Hakutulokset

1. R

Syyskuiset 2018

Onko kellään pahoinvointiranneke tai muu kikka kolmonen käytössä? Onko auttanut? Mulla ollut etova olo oikeastaan siitä asti, kun kuukautiset jäi pois. Posliinia ei ole onneksi tarvinnut pussata, kuin eilen vasta migreenissä. Josa pääsenkin toiseen kysymykseen. Kenellä on migreeni? Käytättekö...
  2. R

Syyskuiset 2018

Ahdistus maksimus. Nyt ollaan niillä kodin, kun viimeksi oli alkio kohtuun nuupahtanut. Vielä olis jokunen viikko odotettava ultraa. Oireita on kyllä etova olo edelleen ja rinnat tosi herkät. Silti ahdistus ja pelko kasvaa kokoajan, kun odottaa ultaa ja mitä sieltä löytyy.
  3. R

Syyskuiset 2018

Heipsan. Siirryin tänne tuolta IVF puolelta. Taustalla siis kertaalleen epäonnistunut IVF kierros. Siinä rytäkässä koettu ensimmäinen keskenmenokin. Hoitoihin päädyttiin, kun tutkimuksissa todettiin munanjohtimet olevan ummessa. Noo nyt kuitenkin jonkin moisen tauon jälkeen (jäin työttömäksi ja...
  4. R

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Raivo Riitta, Hesuliina kyydissä edelleen. Tiistaina käytiin varhaisultrassa. Viimeksi meni kesken siinä vko 9 aikoihin. Joten sitä lähestytään. Olo helpottaa vasta seuraavan ultran kohdalla ehkä. Mutta itse siirryn toisiin keskusteluihin nyt, koska tämä tapaus on nyt siten luomu eikä onneksi...
  5. R

Tuota noin. Nyt on pienen ihmisen pää melko sekaisin. Sain jopa neuvolan tädin itkemään eilen puhelimessa. Yhteenveto lapsettomuutta taustalla, jonka takia menimme tutkimuksiin 2016 ja tuomio oli munanjohtimet ummessa. Ensimmäinen hoitokierros oli elokussa, josta raskauduin heti ensimmäisellä...
  6. R

Heippa pitkästä aikaa. Osa saattaa muistaa. Tuli pitkä tauko keskenmenon jälkeen yrittämiseen, kun jäin työttömäksikin, eikä rahaa vain ollut alkaa uuteen kierrokseen lääkkeiden kera, katkeruutta ja surua yms. yms.. Nyt sitten joulukuussa käytiin jälleen tekemässä hoitosuunnitelma TYKSissä ja...
  7. R

Terveisiä TYKSistä. Voisinkin sinne hankkia jonkun kanta-asiakaskortin. Eli keskiviikon "huippu" uutisten jälkeen sain ajan perjantaille josta mukaan annettiin 6 pilleriä kemiallista tyhjennystä varten kotiin. Otin heti perjantaina lääkkeet. Minimaalista supistusta ja minimaalinen vuoto, mutta...
  8. R

Tämän päivän ultrassa ei sydän enään sykkinyt. Ei jaksanut elää noin 9vko pitempään. Tyhjennys viikonloppuna edessä. Pelottaa niin hel***ti. Katsotaan päästäänkö ivf hoitoihin uusiksi. Miten kohtu palautuu ja miten pakaste alkiot lähtee sulaa. Takki tyhjä. Niin paska fiilis.
  9. R

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Siirryn täältä puolelta pois. Ultrassa ei enään sydän sykkinyt. Kasvu loppunut siinä 9vko paikkeilla. Perjantaina haetaan pillereitä tyksistä, että tulisi tyhjennys. Katotaan koska voidaan yrittää uusiksi, jos voidaan. Aika takki tyhjä olo.
  10. R

Olipa pölö olo kietää henkkamaukan äitiysosastolla kattomassa talvitakkia. Oli vaan olo, et joo mä oon läski ja tuun tässä syömään ja lihoamaan tulevaisuudessa niin paljon, että tarviin vähän takkiin tilaa XD No mutta nyt on takki. Olis pitänyt housutkin sieltä samalla kattoa, Jotkut verkkarit...
  11. R

