Hakutulokset

1. M

Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

Mun on pakko tehdä hetken hyppy teidän syyskuisten puolelle kertomaan mun tutimuksieni tulos, koska ootte oletettavasti nyt juuri siinä vaiheessa, missä niitä testejä tulee tehtyä jonkus vähän turhaakin, varmistukeksi. Oon ite siis elokuisissa ja tein tossa pari viikkoa sitten (rv 7-8) testin...
  2. M

Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

Vatsakivuista : ei niistä kannata olla turhan huolissaan, toki omaksi mielenrauhaksi voi soittaa, mutta oon kuullu tositosi monelta just noista rakko täynnä-kivuista ja kaikki on ollu ihan tosi hyvin ultrassa :) Kävin joskus rv. 6 paikkeilla iteki vatsakivuista lääkärissä ja siellä sanottiin...
  3. M

Lastenhoitoalasta joku kyseli. Itselläni on kokemusta lastentarhanopen töistä ja meillä päikyssä oli töissä myös lastenohjaajia ja lähihoitajia sekä lastenhoitajia hoitajan töissä. Semmonen 2-3 vuoden koulutus mun käsittääkseni kyseessä. Tietty sosionomit voi sit työskennellä myös...
  4. M

Voimia kaikille menetyksen kohdanneille <3 Joka kerta nämä uutiset saa nöyrtymään jonkun sellasen edessä, johon ei voi mitenkään itse vaikuttaa. Meidän historiaa: Ollaan semmosen vähän vajaa viitisen vuotta pidetty yhtä miehuisen kanssa, viime elokuussa mentiin naimisiin ja ah! hormoonit...
  5. M

Ei se varmaan mitää vaarallista oo! Mulla epäiltiin kohdun ulkoista ja lääkäri sanoi, että siihen lähes poikkeuksetta kuuluu pieni veren tiputtelu ja erittäin voimakkaat vatsakivut.Toisaalta pääset varmasti ultraan jos meet lääkäriin ja saat mielenrauhan :)
  6. M

Tsemppiä Esteri ja toivotaan kuitenkin, että sieltä löytyisi elämää :hug: Ihanaa lukea täältä myös iloisia uutisia, tulee itsellekin toiveikas olo. Tuolla fb-ryhmässä jo kerroinkin meidän jännittävän uutisen, mutta haluan innoissani kertoa sen täälläkin :D Jouduin lähtemään päivystykseen...
  7. M

Mä oon nyt joulun ajan ollu sivusta seuraajana ku en oo kännykällä jaksanu kirjotella :) Mutta ensinnäkin, onnea esikoista vailla, jännäsin suunnilleen sormet ja varpaat ristissä sun puolesta! Zemarille suuri halaus ja voimia yrittämään uudelleen. Itse olen säästynyt edelleen suuremmalta...
  8. M

Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

Meillä on myös asunnon vaihto edessä.Ollaan opiskelijoita, joten opiskelija-asunnoissa hinnan vuoksi pysytään, täytyy ehkä helmikuun paikkeilla soitella KOAS:lle, josko sieltä löytyisi joku tuon meidän 38 neliöisen tilalle:D Synnytyssairaalaksi voi muuten päivittää keski-suomen...
  9. M

Joulu ohi! Joku tuosta valehtelusta, tai totuuden kertomatta jättämisestä kyseli ja meillä kyllä oli tas tilanne eilen:D oon ilmeisen hyvä valehtelemaan :S miehen setä paikahti joulupöytään ja kysyi suoraan" meinaakos mimosa lasketella Rukalla(ollaan menossa ylihuomenna) vai oletkos jo pieniin...
  10. M

Hih, toivottavasti kaikilla on ollut ihana aatto:)! meille tuli tänään se kauan kaivattu kirkkaan punainen viiva testiin.Nyt sai olla viimeinen testi, 4 tein :S Toivotaan, että pysyy! Rinnatki nyt kipeät, joten kenties mun oireilu on alkamassa:) en tiedä millä värillä tää teksti nyt tulee, kun...

Yhteistyössä