mua sitten lapsen synnyttyä enää niin...
  12. Silmu75

Haaveena vauva 2022

No siis jos sektioarpi on parantunut hyvin, kroppa vastaa vielä lääkitykseen ja alkio selviää sulatuksesta. Ei auta kuin toivoa parasta! Jotenkin luulisi, että yhden sektion jälkeen olisi vielä paikat kunnossa kun joillakin on viisikin sektiota, mutta se taitaa olla aika yksilöllistä.
  13. Silmu75

@kirsillevauva Vähän empi kun ei ole oikein tilaa yms, mutta sitten parin päivän kuluttua ehdotteli jo nimiä vauvalle. :D Että ota näistä nyt selvää! Suunnittelukäynti nyt 9.6., toivottavasti sektioarpi näyttää hyvältä, muuten taitaa tyssätä yritys siihen. Sektioryhmässä ainakin oli jollekin...
  14. Silmu75

Haaveena vauva 2022

Paljon onnea kaikille plussanneille! ❤️ Mulla on vihdoin tiedossa hoidonsuunnittelukäynti 9.6. ja toivottavasti siitä sitten ehtii heinäkuussa siirtoon. Varmaan tarvitsen jonkun lääkkeen, että saan seuraavan kierron alkamaan sopivaan aikaan, tässä nykyisessä kun on menossa jo kp51. Raskauden...
  15. Silmu75

Lutinus maksoi muistaakseni n. 30€/viikko.
  16. Silmu75

Tervetuloa! Mulle ei tullut lääkkeistä oikein mitään, silloin ekan päivän iltana oli jotenkin vähän huono olo, mutta ehkä vain jännitti se aloitus. Jos sulla on siirto lääkkeelliseen kiertoon, niin estrogeeni (esim. Progynova) alkaa tosiaan kp2 ja progesteroni (esim. Lutinus, Lugesteron) alkion...
  17. Silmu75

Plus jos ei rokotekattavuutta ole tarpeeksi, niin kuljetaan ehkä loppuikämme maski päällä eikä tavata ketään. Lisäksi tietysti rokotukset suojaavat epäsuorasti aina myös niitä, joita ei voida rokottaa, kuten lapsia. Googlaamalla löytyy kyllä vastauksia siihen miten rokotteet voi olla...
  18. Silmu75

Mulla on (toivottavasti) siirto kesällä ja sain nyt ens viikolle ajan ekaan koronarokotteeseen. Toisenkin otan riippumatta siitä olenko silloin raskaana tai en. Viimeksi kun olin raskaana koronaa ei pidetty kovin vaarallisena, mutta nykytiedon mukaan varsinkin raskauden loppupuolella tulee...
  19. Silmu75

Hei tietäiskö kukaan mitä maksaa Ovumialla hoidonsuunnittelukäynti kun samalla ultrataan? Varasin ajan, en muistanut kysyä enkä kehtaa soittaa uudestaan. :D Aikoinaan meillä maksoi ensikäynti ultralla 169€ ja suunnittelukäynti ilman ultraa 108€, niin mietin olisko se toi ensikäynnin hinta.

Yhteistyössä