Munasolujen keräämisestä alkaa tänään 8. rv ja kuukautisista laskettuna 11 + 5. Mullahan tuota mahaa on muutenkin omasta takaa, kun on tuo ruoka maistunut. Nyt sain kaverilta lainaan jatkopalan housuihin ja helpotti heti töissä olo, kun sai työhousuihin vyötärönkohdalle lisää. Eilen miehelle...
  12. R

Hei aikuisten oikeesti :D Laskin, että kuukautisten alusta laskettuna olis 10+3 ja munasolujen keräämisestä 7+5. Mulla kiristää ihan perhanasti housut. Työhousut on ihan kamalat. Olen kaupassa töissä ja joudun kokoajan kyykkäämään tai kyyristymään, joka ikinen kerta tuntuu, että tulis oksennus...
  13. R

Eka passikuva otettu tänään lapsesta. Hedelmöityksestä 5vko 2pvä. Hienosti sykkis sydän. Ihan isänsä näkönen. Yhtä pyöreä :D Ensiviikon pe uusiksi omaan neuvolaan.
  14. R

Mulla alkoi jo ennen siirtoa tissit arastamaan. Siirron jälkeen homma lähtenyt käsistä niiden kanssa :D Nännit nöpöttää kokoajan, mitä ei ennen ollut. Tissit töröttää ja on turpeiset. Tänään hihittelin töissä kylmäkaapissa, kun nännit alko kylmästä enemmän nöpöttää, ni molemmat rinnat alkoi...
  15. R

Nonni. Pommitettuani varmaan 80kertaa (valehtelematta) putkeen tyksin IVF hoitajan numeroon, sain sieltä henkilön kiinni. En ole enään läski, vaan olen raskaana. Arvoiksi sanoi 355, mulle se ei sano mitään. No pääasia, että nyt ollaan plussaa ja toivottavasti pysyyäänkin. 30.9. Eka ultra...
  16. R

Ärsytys lähes maksimus. Kävin terveyskeskuksessa tänään verikokeissa. Sain siis TYKSistä lähetteen omaan terveyskeskukseen. No sieltä veret lähti 12 aikaan TYKSIlle. Juu ei mitään kuulunut mitä testi sano ja kun koitin IVF hoitajalle soittaa, niin ylläripylläri varattua taas koko sen saakelin...
  17. R

Tullaan nyt ilmottautumaan tänne puolelle myös. Eli IVF hoito pitkällä kaavalla ekan kerran käyty läpi. Mulla munajohtimet tukossa. Muuten meillä näytti olevan kaikki kohdillaan miehen kanssa. Alkio siirrettiin 26.8. ja tänään on tasan kuukaus, kun viimeksi kuukautiset alkois. Ostin testin...
  18. R

Toiveikas81 mulla oli pitkän kaavan mukaan hoidot. Nenäsumu, piikitys, koeputki ja siirto. Nyt keltarauhashormooni perjantaihin asti tukena. Mulla on munajohtimet ummessa. Muuten lääkäri sano, et hormoonit oli hyvät ja hedelmöittys onnistu koeputkessa tosi hyvin, että oikein hedelmällinen.
  19. R

Vastoin mieheni toiveita, käytin rahaa raskaustestiin. Tänään oli tasan kuukaus viime menkkojen alusta ja tein testin. Positiivista näyttää. Perjantaina vielä terveyskeskukseen veritestiin. Sit sais kyytiläinen pysyä matkassa loppuun asti.
  20. R

Huomenna tulee viikko siirrosta. Taidan maanantaina salaa testata mieheltä. Se kielsi mua tekemästä mitään testejä ite ja odottaa 9.9. ihan kiltisti terveyskeskuksen veritestiin asti. Paskat sanon mä. Ei pysty. Maha muljas joku aika sitten, kuin olis kuukautiset tulossa. Se meni ohi. Tissit...

Yhteistyössä