Hakutulokset

1. kathii

.

@Siltsu ei minulla ainakaan limat lopu täysin ovulaatioon, mutta jos on energiaa ja halua pelata varman päälle niin ei kun petipuuhiin(y)
  2. kathii

.

@Tillukkainen ihanaa <3 paljon onnea ja tarrasukkia pienokaiselle!:love: @Tiinaliina1 harmi:unsure: älä ennen tädin vierailua heitä ihan kaikkea toivoa vielä pois Ihana seurata tätä joukko piinailua!:ROFLMAO: Toivottavasti muutaman päivän päästä alkaa joukko plussaamiset. Pieniä toukokuun...
  3. kathii

.

@Tiinaliina1 ei tuossa kunnollista haamua näy, mutta minäkin kyllä näen siinä jotain. Se onko viivan paikka vai haamun alku niin vaikea sanoa :)
  4. kathii

.

Paljon on tullut taas tekstiä vklp aikana! (y) Ihan en kärryillä ole kaikissa jutuissa, mutta täällä näyttää olleen joukko ovulointi :D Tsemppiä kaikille piinailijoille! @papupata12 paljon onnea plussasta!:love: @Tillukkainen minäkin näen ihan selkeän haamun, varovaiset onnittelut jo...
  5. kathii

.

@iK onhan tämä, sitä ei vaan tule ajatelleeksi, kun triptaaneilla saan niin hyvin aina hoidettua oireet ja kivun pois. En ole kokeillut akupunktiota, monesti sitä olen kyllä miettinyt. Muutaman pisteen tiedän, joita painamalla saa kipua hillittyä :) Pitää kyllä ehdottomasti tulevaisuudessa...
  6. kathii

.

@Miina- Niin kuin muut jo sanoivat niin nuo tuloksethan ovat ihan ok. Miehelläsi on varmasti alkujärkytys meneillään, eikä vielä halua ajatella tai hyväksyä sitä mahdollisuutta, että saattaisitte tarvita ulkopuolista apua lapsen hankinnan kanssa. Itse näkisin, että jos siinä tekstissä luki...
  7. kathii

.

@iK hyviä uutisia sinulla! Toivottavasti nyt irtoilee sieltä lähipäivinä :) Minäkin olen pohtinut tuota lämpöjen mittailua, mutta mittailetteko ihan perusmittarilla? Mietin mikä on virheen mahdollisuus, varmaan mittaustavasta johtuen voi tapahtua mittaustuloksissa heittoja?
  8. kathii

.

@Toiveli Onnea plussasta ja paljon tarrasukkia pienelle:love:(y) On kyllä jo ihan hyvät viivat!
  9. kathii

.

@Veeja tervetuloa joukkoon! :) Minulla oli kuparikierukka, niin ei tarvitse odotella kropan käynnistymistä hormoniehkäisyn jäljiltä. Otettiin vielä tämän vuodon aikana pois, niin ei mitään ylimääräistä tiputtelua poistosta johtuen. Sulla jos on ennenkin onnistunut raskautuminen nopeasti...
  10. kathii

.

@Alinah92 todella vahva haamu päiviin nähden! Toivotaan viivan vahvistumista!(y) @Neltsuliini Minä en ole noiden testien ekspertti, mutta jos on 25 herkkyys, niin kyllä mä tuon ennemmin tulkitsisin haamuksi :) @iK huippu juttu, että sait miehesi töihin! Nyt tsemppiä piinapäiviin. @vauvameille...

Yhteistyössä