Hakutulokset

1. kathii

Toukokuiset 2019

@najohanna voimia sinne :( Oireista, itse aavistin plussan lähinnä tästä järjettömästä palelusta! Rinnat kipeytyi rv3+0 alkaen ja nyt ovat jo tosi arat :/ Pahoinvointia ei vielä ole, esikoisesta ei ollut ollenkaan ja kakkosesta alkoi melkein heti plussan jälkeen kestäen monta viikkoa.
  2. kathii

.

@Tiutau13 Pahoittelut negasta sinne :( Minunkin ymmärryksen mukaan edes haamulaista ei voi tulla ellei ole jotain kiinnittymisyritystä ollut. Kyllä se kolmas teille vielä varmasti suodaan! @Tiinaliina1 jes hyvä suoritus(y) nyt piinailemaan! Tuntuu itsestä pahalta tulla tänne leijumaan omasta...
  3. kathii

Toukokuiset 2019

Hei, Riskillä ja todella uhkarohkeasti hyppään tännekin mukaan keskustelemaan. Sain eilen ensimmäisen haamun testiin, joka tänä aamuna oli vahvistunut selkeäksi viivaksi. Haluaisin kuitenkin päästä keskustelemaan jo plussanneidenkin puolelle, koska täältä saa varmaan parhaan tuen tähän testin...
  4. kathii

.

@W.we pahoittelut sinne! Sulla on kuitenkin todella hyvä asenne, pidä siitä kiinni! @Tiutau13 harmi :( kyllä nuo rfsu:t on ihan :poop::poop: jos antavat kunnon viivanpaikkoja. Voihan se olla, ettei noiden testien herkkyys vielä riitä.. Mutta jaksuja kuitenkin sinne! Jos ei nyt tärppää niin...
  5. kathii

.

@W.we pieni vuotelu ei todellakaan tarkoita, että olisi kemiallinen tai keskenmeno. Mulla ensimmäisessä raskaudessa vuoteli ruskeata tuhrua ja vaaleanpunertavaa limaa monta viikkoa ja lopputulos on nyt reipas eskarilainen. Keskenmenossa vuoto muuttui kyllä nopeasti ihan kunnolla runsaaksi...
  6. kathii

.

Nyt ehdin lukemaan kaikki kommentit läpi ja olipas niitä taas tullut urakalla! (y) @Wintersun hieno juttu, että vuoto vihdoin alkoi, varmasti stressillä oli osuutta vuodon myöhästymiseen! @Tiutau13 minä täällä odottelen sinun testikuvia;) @VauvaHaaveilija89 voimia uuteen kiertoon joutumisesta...
  7. kathii

.

Tuun pikaiseen laittamaan ennen töihin lähtöä, kommentoin päivällä sitten paremmin :) Viiva vahvistuu, tänään dpo11 haamu!:ROFLMAO: Nyt paniikissa seuraan, että jatkaa vahvistumista! https://aijaa.com/TlYXT9
  8. kathii

.

Oma napailua taas näin puhelimella. Huomenna taas luen kaikki kommentit läpi ja kommentoin Minä malttamaton tein siis dpo8 sen negan, dpo9 nega/viivanpaikka ja tänään dpo 10 sain haamujen haamun/viivanpaikan. Yritin ikuistaa kameralla, mutta lähes mahdotonta saada vielä kunnolla kuvaan...
  9. kathii

.

@Tiutau13 aamuvuoro pelasti sut :D Mä käyn sisäistä taistelua etten sorru taas huomenna testaamaan :ROFLMAO: @janskusdff tsemppiä odotusaikaan! :) @ambre voin samaistua! Minullakin viimeisen vuoden ollut kierto lähes päivälleen 28 joka kierrossa ja ovulaatio tullut kp14 tai 15. Tämä on...
  10. kathii

.

@peanut_butter tämä yrittäminen kyllä lahottaa nupin, kun kaikki normaali kärsivällisyys on poissa:whistle: :D minä mielenkiinnosta katselin raskaustesti kuvia edellisistä lapsista, esikoisesta testasin ensimmäisen kerran dpo13 ja silloin selkeän haamun/haalean viivan (ei olisi varmasti näkynyt...
  11. kathii

.

