Hakutulokset

1. S

Marraskuiset 2019

@tylleröinen_21 Mulla esikoisesta ei tullut oikein mitään oireita missään kohtaa, lievää pahoinvointia ja satunnaisesti yökkäilin, mutta sekin oli joskus 7+ viikolla. Rinnoilla en oireillut missään kohtaa, enkä saanut mitään mielitekoja eikä ruuat tai kahvi ällöttänyt. @candyqueen : Mun ekassa...
  2. S

Marraskuiset 2019

Mä jouduinkin siirtämään meidän varhaisultraa viikolla, kun tajusin että alunperin varatussa ajassa on vielä riski ettei syke näy. Otan mieluummin varman päälle. Tänään tuli yhtäkkiä kauhea huonon olon aalto, jollaista ei esikoisesta koskaan ollut. Ei sentään tarvinnut oksentamaan lähteä, mutta...
  3. S

Marraskuiset 2019

Hurjalta kuulostaa @candyqueen :in pahoinvointi, toivotaan että tämä raskaus olisi sen suhteen erilainen!
  4. S

Marraskuiset 2019

@Camy Ilta(päivä)-aika meilläkin, inhottava koko päivän odottelu silloin tiedossa. Voin kuvitella miten hitaasti aika menee :rolleyes:
  5. S

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Zatsuma Mä kanssa näen toista viivaa, tosi haileana kyllä. En tiedä oonko kehittänyt nyt jotkut viivalasit, kun aiemmin olin se ilonpilaaja joka ei koskaan nähnyt mitään. Oisko ovis ollut myöhemmin kuin luulet, ja menkat vähemmän myöhässä kuin "pitäisi", ja sen takia viiva vielä hailakka?
  6. S

Marraskuiset 2019

Moi kaikki! Jospa minäkin laitan varovasti jalkaa tämän ryhmän oven väliin, kun useampana päivänä olen jo haamulaisia tehnyt, ja tänään jo vahvemmatkin plussat. Laskettu aika olisi ehkä 8.11. tienoilla, en ole ihan varma kierrosta kun lopetin esikoisen imetyksen vasta vuodenvaihteen tienoilla...
  7. S

.

@tylleröinen_21 Viivan alulta näyttää mun mielestä, kun väriäkin näkyy!
  8. S

.

Nyt on viivat jo vahvistuneet nätisti, menkkojen alkupäivän arvelisin olevan perjantaina, tänään ehkä DPO 11 :giggle:
  9. S

Mitkä DPO:t sulla on? Mä kyllä olen näkevinäni toisen viivan alkua, ja väriäkin siinä!
  10. S

.

@W.we Mulla molemmissa plussakierroissa on ollut ensimmäisenä oireena se, että nenä on tukossa ja niistäessä tulee veriviiruja. Normaalikierroissa ei sellaista ole ikinä.
  11. S

.

Voi huoli ja murhe! Testi ei ole juurikaan vahvistunut eilisestä, ja totta kai jo mietin kaikkia kauhuskenaarioita. Ei kai auta kuin jatkaa testailua, vähän mietin pitäisikö kokeilla jotain muutakin testiä. Digiä en halua, mikä olisi joku hyvä puikkotesti johon saa toooosi vahvan viivan? :LOL:
  12. S

Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

Onnea Amandalle uudesta (tai tässä kohtaa jo vähän vanhemmasta) tulokkaasta! Tulin vain tänne(kin) kertomaan, jos joku vielä täällä käy kurkkimassa, että tein juuri aamulla plussatestin, joten näillä näkymin meitä onkin sitten neljä vuoden loppuun mennessä :love:
  13. S

.

Mun visiitti tänne näyttää jääneen aika lyhyeksi, nyt arviolta DPO 9 tuli tämmöinen haamulainen :giggle::
  14. S

.

@Camy Joo PC-liuska on. Hyvältä näyttää sielläkin, toi varjo kyllä osuu vähän hämäävästi vissiin just viivan kohdalle mutta selvältä kyllä näyttää (y)
  15. S

Kiitos @suski90 ! Ja hieno viiva siellä, onnea :love:
  16. S

.

Paremman puutteessa voin laittaa mun epämääräisen testin kuvan myös tänne, olen siis itse näkevinäni siinä jotain mutta en tiedä onko vain viivanpaikka vai haamuista haamuin viiva. Livenä näkyy mun mielestä häivähdys väriä.
  17. S

@stindepinde No eihän tuossa ole mitään epäselvää, varsinkaan avattuna! Varovaiset onnittelut :love:
  18. S

@stindepinde Mä en yleensä kovin herkästi viivoja näe, enkä omista niitä kuuluisia viivalaseja, mutta ihan selvästi on ääriviivat tuossa! Suosittelen Pregcheckin testejä jos saat jostain lähimarketista, ne on ainakin mulle antaneet selvemmät viivat kuin RFSU:t.
  19. S

.

Mä voisin myös nyt virallisesti liittyä tänne, kun YK 1 on käynnissä. Nyt on menossa ehkä DPO 8, ja tein jo yhden raskaustestin aamulla, laitoin kuvan siitä tuonne himotestaajiin jos jotakuta kiinnostaa. Kierto mulla on vähän mysteeri kun lopetin imetyksen sen verran vähän aikaa sitten, mutta...
  20. S

Kyllä se kuvanlaatu näköjään vähän kärsi, mutta jospa siitä saisi selvän mitä tarkoitan :geek:

Yhteistyössä