Hakutulokset

1. R

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Vilijonkka_ se punktio oli kamalan kivulias. Ei oikeen kipulääkkeet vaikuttanut. Ei se enään sen loputtua niin paha ollut. Kolmen päivän aikana otin vain ensimmäisenä iltana punktion jälkeen särkylääkettä nukkumaan mennessä. Muuten pärjäsin ilman. Nyt on "vauva" massussa. Klo 10.30 alkio...
  2. R

Viime perjantaina ultrassa löyty kaksi sopivan kokoista munasolua ja muutamia liian pieniä. Eilen ihan jäätävän kamalassa keräyksessä löytyikin 6kpl sopivan kokoisia o_O Tänään koitin soittaa IVF hoitajan numeroon ja varattua se tuuttas koko saakelin tunnin mitä ne vastailee. No eivät...
  3. R

Nonni. Munasoluja ei ole kovin montaa ja nekin vähäiset on melko pieniä. Eilisen ultran perusteella vain kaksi olisi siinä koossa, että olisi kerättävissä. Kaksi lääkäriä ronkki ja pähkäili, että silti kerätään, vaikka kolme on minimi raja. Jos vaikka muutama saisi loppukirin ja ottaisi...
  4. R

Itse en niinkään lääkkeisiin reagoi. Mutta noi helvatan hormoonit on 9v ikäsestä asti vaivannut, kun silloin alkoi kuukautiset ja mielettömät menkka kivut. Samalla löi hormonaalinen migreeni. Myös tää mielenheittely on ihan kamalaa. Onneksi toi mies tuossa jaksaa koittaa ymmärtää. Ette paljoa...
  5. R

Julkisella puolella Tyksissä ollaan. Kokeillaan, jos näin saatais onnistuttua. Hieman edullisempaa kuitenkin. Toivottavasti ei suurempia oireita tule sumuttelusta tai piikittelystä. Mun kroppani on tosi herkkä reagoimaan hormoonien kanssa. 8.8. mennään lääkärin kanssa treffeille. Ehkä siitä...
  6. R

Tiistaina aloitettu nenäsumu jarruttelu. Kattellaan miten ämmän ja äijän käy. Minkälaisia oireita muille on nenäsumuttelusta tullut? Tässä tutkailen tuleeko mulle ollenkaan mitään. Mies edotti, että kysyttäis olisiko mahdollista siirtää kaksi munasolua, jos niitä saadaan. Olisi todella halukas...
  7. R

Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:) AdeliinaJosefiina # 04/2015 # 2. # 2.ICSI/1.PAS Adelmiina_ #2012 #1. # vähän endoa/tuhoutunut johdin # 2.IVF 7.PAS Bridge # 5/15 # 1. # matala AMH, ikä # 4.IVF/ICSI Darni73 # 9/12 #1. yht # simpat # 4.ICSI/1.PAS Domi # 4/12...
  8. R

Mitenkäs on? Saako lentää, jos ja kun koeputki hedelmöitys onnistuu? Onko jollain tietoa? Toki lääkärin kanssa asiasta keskustelen, jos näin kävisi. Kun siis heinäkuussa olisi tarkoitus hoidot aloittaa ja marraskuussa on ollut ajatelmissa mennä Lontooseen käymään. Missään nimessä en halua...
  9. R

Ensimmäinen IVF 2016

Mulle sanottiin noin tonni hinnaksi ekalle keikalle. Pitkän kaavan mukaan mennään.
  10. R

No en minä sitten ihan pihalla ole, kun tuota elokuuta itsekkin ynnäsin. Jänni aikoja eletään.

Yhteistyössä