Hakutulokset

1. E

3-kymppiset toista lasta yrittävät

@Kukkurainen meillä ihan sama, ei jaksettu heilutella peittoja ihan niin ahkerasti kuin olisi pitänyt... Toivotaan että teillä ja meillä ajoitus vaan oli niin superhyvä että ei haittaa :D Mulla on onneksi tosi yksiselitteiset oviskivut nykyään! @Mininen85 mitäs sinne kuuluu? :)
  2. E

Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

@Linnean tervetuloa mukaan! Teillä on kovin raskaan kuuloinen matka takana, voimia tähän uuteen yritykseen. @Frangipani82 toivotaan että sait oviksen kiinni. Oliko viivat nyt yhtä vahvoja kuin se kontrolliviiva? Mullakin on joskus alavatsalla ihme painetta, varmaan juurikin ilmaa :D Omaa...
  3. E

Tsemppiä teille @Oliivipuu79 :D Aika tiukassa on meilläkin tuo joka toinen päivä -tahti...! No, hyvän asian puolesta... :ROFLMAO:
  4. E

3-kymppiset toista lasta yrittävät Esmenet | 38v | yk11 | kp19/28-37 | esikoinen 11/12 Kukkurainen | 35v | yk1 | kp10/XX | esikoinen -12 Mininen85 | 32v | yk18 | kp6/25 | esikoinen 08/07 Oliivipuu79 l 38v l yk4 l kp16/26-31 | esikoinen5/16 Qmeilija | 30v | yk2 | kpXX/26-30 | esikoinen -11...
  5. E

Täällä on vissiin ovis ihan kulman takana. Torstaista asti on alavatsaa hieman kivistellyt, ja tänään on niin kipeä että kävelykin sattuu... :rolleyes: Ovis siis mahdollisesti huomenna, täytyy inspiroida mies hommiin tänään :D Mitä teille muille kuuluu?
  6. E

Voi @Mininen85 :( On tämä rankka matka. Tsemppiä uuteen kiertoon.
  7. E

@Mininen85 no niinpä, joku pieni vika olis ehkä sittenkin parempi kun sitä voisi ainakin yrittää korjata! Onko sulla mitään oireita mihinkään suuntaan? Jospa osuitte vahingossa just ovikseen (y) @Oliivipuu79 oviksen odottelu on aika tylsä vaihe...! Hyvä että jaksatte heilutella peittoja noin...
  8. E

Onpas täällä hiljentynyt! Mitä teille kuuluu, leidit? :) Mä kävin just kuulemassa tulokset hormonitesteistä, kaikki normaalin rajoissa. Joku lukema oli tullut alas vuodesta 2011 (edelliset testit), mutta sinänsä pitäisi siis olla vielä ok. Tammikuussa katsotaan tilannetta uudelleen jos ei ole...
  9. E

@knyte voi ei :( Tsemppiä uuteen yritykseen. @Lellu-80 tuosta ovistikuttelusta, mulla kävi yhdessä kierrossa niin että viivat ensin vahvistui ja tuli kipujakin, mutta sitten molemmat hiipuivat pois. Muutaman päivän päästä kroppa vissiin yritti uudelleen, kun tuli vahvemmat viivat ja kovemmat...
  10. E

@Lellu-80 höh jos et saanut ovista kiinni :( Ehkä voi olla vielä tulossa? Mikä kp sulla on? @knyte oon ymmärtänyt että testit voi antaa hyvinkin erilaisia tuloksia alkuvaiheessa, riippuen virtsan koostumuksesta (eli tuliko just juotua tosi paljon...). Vielä on toivoa! @Frangipani82 tervetuloa...

Yhteistyössä