Hakutulokset

1. Henttu82

Marraskuiset 2019

Moikka. Täällä yks ilmoittautuu mukaan tein eilen raskaustestin ja plussaa näytti. Yks lapsi meillä on ja toista yritetty välillä enemmän ja välillä vähemmän mutta tuloksetta. Nyt sit viime menkkojen jälkeen päätin että en kyttää ovista että vauva tulloo sit kun luoja suo. Ja Kappas niin kävi...
  2. Henttu82

yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

Me ollaan jo pari vuotta enemmän tai vähemmän yritetty toista lasta. Jopa puhuttiin että jos ei ala tärppäämään niin sit lähetään käymään lääkärissä. No mun keho ollut tässä töiden takia stressi tilassa jo pidemmän aikaa niin varmaa siinä suuri syy miksi ei oo tärpännyt. Töissä alkanut helpottaa...
  3. Henttu82

Täälläpäs on kovin hiljaista ei ole tullut käytyä täällä nyt vähään aikaan. Pettymyksiä on kerta toisensa jälkeen tullut itselle ja aina menkat saapuneet mutta NYT tärppäs tänä aamuna tein plussan voi Kunpa kaikki menis hyvin. Vielä on niin alussa joten mitä vaan voi tapahtua. Tässä kierrossa en...
  4. Henttu82

Moikka. Tänne ei ihmeitä, taas alkoi piinaviikot. Pari päivää sitten oli ovis ja katotaa miten käy taas kerran. Toiveet ei oo kovin korkealla.. Mutta tsemppiä kaikille muille
  5. Henttu82

Joo ja taas tiputtiin ja korkealta pieni toiveen tunne kävi kun menkat vähän myöhässä ja tänään piru vie alkoi mä en ala. Itkettää ja v**********...
  6. Henttu82

Onnea @Elmeriina82
  7. Henttu82

Huomenta. Ihan pakko oli tänne kirjoittaa.. Mulla oli tiistaina ovis, ja niin selvät ovis kivut että ei voinut erehtyä ja mittasin huvikseni aamulämmön tänä aamuna, normaalisti noin 36.1-36.3, niin nyt oli 36.7. Ja tupakkaa epäsäännöllisesti olen polttanut niin nyt ei oo tehnyt mieli juuri...
  8. Henttu82

Niin ja kiitos, kiva tulla jännäämään toistenkin puolesta
  9. Henttu82

Niin olen minäkin lukenut tietoa asiasta, mut silti välillä mietityttää. Ehkä ei tarpeeksi ole yritystä ollut, mut josko nyt kevättä kohden alkaa hormonit hyrrää enempi tai mistä minä tiiän vaikka joskus ois raskautunut mutta kesken mennyt ennenkuin ees testiä oon tehnyt. Tiedäppä tuota. Jossei...
  10. Henttu82

Moikka. Olen seurannut sivusta jo pidemmän aikaa täällä ja yritystä on enemmän ja välillä vähemmän takana. Meillä on yksi 3,5v lapsi ja toista haaveillaan. Mulla pian ikää 37v ja alkaa kello tikittää että nyt olis korkea aika yrittää oikesti toista. Alkaa olla huolissaan että näinköhön meille...
  11. Henttu82

Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

Himputti, oli kolme päivää menkat myöhässä ja olin jo toiveikas että Jes nyt on tärpännut. Ja piru vie sieltä ne sit vaan tuli taas kerran
  12. Henttu82

Tein testin ja negatiivista näytti. Ehkä pitää aamulla vielä tehdä. Ei siis olla ennen menkkoja tässä touhuttu mitään miehen kaa viime oviksen aikaan touhuttiin sit alko menkat ajallaan ja sen jälkeen ollut outoja tuntemuksia. Tänään huvikseni puristin toista rintaa ja sieltä tuli "maitoa" ...
  13. Henttu82

Moikka. En tiiä mitä mun ropassa nyt tapahtuu. Menkat loppuivat viime torstaina ja heti sen jälkeen ollut alaselkä juilintaa, nipistelyjä alamahassa ja rusehtavaa vuotoa tullu pari päivää. Ihan on ovis olotila ja tein ovistestin lauantaina näytti haaleeta viivaa. Siis mun ovis pitäs olla vasta...
  14. Henttu82

Kiva kun tänne on tullut uusia kirjoituksia, ja kuumeilijoita. Mä latasin puhelimeen sellaisen ovulaatio kalenterin. Se ilmoittaa miloin menkat alkaa ja milloin oviksen pitäs olla ja ilmoittaa myös milloin myös tärppäis parhaiten ym. Käytän myös ovia tikkuja. Joku kyseli minkälaisia oireita on...
  15. Henttu82

Moikka. Täällä uus jäsen ilmoittautuu kerron vähän taustaa. Olen 35.v ja perheeseeni kuuluu mies ja 2v tytär. Nyt ollaan keväästä aloitettu yrittää toista lasta. Neljät menkat ollut ja toisessa olis että tärppi kävis. Menkat just loppu ja ootellaan seuraavaa ovista. Ekan lapsen kohdalla tärppi...
  16. Henttu82

Kesäkuun kullanmurut 2015 **Maaliskuu**

Hei! Vakuutuksista, kävin tänään Pohjolasta hommaamassa vakuutuksen ja yllätyin positiivisesti että se on vuodessa 302e, kattaa kaikki.. ja vauva kun on syntynyt voi halutessaan sitten jättää joitakin kuluja pois.. Jotta saatiin vakuutus piti täyttää terveysselvitys netissä ja pian sen...
  17. Henttu82

Kesäkuun kullanmurut 2015 **Maaliskuu**

Heippa pitkästä aikaa :) Täällä kans yöpissillä käyntiä sen 2-3 kertaa. Ja muutenkin käyn useasti vessassa päivälläkin. Ja joku kertoi käsien puutumisesta öisin. Täällä on sama vaiva. Puutumista ja sit tuli särky. Rannetuki on hyvä apu yöllä ja se helpottaa. Lääkäri sano että se vaiva on...
  18. Henttu82

Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

HEI!! Meillä oli tänää rakenneultra, kaikki loistavasti. Saatiin TYTTÖ lupaus <3 Henttu 20+1 ja typy :)
  19. Henttu82

kyllä, rannekanavan oireyhtymä se on juuri.. todella inhottava oire, sen pelkän puutumisen oisin vielä kestänyt mut tuo kipuilu on jotain ihan kauheeta. No nyt on rannetuki hommattu ja ice poweria laitettu, jospa se tästä..pitää vielä hieroa ranteita illalla.
  20. Henttu82

Huomenta! Sellasta kysyn, että onko kellään ilmeentynyt puutumista käsiin nyt öisin. Siis semmosta häiritsevää puutumista? Mullan nyt jo jonkun aikaa ollut, ja nyt viikonlopun aikana oikeeseen käteen on tullut ihan särky mukaan. Soitin neuvolaan ja yritettiin saada mulle lääkäri aikaa, mutta...

Yhteistyössä