Hakutulokset

1. J

Syyskuiset 2021

Moikka! Mullakin on nt-ultra 3.3! Jännittää hieman koska en käynyt varhaisultrassa. Pari viikkoa sen jälkeen on se neuvola-aika, jolloin käydään lääkärin kanssa läpi ne mahd. kromosomipoikkeavuudet jotka tulisi esille siinä 10+0 verikokeessa (ja varmaan jotain muutakin :D) Vasta sen jälkeen...
  2. J

Syyskuiset 2021

Joo mullakin on varmaan aika paljon turvotusta niin on vähän sellainen muumimainen olo muutenkin. Keskiraskautta odotellessa - ollaan sitten urheilumutseja ;) Oon kertonut viidelle kaverille, mutta sukulaisille ja muille varmaan sitten ekan ultran jälkeen. Jotenkin kun on eka raskaus niin ei...
  3. J

Syyskuiset 2021

Näinpä :/ Mulle terkkari onneksi ei sanonut mitään, varmaan sen takia että olen aika pitkä ja myös sen takia että se tajusi olla hiljaa koska itkin :D Itsekin istuskelen liikaa, muutettuani uuteen paikkakuntaan en oo vieläkään hankkinut salikorttia (koska nämä poikkeusajat) ja just nyt ei...
  4. J

Syyskuiset 2021

Moikka kaikille, Tuntuu hieman tyhmältä nyt, mutta mietin että onko täällä ketään toista, jolla on nyt vähän vaikeuksia hyväksyä kropan ulkomuotoa just nyt? Mulla on ollut takana raskaat pari vuotta ja kiloja on stressin takia hiipinyt päälle nyt ilmeisesti 10 kiloa enemmän kuin viimeksi pari...
  5. J

Syyskuiset 2021

@Sunni84 ja @Mansikka3 mullakaan ei alkanut pahoinvointi kuin vasta rv5. Helppo mun sanoa kun kaikki ällöttää ja on paha olo joka päivä mutta jos mahdollista niin koettakaa nauttia siitä että ei ole pahoinvointia :)
  6. J

Syyskuiset 2021

Moi! Joo, yökkäykset on kyllä hankalia. Eilen iltapäivällä makasin sohvalla täristen ja itkin miehelleni siksi että mua ärsyttää tämä että olen nimenomaan huonovointisuuden takia ollut niin toimintakyvytön. Kerran kävin kaupassa mutta piti juosta ulos sieltä koska maski naamalla en saanut...
  7. J

Syyskuiset 2021

Tsemppiä! Mulla ihan sama olotila, nyt rv 6+6. Tietyt hajut etoo tän lisäksi. Vinkkejä otetaan vastaan siitä jos joku tietää miten voisi saada olon paremmaksi :D
  8. J

Syyskuiset 2021

Moi! Liityn myös mukaan tänne nyt. Plussasin 5.1 ja nyt on käynnissä rv 6+5. Laskettu aika 10.9 ja eka lapsi sekä eka raskaus. Oon kohta 32 v ja viidennellä kierrolla tärppäsi. Vointi meni aika nopeasti paskaksi suoraan sanottuna Olen viimeisen puolentoista viikon ajan ollut niin...

Yhteistyössä