Hakutulokset

1. H

Toukokuiset 2020

Mä meen to avolla kuuntelee ne sydänäänet. En jaksa oottaa ens viikon ultraa muuten. Sain niin myöhään tän ajan.:(
  2. H

Toukokuiset 2020

Oho en oo tienny! Niin joo mä en ees tiedä milt kivuttomat supparit tuntuu edellisistä välil neuvolaski kun ääniä kuunneltu ne sanoo et supistaako sanon et ei mun tietääkseni mut sit kuulma supistanu. Tunnistan vaan ne kovat kun ne on tasoa synnytyssupistukset melkein. Nyt vähän jännään et...
  3. H

Toukokuiset 2020

Aijaa okei mul ollu jokases raskaudes ennenaikasii supistuksii mut ei niiden noil viikol oo normaalia musta alkaa. Alkuraskaudessa voi olla alavatsa kipua menkkamaisia mut en oo kuullu et näin aikasin ne olis supistuksia. Mul supisteli alussa vaan sillon kun se raskaus meni kesken.
  4. H

Toukokuiset 2020

tsemppii❤️ Miten sul jo nyt supistuksii?:0
  5. H

Toukokuiset 2020

Moi mä oon vähän taka-alalle jääny kun ei täs mun elämäs oo mitään tapahtunu. Ens viikol niskapoimu. Ei olla viel käyty missään et viel jännätään onko kyytiläinen vaiko ei.
  6. H

Toukokuiset 2020

Usein hempan ei kyl pitäs alkuraskaudes tippuu jos tippuu niin voi olla et on hematoomaa tai jotain et vuodat sisäsesti jos yks kaks romahtanu. Mul yhes km oli hematoomaa vaik en edes erityisesti vuotanu verta. Mul oli itellä anemia edellises raskaudessa sain suonee rautaa lopulta. Ei lisä...
  7. H

Toukokuiset 2020

Soitin seulontayksikön kautta kun ei mul se sivu toimi vielkää.
  8. H

Toukokuiset 2020

Siis onpa outoo oon viime viikosta asti yrittäny kirjautuu sinne niin heittää vaa tunnusten jälkee tyhjälle sivulle.‍ Huoh!
  9. H

Toukokuiset 2020

Hei teil joil on toi terveyskylä systeemi minkä kautta varataan ultrat ja verikokeet niin ootteko päässy sisälle? Mulla edelleen herjaa et jotain häikkää.
  10. H

Toukokuiset 2020

Mul oli täs toises raskaudes anemia (sain infuusion) ja radi. Vähä hirvittää puhkeeko tälki kertaa en oo uskaltanu mitata.
  11. H

Toukokuiset 2020

Joo just tää kaikki kuumeilut ja odottamiset jäi välistä. Tuntuu niin oudolta. Ollaan kolmannesta puhuttu kyllä jo sillon kun odotin vielä kuopusta ja et sen vuoksi ei täs kohti vielä ehkäsyä otettu et tulee sit kun on tullakseen mut just tommonen puulla päällä lyöty olo et mitä nyt niiku...
  12. H

Toukokuiset 2020

No just tää kun eihän sille mitään voi vaik kyl se henkisesti ja fyysisesti sattuu. En mä tiiä ehkä enemmän pelkään sitä kun ollu muutenki tosi haastavat kuukaudet meil tässä et jouduttu olee koko ajan sairaalassa ja millon osastol kuopuksen kaa niin jotenki nyt kun olo on sen suhteen helpompi...
  13. H

Toukokuiset 2020

Tervetuloa! Sit kerrotaan kun ollaa niskapoimu tai rakenteen jälkeen...nyt en tiiä olo kyl muuttunu niin oudoks tässä et en tiiä onko kaikki hyvin vai ei. Ei varsinaisesti olo et ois kesken menny mut vaan tosi kummallinen olo. En tiiä sit et onko tää jotain kolmannen raskauden ajatuksia et ei...
  14. H

Toukokuiset 2020

Oliko täällä tulossa monella varhaisultria pian? No nyt mietin iteki et olis se ultra kuitenki kiva. Nolottaa vaan mennä nyytin kanssa sinne yksin kun ei me yhdessä miehen kaa ehdittäs ja pitäs ottaa kummatki lapset mukaan.
  15. H

Toukokuiset 2020

Siis kyl tää imetys+raskaus kombo tekee tiukkaa!:( Esikoista imetin kuopuksen raskaukses mut kävi niin vähän enää rinnal siinä kohti. Kuopus kun on sen 6kk niin huomaa et voimat on kyl kun pikku tyyppi ja vauva imee kyl mut kuivii.:cry: Oon kyl koko ajan syöny hyvin ja toivottavasti se olis uus...
  16. H

Toukokuiset 2020

Mä oksennan jos vs laskee tai syön jotain mielestäni ällöttävää. Hampaiden pesu etoo ihan hirveesti. Väsyttää ja hormonaalinen pään särkyki jo saapunu sekä mielihalut. Ehkä tääl on joku oikeesti kyydissä. Vähän epätodellinen olo vielä. En tiedä mennääkö varhausultraan vai ei. Lähin mietin et...
  17. H

Toukokuiset 2020

Me mennää sit melko samoissa.☺️
  18. H

Toukokuiset 2020

Mä oon ollu ennen plussaa huonol tuulel raivosin meidän vauvalle ja taaperolle. Tää on kyl taas.
  19. H

Toukokuiset 2020

Jaahas oksentelu sit alko...oonkohan kuitenki pidemmällä!Ei yleensä ikin oo näin aikasi alkanu.
  20. H

Toukokuiset 2020

Jep eli me pidetään ”häntä päätä” yllä ihan hyvä siis vähäb odotella.☺️

Yhteistyössä