@Sarianne81 hieno juttu, että menkat alkoi! (y) @peanut_butter pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :( Tänään dpo8 tai periaatteessa dpo8 vasta illalla, koska ovulaatio tapahtui vasta iltamyöhään. Mitä tekee malttamaton piinailija, no raskaustestin tietenkin. Tiedän paremmin kuin hyvin...
  12. kathii

.

@Wintersun teidän tarina on kyllä niin raskas ja kuoppainen, ettei mikään ihme, että on sinulla tunteet heittelee ja mieli on maassa. Teidän tilanne on koskettanut ainakin itseäni kovasti ja ehdottomasti olisi kiva kuulla jatkossakin teidän tilanteesta. Tsemppiä ja jaksamisia kontrollin...
  13. kathii

.

Oma napailua, tällä kertaa nopeasti.. Tänään dpo6 eilen ja tänään ollut pientä jomotusta alamahassa. Ja tänään tuli jälleen migreeni kylään eli hormonaalisella tasolla tapahtuu jotakin muutosta, onko se raskaudesta johtuvaa vai menkkoihin viittaavaa niin vaikea sanoa. Vielä kun vklp asti...
  14. kathii

.

@Wintersun niin moni muukin täällä jo sanoi, niin teillä on kyllä ollut jo todella raskas taival takana. Toivotaan nyt, että ei olisi sattunut ovuloimaton kierto ja menkat ehtivät kurvata kylään ajoissa. @Pauliinaha minulla oli esikoisesta ensimmäiset testit suunnilleen tuota vahvuusluokkaa ja...
  15. kathii

.

@Naissoturi @Neltsuliini minäkin täysin allekirjoitan tuon tärppäisipä pian ettei tarvitse piinailla. Tuntuu, että heti kun ruvettiin yrittämään, niin päivät matelee ja ajatukset harhailee. En edes uskalla kuvitella millaista se on, jos pidempään on joutunut plussaa odottelemaan... Mä olen jo...
  16. kathii

.

@Uhups onnea :love: hyvin on vahvistunut!! @peanut_butter Tsemppiä! Kyllä minäkin näen siinä sinun yhdessä testissä haamun alkua(y) @Miina- Voimia! Kyllä se teidänkin vuoro tulee. Eiköhän miehesikin ole valmis hoitoihin, jos plussaa ei ala kuulumaan. Ehkä hänestä tilanne ei vielä ole niin...
  17. kathii

.

@Miina- miehen kanssa puhuminen kyllä varmaan helpottaisi sinua itseäsi! On tosi rankkaa ja inhottavaa, jos testeihin tulee virheellisiä haamuviivoja, koska kyllä niiden pohjalta rupeaa elättelemään aina paljon toivoa onnistumisesta. Jaksuja sinne, onhan se pieni toivon ripe niin pitkään...
  18. kathii

.

Ei vitsit, nyt nämä kivut muuttuivat selkeiksi oviskivuiksi ja ihan kohta irtoaa kun sattuu liikkuminen. Ovistestikin vahvisti sen, en ole tikuttanut pariin päivään ja nyt 2 tunnin pidättämisestä tällänen kun ovis käsillä. https://aijaa.com/A2vIsY flunssa myöhästytti siis ovista, että olenkin...
  19. kathii

.

Tsemppiä haamuilijoille! (y) Täällä ollaan hengessä mukana, vaikka aina ei ehdikään kommentoimaan. Mä olen ihan ihmeissäni.. Mulla on tänään ihan sairaasti viillellyt ja polttanut kohtuun!! Mutta laskujen mukaan tänään olisi kai vasta dpo2 tai 3?? Mutta nyt jäin miettimään, että mitä jos mun...
  20. kathii

.

@jonxu ihan samat ajatukset täällä, päivät matelee ja yritän kokonaan unohtaa tämän piinailun vähän laihoin tuloksin :D Jotenkin itsellä sellainen olo, ettei tästä kierrosta tärppää, mutta luultavasti myös valmiiksi psyykkaan itseäni, koska pessimisti ei pety.. Kertokaahan mikä on se the day...

Yhteistyössä