Hakutulokset

1. omppulimu

Biisi hukassa, apua!!

Eli kuulin eilen groovefm:ltä hyvän kappaleen. Mies laulaja ja luulisin et olis ehkä joku vähä vanhempi biisi, ehkä 90 lukua, en oo varma? Suht sellanen vauhdikas temponen. Sanoista en saanu kunnolla selvää mut kertosäe kuulosti jotenki tällaselta "Your trooomena, your live without your...
  2. omppulimu

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Joulukuussa

Nanna*83 kyseli peloista. Mulla on tietyltä osin samanlaista, en viitti laittaa mitään vauvan huonetta (nurkkausta) valmiiks ennen ku vauva on tullu kotiin. Tai vaatteita kaappiin. En pelkää mitenkään 24/7 mutta olen jotenkin varautunut. Ymmärtäisin kai tällasen jos olis jotai keskenmenoa tai...
  3. omppulimu

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Joulukuussa

Tsemppejä niitä tarvitseville!! Listeriasta, lohesta ynnä muusta: Niin itse tossa mietin että saako kylmäsavulohta syödä jos se ei ole tyhjiöpakattua. Että ostaa siis kaupan tiskiltä. Luulin et kyse oli lähinnä tyhjiöpakatuista tuotteista mut ilmeisesti näin ei sitte ollukkaan. Ja oonko mä...
  4. omppulimu

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Marraskuussa

Palstasta: Itse en ole huomannut täällä mitään huonoa ilmapiiriä tai muutakaan huonoa. Tuskin kukaan tosiaan tarkoituksella on kenenkään postauksia jättäny huomiotta. Musta täällä on ollu kiva jutella ja on ollu hyvä jos on saanu vastauksia johonki mieltä askaruttavaan. On hyvä että jokainen voi...
  5. omppulimu

Minttu: Ei kyllä kuulosta kovin parhaalta ystävältä :( Tuli mieleen että eilen yks mun tuttu/kaveri, ei kylläkää mikään hyvä kaveri.. Niin kysyi että miks päätettiin pitää tää vauva kun ei mulla ole edes ammattia. Sanoin että en kai mä nyt omaa lastani tappais. Sitte sain kuulla et eihän se...
  6. omppulimu

Laitanpas nyt sitten itsekkin :) 24+5

Yhteistyössä