Hakutulokset

1. P

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Wilpuri80 Kiitoksia! ihan hissukseen tässä vielä ollaan ja eletään. Mulla antoi myös tuo one step eka ihan tollasen haaleaa viivan, seuraava oli puhdas negatiivinen ja sit taas tosi haalea. Sit piti jo digi tehdä. Noi ole stepit on kyllä tosi huonoja testejä. Tänään piti tehdä vielä vika one...
  2. P

Eilen tein one step testin ja haamu tuli. Piti hakea sit digi ja apteekin oma testi ja niistä sit positiivinen tulos pärähti. Oli jo kierron alussa sellanen olo, et nyt tärppää. Mulla ollut joka raskaudessa alussa pientä vuotoa ja nyt sit stressaa se ja kokoajan kuulostelen, et taasko alkaa...
  3. P

Saako uusi kuumeilija liittyä seuraan? Olen tässä tovin seurannut palstaa sivusta. Itsestä sen verran, että minulla on ennestään yksi adobtio lapsi. Edellisessä liitossa oli vuosien lapsettomuutta, keskenmenoja ja jopa kaksi kohtukuolemaa rv23 ja rv26 Uutta raskautta en enää halunnut ennen kuin...
  4. P

Ovulaatiosta

Jätin cerazeten pois neljä kuukautta sitten. Kierto ollut sen jälkeen 25-28. Nyt sit päätin kokeilla taas vuosien jälkeen ovistestejä. Edelliset menkat tai sen tyngät oli 15.10 ja sitä ennen parina päivänä tihkuvuotoa. Aloitin testauksen sit tuon 15.10 perusteella kp9 eli eilen. Siihen ilmestyi...
  5. P

Toistuvista keskenmenoista kärsiviä

Minulla takana kolme alkuraskauden km ja kohtukuolemat rv 26 ja 23. Biologisia lapsia en ole koskaan saanut ja epäilen etten tule saamaankaan.
  6. P

Kotimaan adoptio

Ajattelin tulla piiiitkästä aikaa käymään tällä sivulla. Me saimme lapsen 2012 kesällä vain 2.5 vuoden odotusajan jälkeen. Olimme varautuneet vähintään siihen viiden vuoden odotusaikaan, mutta toisin kävi ja yllätys oli melkoinen. Poitsu on nyt 4-vuotias ihana oma lapsi. Minulla ei lähipiirissä...
  7. P

Moikka! Päätinpäs kirjoitella tänne kun hetken olen lueskellut ketjua. Himotestaajaksi minua ei voi luokitella vaan ehkä päin vastoin. Jätin tuossa hetki sitten pilleri joita söin vuosia ja n. viikko itten taas pitkästä aikaa bongasin oviksen. Tämän viikon alussa tuli rinnat kipeiksi ja eilen...
  8. P

1v 8kk yölliset huudot

Kaipalisin neuvoja kun meidän 1.8v poika on ihan yllättäin alkanut öisin itkemään ja kitisemään. :/ omassa huoneessa nukkunut jo yli vuoden. Käytössä on yövalo ja ovi on auki, mutta silti herää useasti öisin itkemään ja rauhoittuu vasta kun viereen ottaa. Itsr olen sitten hetkkäuninen enkä saa...
  9. P

Tutin vieroittamisesta

Joo, tutit menivät rikki....leikkasin rikki ja annoin pojalle ihmeteltäväksi. Kerrottiin, että menivät rikki ja iso poika voi jo nukkua ilman sitä. Toivotaan, että pian helpottaa. Esim. Päiväunillakaan ei ole mitään ongelmia. Nukahtaa ilman kitinaa ja nukkuu jopa 3h ja herää hyväntuulisena.
  10. P

Tutin vieroittamisesta

Tutti jouduttiin lääkärin kehoituksesta ottamaan pois, koska suussa ongelmia joita tutti pahentaa. Sängyssä on aina ollut pehmoja ja riepu, mutta ne heitetään pois sängystä. Lasta rauhoitetaan ottamalla syliin ja siihen rauhoittuukin, mutta kun sänkyyn laitetaan niin huuto alkaa....silittely ja...
  11. P

