Hakutulokset

1. H

3-kymppiset toista lasta yrittävät

Mä ainakin taustailen täällä, ei oikeen mitään raportoitavaa :ROFLMAO: kp 30.
  2. H

Hmph. Kp 23 ja digilaite vilkuttaa hymynaamaa 6. päivää putkeen :confused: tikut loppui tänään ja päätin etten enää testaa tässä kierrossa. Taitaa tulla taas ovuloimaton megakierto :cry:
  3. H

Kp 21 ja edelleen vilkkuu hymynaama. Tämä kierto taitaa mennä harakoille, koska ovis luultavasti huomenna tai tiistaina ja mulla on yövuorot. Ja tietty miehellä taas joku jäätävä flunssa, niin ei sitä saa tänäänkään kellistettyä :(
  4. H

Gynellä käyty. Tänään aamulla myös hymynaama vilkkui, mut taitaa vilkkua vielä useamman päivän, koska ultran mukaan ovis ei ihan vielä ole. Toisessa munasarjassa suurin follikkeli oli vasta 12mm. Kohdun limakalvo oli kyllä hyvän paksuinen, 8mm. Eli menee varmaan alkuviikkoon ovis. Täytyy kyllä...
  5. H

Kp 18 ja tänään vilkkui digissä hymynaama, eli olisko ovis sitten viikonloppuna. Noh, huomenna gynelle, jos ultraa niin näkee siinäkin sitten et onko tuloillaan.
  6. H

Kp 17 ja edelleen tyhjä rinkula. Plääh. @miniminimini itse teen ovistestin kerran päivässä ja aamupissasta, digissä sellaiset ohjeet.
  7. H

Digissä tänään jälleen tyhjä rinkula, mut testiä pois heittäessä huomasin, että siinä oli kolmannen testiviivan kohdalla viivanpaikka. Eli voisikohan merkata sitä, et ovis vois olla tuloillaan, eilisessä testissä ei ollut tuollaista viivanpaikka :) kovat on taas analyysit :ROFLMAO: Mites @Naadis?
  8. H

Kp 15 ja digissä pelkkä rinkula, niinkuin toki odotinkin. Jospa tällä viikolla kuitenkin olis ovis (y) on kyllä kiva tuo digitesti, kun ei tarvitse sen enempää tulkita tulosta :LOL:
  9. H

Hiljaista on meikäläisellä. Lähden viikonlopuksi reissuun niin ei tarvitse ajatella lainkaan mitään kiertopäiviä ja oviksia :p maanantaina aloitan clearbluen avulla oviksen metsästyksen, ja varasin viikon päähän ajan gynelle, jospa saisin jotain tolkkua näihin epäsäännöllisiin kiertoihin. Nyt...
  10. H

@Tiituu voi miten ihanaa :love: Täällä kp 9, boring.. Näin viime yönä unta et olin raskaana, oli niin ihana uni ja olin niin onnellinen siinä.. Kunpa kävisi pian toteen.
  11. H

Kp 4 täälläkin, eipä mitään ihmeitä. @-OmaAurinkoinen- mulla esikoisen raskaus ja synnytys oli erittäin hyvä kokemus. Raskaus oli helppo ja päättyi ensisynnyttäjälle suht nopeaan synnytykseen rv 38+5, sairaalassa ehdin olla peräti 4h ennen kuin poika syntyi maailmaan :D muistan raskausajasta...
  12. H

Tilasin hetki sitten clearblue dual hormone ovistestejä :ROFLMAO: katsotaan miten tässä kierrossa sitten käy, noissa testeissä on ainakin se hyvä puoli ettei tarvitse tihrustella et onko plussa vai ei. Nyt on kyllä kierron tylsä vaihe meneillään, onneksi on nyt kaikkea muuta puuhaa paljon.
  13. H

Jeps ja kp 1 täälläkin. Yk 4 on siis startannut.
  14. H

Tervetuloa @miniminimini :) Mulla vieläkin tiputtelee, mut tänään myös enemmän jomottelua, joten varmasti viimeistään ensi yönä alkaa menkat. Pitää kysyä gyneltä, lasketaanko kp 1 vasta ekasta kunnon vuotopäivästä, vai jo tiputteluista :unsure: itse oon aina laskenut vasta kunnon...
  15. H

@Naadis sama homma, mietin myös et jos jättäis tikuttelun pois. En jaksa tätä kun koko ajan miettii et mikä kierron päivä on ja koska olis mahdollinen ovis. Mulla ei ole vielä uusi kierto käynnistynyt, edelleen tiputtelee.. alkais jo kunnon vuoto perhana sentään!
  16. H

Hohhoijaa taas. Menkkajomoja ja tuhruttelua. Eiköhän se huomenna käänny kp 1 :( jäi kyllä luteaalivaihe todella lyhyeksi, gynereissu edessä siis.
  17. H

Dpo 9 eikä mitään oireita, ei edes rintoja arista. Nyt on kyllä mieli kääntynyt ihan päälaelleen enkä jaksa plussaan uskoa. Eilen tuli yhdynnän jälkeen vähän kirkasta/oranssihtavaa veristä vuotoa, mutta veikkaan et oli ennemminkin limakalvoilta kuin mitään kiinnittymisvuotoa. Jotenkin rassaa...
  18. H

@Miljamaaria ihanaa et pääsit vähän rentoutumaan :) mulla on nyt tässä kierrossa vähän sellainen olo et oisin raskaana. Tai siis, pikemminkin en jotenkaan osaa ajatella et testistä tulis nega, pelkään et tulen sit ihan hirveästi pettymään :cry: äh, en oikein osaa selittää. En edes tajua tätä kun...
  19. H

@Miljamaaria niinpä :love: voi kyllä olla et taas kuvittelen kaiken, nyt herättyäni ei ainakaan ole mitään oloja ja tuntemuksia. Yöllä törkin tissejä ja nekin olivat muka arat :ROFLMAO: oliko sulla rentouttava vkl aikuisten riennoissa?
  20. H

@Miljamaaria pahoittelut negasta :( sun asenne on kyllä niin kadehdittava! @Esmenet oi oispa kiinnittymisvuotoa :love: Omaa napaa: dpo 6 ja olen yövuorossa, alavatsaa nipistelee keskeltä. Olispa, olispa jotain lupaavaa!

Yhteistyössä