Hakutulokset

1. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Nyt oon hämmentynyt. Ryhmä on hätähousut himotestaajat joten antakaa anteeksi hätäilyni. Nyt on dpo 7 tai 6(tai 5) ja ihan vaan uittamisen ilosta pissin yhden testin. Aika hämmentävä tulos mun mielestä. Tosin näillä olen saanut haamun joskus muinoin ennenkin ilman että raskaana olin. Kaiken...
  2. M

Täällä vasta dpo 3 ja elättelen toiveita plussasta, vaikka gyne epäili sen olevan erittäin epätodennäköistä ohuen limakalvon vuoksi. Nää päivät ovulaation jälkeen on kyllä sellasia, että vähän liikaa miettii ja jokaista oiretta pyörittelee :) Plussatestejä odotellessa kaikilta❤️
  3. M

Piti tulla sydänhymiö perään mutta se katos :D
  4. M

Mä oon valitettavasti näillä testeillä saanut pari kertaa selkeän haamun, vaikken ole ollut raskaana. Toisella kertaa tosin oli niin selkeä, että uskon kyseessä olleen joku yritys kiinnittyä.
  5. M

Saako liittyä seuraan? Miehelle en viitsi joka tekstiäni viedä tihrustettavaksi ja kiva kuitenki fiilistellä. Sivusta olen tätä ketjua välillä seurannut. Meillä yk 4 jokin aika sitten gynellä todettu liian ohut kohdun limakalvo, sitä olen tässä nyt yrittänyt kaikenlaisia viinietikoita ja Omega 3...
  6. M

Varhaisraskauden ultrassa alkio liian pieni? Kokemuksia?

Nostelen tätä ikuisuuden vanhaa ketjua, mutta tää asia aina mietityttää niin paljo ja lupasin itelleni, että jos kaikki menee kuitenki hyvin, niin tuun tänne kirjottamaan kuin kävi :) Meillä siis 6+4 viikolla varhaisultrassa vastasi vain viikkoja 5+4(tai 5+5), löytyi kaksi alkiota...
  7. M

Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

Minä taas välillä heräilen täältä horroksestani huomaamaan että ryhmän ekat kaksoset on syntyny!! :) Paljon onnea Mmaria! Kävin ite tänään kontrolliultrassa rv 34+4 ja molemmat tytöt oli kasvanu hyvin, vaikka aika siroja sirppanoita ovatkin :) A 2300 ja B 2100 ja kaikki kunnossa. Meillä ei...
  8. M

Täällähän on taas tapahtunut :)! Onnea Jenni!! <3 rv 32 eurantaultrassa käyty ja kaikki ookoo :) Tytöt nyt A 1950g ja B 1700g. Molemmat kuitenki vielä kasvaa keskikäyrillä, joten kokoerosta ei tarvi olla huolissaan :) Lantiokin mitattiin ja kuulemma meikäläisen alakerrasta ei paljoa yli 3 kg...
  9. M

Just katoin Mmaria samaa noista kaksosten sukupuolista :) Kuitenki jolleki tulee ylläripoika vielä synnärillä :) Vai olikos muilla kaksosodottajilla identtiset vai ei? Meillä ei ole, joten sukupuolet voi sen puolesta olla kumpaa vaan sorttia :) Ää, en enää pysty istumaan tietokoneen ääres...
  10. M

Elovauvat 2014 <3 *kesäkuussa*

Hitsi, en oo tännekään taas pitkään aikaan mitään kirjoitellu :/ Lueskellukki laiskanlaisesti, nyt vetäsin kerralla koko tässä näkyvän ketjun :D Facebookissa jo toisesta vauvauutisesta onnittelinkin, mutta onnea vielä molemmille jo syntyneiden elovauvojen perheille<3 Paljon tsemppiä kasvuun...
  11. M

Marraskuun Mussukat 2014 *Toukokuussa*

Moi! ajattelin tänne laittaa viestiä, jos joku haluaa ostaa dopplerin ku ootte just niillä viikoilla, jollon siitä jotain iloa on! Oon ite viikolla 24 ja doppleri on tätä nykyä tarpeeton kun potkuja tuntuu päivittäin. Myyn siis tämmöisen dopplerin jonka ite ostin uutena ja on toiminu kyl tosi...
  12. M

Elovauvat 2014 <3 *huhtikuussa*

Neuvolalääkärissä kaikki hyvin ja ultrattiinki:) Toisen vauvelin sukupuoli jäi vielä epäselväksi, mutta toinen on POIKA:)!saa päivittää jos päivittäjä huomaa kun en saa värejä:)
  13. M

Marraskuun Mussukat 2014 ¤ Huhtikuussa ¤

Tungen toisista pinoista tänne häiritsemään:D on vaan niin outoa, että on sanottu ettei ultras ilman seuloja, kun meitä ainakin pyydettiin harkitsemaan, haluammeko edes seulat( jotka otettiin kuitenkin) jännä myös se, ettei kaksosraskaudessa tehdä seuloja kaikkialla... Meillä tehtiin, vaikka...
  14. M

Elovauvat 2014 <3 *huhtikuussa*

Täällä on alkanu kovasti tulla sukupuolilupauksia!:) Itsellä on melko vahva poikaolo, joka on kyllä muuttunut poika+poika-olosta poika+tyttöoloksi! Huomenna neuvolalääkäri, jossa jännittää kyl kohdunkaulan mittaus ja se, että siel ultrataan.Jotenki kauhee mennä yksin ku mies pääsee sit vasta...
  15. M

Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

Noniin, viimein minäkin avaan taas sanaisen arkkuni:) rv 18 täyttyminen alkaa olla käsillä ja olo on vieläkin kaikin puolin hyvä!oikein pelottaa, ettei voi olla näin hyvä olla!jaksan lenkkeilläkin lähes päivittäin...Maha alkaa olla aika iso, mutta onneksi käyn fyysisesti helpossa työssä niin ei...
  16. M

Monikko-odottajat vuonna 2014, keväällä <33

Hei! Saako liittyä joukkoon :)? Oon jonkin verran tuolla elokuisten pinossa kirjoitellutkin, mutta erityisesti nyt kaipaa vertaistukea tähän monikkoraskauteen ja siihen liittyviin juttuihin. Eli kaksoset havaittiin varhaisultrassa päivystyksessä rv 5+5. Täysin luomuyllätys ja erimunaiset...
  17. M

Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

Candyqueen: Mulla on vähän samat himot ku sulla! Oon kuullu että moisilla himoilla olisi yhteys poikalapsiin :) Vaan sitähän ei tiedä :) Nt-ultra takana ja kaksi ihanaa pientä siellä asusteli. Seuloissa ei mitään riskiä ja niskaturvokkeet toisella 0,5 ja toisella 0,8 12+4 viikko olis nyt...
  18. M

Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

Pahoittelut hiljaiselosta täällä suunnalla! Oon lueskellut silloin tällöin, mutta itelleni kävi vähän niin, että facebook helppoutensa ja "epäanonyymiyden" myötä on vienyt voiton :/ Mutta ihanaa silti, että täällä on oma aktiivinen porukkanasa, jolle anonyymi tapa keskustella tuntuu oikealta...
  19. M

Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

Kaksosista ja seurannasta: Meidän neuvolatäti ei tiennyt kaksosraskauksista oikein mitään, sanoi vaan, että vähän tarkemmin ultrataan ja seurataan, mutta selviää sitten juurikin nt-ultran jälkeen, jos siellä kaikki vielä kotona. Mitenhän muuten on, kun pohdittiin miehen kanssa, voiko meidän...

Yhteistyössä