Jatkuva limainen yskä

Onko lapsi hoidossa vai kotona? Meillä tuo limainen yskä jatkui 8kk putkeen ja aina lääkäri sanoi, että on virustauti, että saa vaan aina uuden eikä ehdi parantua edellisestä. Muita oireita ei siis ollut kuin tuo limainen kamala yskä. Hän on ainoa lapsi ja nyt ollut minun kanssa pari kuukautta...
  12. P

Tutin vieroittamisesta

Meillä 1 v 4kk ikäinen poika ja kaksi viikkoa sitten otettiin tutti pois käytöstä. Tuttia on saanut elämänsä aikana ainoastaan nukkuessa käyttää. Nyt alkanut armottomat yöhuudot eikä rauhoitu millään. Syliin kun ottaa niin rauhoittuu, mutta kun laittaa takaisin sänkyyn niin huuto jatkuu. Koskaan...
  13. P

Onko teillä ehkäisypillerit vaikuttanut jotenkin seksielämään?

Cerazette käytössä toista vuotta ja halut kadonneet täysin :/
  14. P

Mihin teillä menee sitä rahaa kuukaudessa niin paljon, kun esim. perheelle 3000e nettotulot ovat surkeat?

Autolainaan, asuntolainaan, päivähoitomaksuun, koirien ruokaan parisataa kuussa, ym laskut ja ruokaan...
  15. P

Kuinka paljon teillä puhutaan??

Meillä poika 14kk ja omaa kieltä tulee...äiti sanoo ja ijja on kirja. Silloin tällöin tulee ikkä eli iskä, kiikkaa ja piipaa. Siihen se vielä toistaiseksi jää. :)
  16. P

Kotimaan adoptio

Esselle isot onnittelut!!! Täällä sitä välillä käy itse vielä pyörähtämässä ja lukemassa kuinka moni on vauvansa saaneet kotiin. Meillä poika jo 8kk ja aika mennyt tosi vauhdilla...pojan kehityskin edennyt niin kovasti ettei äiti oikein enää perässä pysy :) Mutta jonottajille peukut pystyyn...
  17. P

6kk lapsi ja seisominen

Meillä poika pian 7kk ja noin viikko sitten alkoi itse nousta seisomaan tukia vasten...Myös meillä oli syntymästä asti fysioterapiaa 2 kertaa viikossa 4kk ikään asti, siksi vissiin tämä nopea kehitys pojalla.
  18. P

Enkelivauva ja toistuvia keskenmenoja. Onko vielä toivoa??

Voimia siunlle ja miehellesi surun keskellä! Tiedän miltä sinusta tuntuu. Itselläni on ollut 2 alkuraskauden keskenmenoa sekä 2 kohtukuolemaa viikoilla 26 ja 23. Usko pois, että jonakin päivänä suru vielä helpottuu vaikkei se siltä tunnu tällä hetkellä. Sen kaipuun kanssa oppii jollakin tavalla...
  19. P

Maaliskuussa syntyneiden vanhempia

Meillä oli 5 viikon jakso jolloin poika oli väsynyt ja yötkin oli ihan kaaosta ja heräsi tunnin välein huutamaan...Nyt neuvolan toimesta ollaan kaikki viljat, lihat ja suurinosa kasviksista jätetty pois ja eletään maidolla ja hedelmillä niin poika on kuin eri lapsi. Nukkuu ja naureskelee ja on...
  20. P

Vauvan päiväunet 15 min., multa loppuvat kohta voimat!

Meillä ovat taas yöunet yhtä kaaosta. Nyt on lapsi viikon huutanut pitkin yötä eikä mikään auta. Nukkuukin vaan 6-8h yöunia joka on minun mielestäni liian vähän 5kk ikäiselle!? Itse alkaa olemaan jo niin väsynyt kun saa korkeintaan 5h nukuttua miljoonissa eri pätkissä :( Lapsen päiväunetkin ovat...

Yhteistyössä