Hakutulokset

1. K

IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

Hauska kuulla susta vanha palstan hoitokaveri, miten Aislinn83:lla menee :-) ?
  2. K

Tuli mieleen että tänään puhelussa TAYSin hoitajan kanssa mainitsin tästä että harkinnassa on nyt siirtyminen yksityiselle lahjasoluhoitoon vaikka heillä olisi nyt tämä yksi omasolualkio pakastimessa mutta koska aikaa ei ole hukattavaksi ja blaa blaa niin ei hänkään ainakaan maininnut mitään...
  3. K

Taysissa on tosi ehdotonta kaikki, esim edes jonotusaikana ei saa tehdä yksityisellä hoitoja (kun esim HUSilla saa), jos käy ilmi että on yksityisellä käynyt niin hoidot Taysilla loppuu _heti_, tämän sanoivat ihan selväsanaisesti. Muutenkin kaikkea ihme juttua koko ajan.
  4. K

Ja lisättäköön vielä että mulla on siis ihan pomminvarma kierto että näin ei todellakaan olis pitänyt käydä.
  5. K

Tsemppiä ja onnea hoitoon @Hermi ! Täällä on vituskäyrä niin korkeella ja itkettää ihan hirveesti kun tein tänään ekan ovistestin näin päivänä 10 ja plussaa näytti ja mulla on ultra vasta kp 13 eli nyt siirto peruuntuu taas kun ovis ennen sitä. Olen jo kolme kuukautta odottanut tätä yhtä...
  6. K

@Kissanmallas Hirmusesti Onnea sulle ja peukkuja, onneksi siirto sitten sujuikin hyvin!
  7. K

Äh, oonko laittanu väärän nimen, anteeksi sekoilu :-S ! Hitsi kun en saa sitä muokattua kun ollu vierailijana :-( Niin tietysti @Kissanmallas Onnea hirveesti matkaan siihen ensi viikon teiän ihanan blaston siirtoon!
  8. K

Tervetuloa @Hermi ja Onnea hoitoihin! Varmasti hyvä päätös lähteä hoitoihin, itse en ole sinänsä kokenut hoitoja raskaana (sitä edeltävä luomuyritysaika oli mulle sitä tosi raskasta aikaa) tosin meillä onnistikin 2. ivf:n 1. pakastealkionsiirto (PAS) varmasti jos hoitoja olisi kauan jatkanut...
  9. K

”Kokonaisvaltaisen ravisuttavan kamala” on varsin osuva ilmaus @Kissanmallas Toistui ihan muutaman kerran tänään mielessä ”v**** mitä p*****” kun junassa 2 tunnin matkalla alkionsiirtoon sain ekaa kertaa elämässäni puhelun että alkionsiirtoa ei voida tehdä koska ei ole mitä siirtää, kaksi...
  10. K

@Kissanmallas Olipa osuvasti sanottu moni asia! Hitsi, mä oon aina miettiny että olis kiva sellanen vertaistukitapaaminen, en vaan oo jotenkin ikinä kehdannu, tai jotain, ehdottaa! Me asutaan kanssa pk-seudulla ja oltais valmiita tapaamiseen vaikka heti ja meille kyllä onnistuu tapaaminen...
  11. K

@Katti75 No voihan kenkku sentään *irvistys!* jos ”kaikilla muilla” alkanut keltarauhastuki jo punktiosta seuraavana päivänä! Näin oli mulla siis edellisestäkään hoidossa tammikuussa samassa paikassa että ei se varmaan mikään virhe ole. Yhyy nyt alan ajattelee että kaikki menee pieleen tämän...
  12. K

Kiitos vastauksesta vierailija :) Hitsin ärsyttävää että ton keltarauhastuenkin suhteen sitten eri ohjeita :-S Miksihän ihmeessä, eikö tuon kuvittelisi olevan aika selkeä asia johon olisi ihan hyvin perusteltu käytöntö, toisin kuin esim keltarauhastuen lopettamiseen mistä ymmärrän että...
  13. K

Hienosti sanottu @Katti75 ”Kokemuksia, joita ei ole niillä jotka vain "tekevät lapsia" tai miettivät, mihin vuodenaikaan haluaisivat lapsensa syntyvän.” Musta ainakin tuntuu että ei-lapsettomuuskokemuksen omaavilla ei todellakaan ole minkäänlaista käsitystä tai ymmärrystä että kuinka kaikkea...
  14. K

Paljon onnea @Katti75 vauvasta ja ihanaa vauva-aikaa teille <3 On aina niin ihanaa kuulla että hoidoilla on saavutettu toivottu lopputulos <3 Kiitos paljon @Katti75 @nasu08 ja @Kissanmallas vastauksistanne, helpotti suuresti mieltä että sai vähän perspektiiviä näihin ajatuksiin :-) En ollut...
  15. K

Donaferty premiumia kaupan

Moi! Menivätkö jo? Maksankin näistä mieluusti, laita viestiä niin sovitaan kaupat :-)
  16. K

Kummallista tämä nykymeininki

Totta, kaikki onkin hyvin ja itse en välitäkään muiden puheista vaan teen kuten sydän sanoo, halusin vain tuoda tällaisen kannan esiin kun aina näkee vain päinvastaista, uskon että on muitakin äitejä tai isejä jotka viihtyvät tiiviisti pienen lapsen kanssa mutta tuntevat ulkoista painetta siitä...
  17. K

Alhainen anti-Muller hormoni ja ivf

Moi! Onkos täällä vielä porukkaa? Mitä teille kuuluu? @aislinn / @vierailijaaislinn83 en enää saa sua merkittyä, ootkohan täällä foorumilla enää ollenkaan? Mitä teille kuuluu? Anteeksi, mulla jäi joskus satavuotta sitten eli joskus sillon keväällä vastaamatta kun meillä just sillon muuttu...
  18. K

Kummallista tämä nykymeininki

Ihmettelen kyllä että miten on näin hulluksi nykyään tämä meninki mennyt että tuntuu ettei äiti saisi ihan oikeasti vaan yksinkertaisesti nauttia vauvastaan/lapsestaan, tämän hoitamisesta ja tämän kanssa olemisesta, vaan hirveä hinku pitäisi koko ajan olla jonnekin ihmeen vierkistäytymisiin...
  19. K

Lapsettomuus ja hoidot: IVF ja DHEA

Mulle määrättiin DHEA huono munasolutilanteen takia, olin silloin 32 v ja AMH 0,44. Jouduin lopettamaan kuurin alkuunsa kum tuli niin huono olo, muistaakseni sydämen tylystä, heikotusta ja sellaista yleistä äärimmäisen huonoa ja heikkoa oloa. En ole muuten mikään herkkis, en ole kokenut...
  20. K

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

@Sukkis Siis en oo käyny täällä miljoonaan vuoteen, nyt tulin jotain tsekkaa ja mitääh silmiini osuikaan heti ekana Ihan Miljoonasti Onnea sulle Sukkis!!! Siis miten ihanaa!!!

Yhteistyössä