Hakutulokset

1. K

Joulukuiset 2018

En kanssa kauheasti uskalla arvuutella oloista kumpi on, jos ei olekkaan mitään tulossa. Mutta kun tämä on niin oireeton niin sanoisin poika, koska pojista ei ole ollut mitään oireita, tosin toivon vaan että olisi terve. Ja nyt kun sanon näin niin se on varmaan sitten tyttö. :LOL: Kaksosia...
  2. K

Joulukuiset 2018

Minäkin muuten sanoin tosta kilpparilääkityksestä mutta terkkari ei heti käskenyt sitä nostaa. No ehkäpä minä kysäsen sitä maanantaina kun on vihdoin ultra. Syömisissä minä en ole niin tarkka, saatan ottaa siivun graavilohta kun siitä niin tykkään. Ulkomaille kun tästä lähdetään niin en...
  3. K

Joulukuiset 2018

Minä en ole liittynyt :) Yksi keskustelupaikka riittää :LOL:
  4. K

Joulukuiset 2018

No joo kyllä on piiiiitkä viikko odottaa :geek:
  5. K

Joulukuiset 2018

Voi Tsiro kunpa olisi harmitonta, vaan kyllä sen itse vaistoaa jos kaikki ei ole hyvin :(
  6. K

Joulukuiset 2018

Huhheijaa kun tää väsymys on jotain ihan kauheeta. Ei voi hetkeksikään pysähtyä muuten iskee uni. Mulla aikaistu ultra parilla päivällä, se on jo maanantaina :love:
  7. K

Joulukuiset 2018

Mulla on nyt 5+1 ja edellispäivänä kun testasin niin testiviiva oli paljon vahvempi kuin kontrolli, mutta nämä on niin yksilöllisiä miten hcg nousee joten älä huoli :) Minä lataan kuvan aina aijaan kautta niin sen saa linkitettyä tänne :)
  8. K

Joulukuiset 2018

Migreeni on kyllä kamala, toivottavasti selviätte vähäisellä oireilulla. Tervetuloa uusille :) Mä laskin uudestaan laskettua aikaa ja se olis oviksesta laskettuna 8.12 eli tänään olis 5+0 :)
  9. K

Joulukuiset 2018

Ilmeisesti joulukuiset ei oireile :LOL: Jos en testejä tekis niin ei kyllä olis tietoakaan raskaudesta. Ei ole siis minkään näköisiä oireita. Tissikipua olen minäkin odotellut ja puristellut niitä niin että on kipeät vaan siitä :D Kuopuksesta kun tissit oli kipeät jo oviksesta asti. Ja...
  10. K

Letrozol & ovulaatio

Sen verran tänne, että mulla oli kuukauden käytössä tuo inofolic(sen jälkeen diforminit) ja nyt piti olla ennen pistoksia välikierto jonka aikana söin muuten vain letroja. Kappas kun ovulaatio onkin ollut kp23 tai 24 (ehtisin aloittaa uuden kierron toivossa terolutit), ja teinpäs sitten...
  11. K

Joulukuiset 2018

Sitä minäkin mietin että kyllä minä sitten kertoisin myös keskenmenosta tai tuulimunasta jos jotain ennen ultraa sattuisikin :) Mun tekis niin kovin mieli testailla että onko ne viivat pysyneet vahvoina , ei kai tässä rauhotu ikinä :LOL:
  12. K

Joulukuiset 2018

Koska olette ajatelleet kertoa raskaudesta muille? Mun tekisi mieli kertoa jo vanhemmille, tosin sen jälkeen sen tietää kaikki. Ajattelin kyllä vasta tuon alkuraskauden ultran jälkeen, mutta en tiedä jaksanko odottaa sinne asti :D
  13. K

Joulukuiset 2018

Mun tekis mieli kans ostaa digi että näkis ton 3+ :LOL:
  14. K

Joulukuiset 2018

Mulla myös letrot oli tässä kierrossa, ovuloinkin aika myöhään. Vetosin myös pco:ni takia kohonneeseen monikkoriskiin, joskin pitäisi letroilla olla pienempi riski kuin esim. clomeilla. Mutta hyvä näin jos ultraan pääsee kunnan puolelta ettei tarvitse yksityiselle mennä :D
  15. K

Joulukuiset 2018

Onnea Sarp tuplauutisesta :love: Minullakin jo kymmenen vuotiaat tuplat :) Soitin tänään neuvolaan ja pääsen alkuraskauden ultraan sitä kautta epäsäännöllisen kierron vuoksi :)
  16. K

Toiveena vauva 2017-2018

Kyllä näkyy selkeät viivat Minamoban testeissä :love:
  17. K

Toiveena vauva 2017-2018

Juu saa siirtää :) Tämä tuntuu jotenki hassulta että ei tarvinnut pistelyitä eikä irrotuspiikkejä. Ja raskaana ollaan. Todella oireetonta on ollut täälläkin. Oviksen aikaan ei ollut mitään kipuja, ja edelleenkään ei tunnu missään miltään. Edes tissit ei ole kipeät. Sen takia noita testejä...
  18. K

Joulukuiset 2018

Minäkin taidan nyt liittyä tänne :) https://aijaa.com/ZDzBXT Tänä aamuna dpo15 ja hyvin on vahvistunut, viikko sitten saatu ekat haamut :love: Viidettä odotellaan ja la olis mun laskujen mukaan 9.12. Nyt toivon vaan että kaikki menee loppuun asti hyvin. Alkuraskauden ultraan on tarkoitus...
  19. K

Toiveena vauva 2017-2018

Ehkä nyt voi jo huokasta :love: Dpo15 https://aijaa.com/ZDzBXT
  20. K

Toiveena vauva 2017-2018

https://aijaa.com/RO0sko En tiedä näettekö tässä, mutta tämä tuli dpo9 :) Tsemppiä piinailuun (y)

Yhteistyössä