Hakutulokset

1. omppulimu

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

RaDista: Ei se kyllä varmasti äidistä johdu jos se tulee, teillä monilla kuulosti olevan ihan normaalit ja hyvät elämäntavat. Voi kai siihen joskus itekki vaikuttaa mut tyhmää kyllä jos oletetaan heti että äidin vika on tai että äiti on patalaiska ja vetää aina herkkuja. Itse en sitä...
  2. omppulimu

miten tän päivän salkkarit loppu?

No Peppi alko vaan kirkua.
  3. omppulimu

Ainiin ja omat neuvolakuulumiset: Paino 65.5 (edellisellä käynnillä 33+3 62.7) Paineet 122/77 (117/74) Hb 122 (viimeks ei otettu) Sf 32 (29) Tarjonta rt (rt) Syke +136 (+138) Liikkeet ++ (++) Kiitos kaikille vastauksista jälkivuotoasiaan! Kai mä sitte oon joku asennevammanen ku en...
  4. omppulimu

Onnittelut mam87 pienestä pojasta!! :heart::heart:
  5. omppulimu

Rena: Hyvä että sieltä tuo vauvahotelli löytyy kuitenkin :) Ja että huoneet on perhehuoneita! Nopponen: Toivottavasti ei tule takapakkeja ja pääsette pian kotiin! :heart: Sone: Hyvä että miehesi heräs vauvan tuloon nyt :D Pepper: Kiitos tiedosta, ehkä otan kuitenkin omia siteitä vaan...
  6. omppulimu

Onnea Zuzalle ja Santzuulle vauvoista!! Oi että, tässähän alkaa kohta itsekin haaveilla jakautumisesta... :D Nanna83, et ollenkaan valaalta näytä :) Voimia kaikille vuodelevossa olijoille ja muille niitä tarvitseville! Tervetuloa uusille! Neuvolakäynnit on musta täällä ainaki ollu...
  7. omppulimu

CandleLight: Tosi surullinen juttu, voimia kaverillesi ja sullekkin :( Kuuma ollu mullakin. Yöt nukkunu ilman yöpaitaa, ja eilen tuntu että tissit hikoilee ja kainalot joten heitin trikoomekon pois loppuillaks :D Mua turvottaa kai vaan sormista. Ja ehkä jalkapöydistä. Sormus jättää...
  8. omppulimu

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

Onnea Minxille ja perheelle pojasta!! Kiitos Jemini, kun jaksat näitä pinoja hoitaa! Heh, jos mulla olis normaalikierto 28 pv, niin mä olisin tuolla helmikuisissa häntäpäässä.. Onneks pääsin tänne maaliskuun odottajiin alkupäähän ;D Ja täällä on ollu mukavia ihmisiäkin!! :)
  9. omppulimu

Osaatteko sanoa, että jos olen vanhempieni luona kylässä, ja synnytys käynnistyisi esim yöllä, niin korvaisiko kela taksista/ambulanssista matkan sairaalaan? Vanhempien luota on vajaan tunnin ajomatka keskussairaalaan. Syy miksi mietin tätä niin se, että kyllähän vanhempien luona auto on ja äiti...
  10. omppulimu

Nopponen: Kiva että pääsit kotona käymään! Voimia leikkauksesta ja haavasta toipumiseen! :) Varmasti helpottavaa kun vauva on nyt syntynyt, eikä enää tarvitse kotona maata ja miettiä epätietosena että millon tulee lähtö jne.. CandleLight: Varo vaan, tulee vielä autosynnytys sulle tai jotakin...
  11. omppulimu

Äidit ja odottajat jyväskylä

Itse olen kanssa jykylästä. Vähän eri tilanne kylläkin mulla, ekan vauvan laskettu aika 5.3 ja tyttöä ootellaan :) 21 v ikää mulla.
  12. omppulimu

Ekan lapsen syntymän kesto?

Eli avautumisvaiheen ja ponnistusvaiheen kesto? :)
  13. omppulimu

Sone: En mä nyt siitä sillee säikähtäny :) Tuli vaan lisättyä se tuohon omaan viestiin. Eikä mua se synnytys loppujen lopuks ees mahottomasti pelota. Oon ajatellu et hyvä tietää faktat (avautumisvaiheen ja ponnistusvaiheen kestot ensisynnyttäjillä yleensä, millon lähteä sairaalaan, mitä...
  14. omppulimu

Nopposelle ja perheelle onnea vauvasta! Nipalle synttärionnittelut! Mies tulee mukaan synnytykseen, mikäli ei ole töissä. Ei oo ihan itsestäänselvää että pääsis tulemaan, sen näkee sit. Meillä raskaus oli sellanen, että vauvalla oli lupa tulla muttei yrittämällä yritetty. Eli...
  15. omppulimu

Ketju uskossa oleville ja uskonasioita pohdiskeleville! :)

Hei, kun pyysin ihmisiä rukoilemaan että hän tulisi uskoon, niin tässä ei ollut kyse hyväksymisestä :) Mies on minulle rakas jokatapauksessa, ja ymmärrän että hän ajattelee niin kuin ajattelee. Ja että kaikki eivät ajattele kuten minä. Keskenään meillä ei ristiriitoja ole, ja tullaan muutenkin...
  16. omppulimu

Tsemppiä Nopposelle! :heart:
  17. omppulimu

Ketju uskossa oleville ja uskonasioita pohdiskeleville! :)

Rukoilkaa, että puolisoni tulisi uskoon :) Kiitos!
  18. omppulimu

Jojona: Mä oon 150 cm. Mun mielestä sä et ole lyhyt ;) SMV78: Siis lantion ahtautta multaki katotaan. Ei lyhyydestä itsessään munkaan tietääkseni mitään haittaa ole synnytykses. Terkkari vaan sano et pienikokoisuuteniki takia voi sen synnytystapa arvion tehä, et mahtuuko.

Yhteistyössä