Hakutulokset

1. H

3-kymppiset toista lasta yrittävät

Ohhoh @Naadis nostan hattua sulle ja miehellesi :ROFLMAO: Ei täälläkään päivät nopeasti kulje, olen jo laskeskellut et koska vois alkaa testailemaan, ekassa raskaudessa testasin vasta kun viikkoja oli 4+4 (ei ollut hajuakaan mistään oviksista silloin enkä edes osannut haaveillakaan että olen...
  2. H

@Esmenet haha joo täällä vähän sama homma, kun on 10 vuotta ollut yhdessä niin ei ihan joka toinen päivä tee mieli talletella :ROFLMAO: @Tiituu tsemppiä varhaisultran odotteluun :) keskenmenon ajatteleminen on jotenkin niin ahdistavaa. Mulla kävi viime raskaudessa niin, että about viikon ehdin...
  3. H

Mulla kaiketi dpo 1. Jäi kyllä tallettelut vain yhteen kertaan, kun mulle tuli ilmeisesti hiivatulehdus :confused: ainakin on sellaiset oireet, ihan varma en voi olla kun ei ole ennen ollut. Gynelle en onnistunut saamaan aikaa enää tälle viikolle.
  4. H

Jesjesjes, vihdoinkin ovis!! Nyt ei ole epäilystäkään, vahva viiva pamahti testiin aivan samantien kontrolliviivan kanssa! Ja mulla loppui sopivasti yövuorot tänään, ai että illalla peitto heiluu :love::love: ette usko miten onnellinen olen!
  5. H

Nyt tulee ehkä vähän liikaa informaatiota ja ällövaroitus, mut nyt huomasin et valkovuoto alkaa muistuttamaan sitä kuuluisaa munanvalkuaista, joten taidanpa kipasta vielä kauppaan ja jatkaa pari päivää oviksen tikuttelua :D jospa olisikin vasta tulossa.. keskenmenoon johtaneessa raskaudessa...
  6. H

@Esmenet ei ole todettu pcos. Kierrot vaihteli viime vuonna 28 päivästä 46 päivään. Tuo yli 50 päivän megakierto on onneksi ollut vaan kerran ja keskenmenon jälkeen, joten sitä olen nyt syyttänyt pitkästä kierrosta. Joskus sain teroluteja kiertoja tasaamaan ja taisi silloin auttaakin. Siitä on...
  7. H

@Tiituu voi että miten iloinen oon sun plussasta :love: @Esmenet otitko tikuista kuvia? Omaa napaa: ei ovista vieläkään, viiva paljon entistä haaleampi. Höhhöh. Lämmöt joka aamu yhtä matalia. On tämä turhauttavaa. Voisin ensi kuussa varata about kierron puoleen väliin gynen ja ruikuttaa näitä...
  8. H

Omaa napaa: ovistesti näytti tänään samanlaista kuin muinakin päivinä. Lämmöt koko ajan samaa luokkaa. Enää yksi ovistesti jäljellä ja sen käytän huomenna, tosin jos siihen pärähtää plussa niin sitä ei kyllä ehditä mitenkään hyödyntää kun mulla alkaa yövuorot huomenna ja mies on päivät töissä :(...
  9. H

@Tiituu !! Mä olen itse esikoisesta plussannut ovistestin kanssa, joten uskon kyllä vahvasti siihen et säkin oot raskaana :love: voi vitsi mitä uutisia täällä :love:
  10. H

Saatiin heinäkuuhunkin plussannut (y) voi vitsi miten ihanaa! Kunpa elokuussa plussattaisiin heinäkuunkin edestä :LOL:
  11. H

Aivan mahtavaa @Miri81 !! :love: eikä tarvitse edes tihrustaa, tosi kauniit plussat :)
  12. H

Argh, edelleen semitummaa viivaa näkyvissä :devil: onpa turhauttavaa! Seuraavaan kiertoon hankin kyllä Clearbluen digitaalisen testin, niin ei tarvitse arpoa että onko ovis vai ei.
  13. H

@Tiituu joo kyllä mä ajattelin vielä jatkaa, kun on testejä jäljellä. Toki, jos viiva on esim huomenna jo huomattavasti vaaleampi, niin varmaan sitten lopetan ja jatkan taas seuraavassa kierrossa.
  14. H

@Esmenet käytän OneStepin puikkotestejä. Olen käyttänyt niitä aiemminkin, mutta en näin tunnollisesti :D kahdessa aikaisemmassa kierrossa en tikutellut ollenkaan, ja raskauteen johtaneessa kierrossa testasin vain kerran ja silloin oli selkeä plussa muistaakseni. Eli ei mullakaan pahemmin...
  15. H

Mun ei varmaan kannattais ollenkaan tikutella oviksia, kun meen vaan ihan hämmennyksiin :ROFLMAO: tän päivän viiva taas tuollainen semitumma. Aamulämpö oli yllättäen 36,8 C, mutta olin kyllä eilen vähän viihteellä niin en tiedä voiko sillä olla lämpöä nostavaa vaikutusta? Onneksi kohta alkaa...
  16. H

Miesflunssasta huolimatta sain miehen eilen kellistettyä :ROFLMAO: testasin vielä äsken ja edelleen melko vahva viiva, ei kuitenkaan riittävän. Lopetan nyt tämän sekoilun ja testaan loppuviikon kerran päivässä ja suht samaan aikaan :LOL: en jotenkaan jaksa uskoa, että ovis olis ollut jo.
  17. H

Voihan viivat taas.. testasin eilen päivällä ja illalla uudestaan, päivällä testiviiva oli haaleampi kuin aamulla, illalla taas saman vahvuinen eli melkein yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Äsken testasin taas ja viiva oli hitusen eilisiltaista vaaleampi. Että mitä ihmettä? Menikö ovis jo vai eikö...
  18. H

Täytyy testata illalla uusiksi :) harmi vaan kun miehellä on just miesflunssa alkamassa, valittaa kipeää kurkkuaan ja on ihan voimaton :confused: noh, jos testin viiva on illalla tummunut entisestään niin täytyy silti yrittää mies kellistää :ROFLMAO: onneksi eilen sentään peitto heilui :LOL:
  19. H

Piti testata vasta huomenna, mut testasin sittenkin jo nyt :ROFLMAO: ja mitämitä, näyttikin yllättävän vahvaa viivaa! olisko ovis pian tuloillaan, mitä sanotte?
  20. H

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@eva-maria en olisi huolissani vaaleanpunaisesta vuodosta :) limakalvot ovat herkillä alkuraskaudessa, joten siksi tulee usein punertavaa vuotoa. Lisäksi jos menkkojen pitäisi alkaa näinä päivinä, niin senkin vuoksi voi olla vähän harmitonta vuotoa. Onnittelut plussasta :love:

Yhteistyössä