Hakutulokset

1. H

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Meillä on myös menneet hoidot enemmän tai vähemmän pieleen, syystä jos toisesta. Kolmas ivf oli pahin, sillä munasolujen määrä romahti yhtäkkiä ja kaikki vielä rupesi kolmantena päivänä monitumaisiksi. Koko hoito oli siis turha. Tuntui, ettei siitä enää voi nousta ylös, mutta minun mies...
  2. H

Sain eilen postia sairaalasta, missä oli hoidon seurantalonmake ja lapussa luki testauspäiväksi jo sunnuntai 28.10! En kyllä varmasti aio testata vielä tuolloin, kun olin asennoitunut vasta perjantaihin :LOL: Toki balston plussa tuolloin voisi jo näkyä.. Muille piinailijoille: Minulla ei siis...
  3. H

Nimi# yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään adelmiina_ #2012 #2 #tuhoutuneet johtimet #3. IVF/1. PAS Anemonee #9/16# 1.# siittiöt nyt ainakin #1.ICSI/tulossa 1.PAS Annimiina89 #4/16 #2. #munanjohtimet tukossa # 1.IVF Aurora #2015 #2 #selittämätön #1.IVF Carinem #10/16...
  4. H

Onnittelut onnistuneesta siirrosta! Täällähän on jo kolme, jotka piinailee samalle päivälle (y) Täällä kovasti tunnustellaan mahdollisia tuntemuksia, vaan ei sitten kerrassaan mitään..
  5. H

@Anemonee mulle tehtiin myös siis PAS viime perjantaina blastokystillä. Tämä on niin mones siirto, ettei uskalla olla toiveikas, kun romahdus on aina vaan isompi. Yritän olla neutraali. :) mutta juu, kyllä piinapäivät ovat todellakin nimensä veroisia. Tuntee selllaisia asioita kropassa, mitä ei...
  6. H

@Lallastiina on kyllä outo kommentti tuo keräyskierron siirto. Kai tuommoiset voisi perustella? @Anemonee me taidetaan piinailla melko samassa tahdissa, minulla pp2 melkoista itsetutkiskeluahan tämä aika on, mutta toiveet ei ole enää tässä vaiheessa kovinkaan korkealla, vaikka @Rusakkonen valoi...
  7. H

En ollutkaan huomannut tätä viestiä. Meillä oli ihan erilainen luokitus ja nyt häiritsee, kun ei ymmärrä, mitä on siirretty. Kyllä sitä haluaa olla tilanteen tasalla koko ajan..
  8. H

Onko jollain tietoa nuista blastokystien luokituksesta? Meillä oli 3-1-3, aiemmin tuoresiirrossa oli 4-1-2. Sitä kun pitää aina ymmärtää kaikki tämmöiset luokitukset
  9. H

Mulla oli 8mm, ohuehko kuumemma
  10. H

Täällä on nautittu syyslomasta ja yritetty olla stressaamatta siirrosta. Tänään siirrettiin lääkärin mukaan hieno blasto eli nyt sitten piinaillaan. Lääkäri ihmetteli, kuinka jännittyneeltä me vaikutettiin.. Ja me ihmeteltiin, miten joku ei olisi jännittynyt, kun viimeisiä viedään, eikä meillä...
  11. H

Täällä se kyllä tapahtuu parissa päivässä huimasti, ei heikompi perässä pysy Meilläkin oli @AuroraK nuiden pistosten kans keväällä melkoista showta, kun odottelin iltaa klo:23, että pitäisi laittaa pistos, niin paketissa ei ollutkaan piikkiä sun muita vermeitä, mukana, ainoastaan ampullit...
  12. H

@Ninnupinnu ja @Katti75 ja kaikki muutkin odottavalla kannalla olevat..On tämä melkoista jännitysnäytelmää. Miten te pidätte pään kasassa näitä hetkinä? Tuntuu ristiriitaiselta, että silloin kun pitäisi olla kaikkein rauhallisin ja ressittömin, on juuri se hetki, kun se on kaikkein vaikeinta.
  13. H

Niin ymmärrän sinun tilanteen :( Meillä on myös tilanne, että hoito hoidolta mennyt huonommin ja vaikeammin. Nyt tuntuu, ettei lääkeet enää toimi, vaikka aluksi toimivat liiankin hyvin. Olen ajatellut, että myös oma kroppa ja pääkoppa alkaa olla niin ressaantunut, ettei onnistuminen ole enää...
  14. H

Meillä sama jännitysnäytelmä, kaksi 6 päivän ikäistä blastoa pakkasessa ja nyt kaikki sormet ja varpaat ristissä, että selviäisivät, kun parin viikon päästä pitäisi päästä siirtoon..
  15. H

@Taival millä klinikalla tehdään tuota ERA-testiä? Se kiinnostaisi kovasti, kun meilläkin jo (ainakin) kuusi siirtoa takana eikä mitään kiinnittymiseen viittaavaakaan. Uskon kyllä, että meillä myös alkiot ovat jollain tapaa huonoja, kun tulee paljon katoa sekä monitumaisuutta. @Anemonee me...
  16. H

Yritin lukea nuita keskusteluita taaksepäin, vaan on niin paljon, ettei pysy perässä. nyt oli muutamalla ollut pas, joissa tukena kortisoni? Oletteko hoidossa julkisella vai yksityisellä?me ollaan vimppaa hoitoa julkisella ja nyt yritin saada jotain muutosta aikaan hoidon suhteen, kun melko...
  17. H

Kiitos❤️ Nyt tuntui, että aika on kypsä vertaistuelle, kun alkaa kaikki samassa jamassa olleet jo päässeen eteenpäin. Meillä siittiöitä on vähän tai oikeastaan vaihtelevasti. Liikkuvia on erittäin vähän ja niitä estää vielä vasta-aineet, eli eivät liiku käytännössä mihinkään. Meillä on yksi...
  18. H

Hei kaikille! Ensimmäistä kertaa olen liittynyt näille keskustelupalstoille ja tämä taitaa olla omalle kohdalle sopivin. Vielä kai joukkoon mahtuu? Minulla tilanne tämä: #hillan-kukka #2013 #2 # siittiöiden laatu ja määrä # 4 ifv/ 1 pas

Yhteistyössä