Hakutulokset

1. S

.

https://aijaa.com/JSTgHE joo eipä taida enään näkyä :eek: ainakaan omaan silmään ei löydy.. Mikä lie häikkä :(
  2. S

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

https://aijaa.com/JSTgHE jaahas, tämän aamun testissä ei tainnut olla mitään :confused: hätähousuilu siis jatkuu.. Toivotaan että menkat alkaa pian, pääsis seuraamaan kiertoa kunnolla. (y)
  3. S

.

Voiei toivotaan että ei mene ❤️
  4. S

Kääk.. Nyt on vaan toivottava että jos sielä oikeesti joku yrittää kiinnittyä niin pysyis mukana :love:
  5. S

.

Tuli tai kyllä mä ainakin uskoisin niin mut en tota kyllä 10 minuuttia kauempaa katellu.. 7:30 oli herätys ja toi kuva oli otettu 7:38 aikoihin sitä ennen piti vähän tutkailla ja toki pissiä siihen purkkiin :D
  6. S

Apua.. Nyt ei pidä innostua liikaa. Täytyy testailla parin päivän päästä uudestaan
  7. S

.

Apua... Nyt alko jännittämään. Ihana saada vahvistus että joku muu näkee myös.. Ehkä parin päivän päästä teen uudestaan! Tsemppiä sulle seuraavaan kiertoon!!
  8. S

Täällä yks vauva toiveissa oleva myös :love: Tein aamulla rfsun testin,kun epillereiden lopettamisen jälkeen kuukautisia vielä ei näkynyt. Flow appsin mukaan 6päivää myöhässä.. Toki tiedän että kierto menee ketuilleen lopettamisen jälkeen mutta.. Kuvittelen että näen jonkun tositosi haalean...
  9. S

.

https://aijaa.com/q4BMlQ Oonko mä ihan hullu kun kuvittelen näkeväni tossa aivan tositosi haalean haamun (n) ehkä vaan halu ois niin kova että alkaa näkemään näkyjä:ROFLMAO: pitää hetken ettiä sitä tosta kuvasta.
  10. S

E-pillereiden lopetus

oivoi :eek: musta tuntuu vaan inhottavalta kulkea side housuissa kokoajan varmuuden vuoks jos lorahtaa :( :D Eile oli vähä pahoinvointia(tuntu kun ois ollu krapula vaikka mitään en juonu) ,ja esim kanamuna ei aamulla mennyt alas. Mutta ehkä vaan kuvittelen, kokoajan menkkamainen olo alamahassa...
  11. S

E-pillereiden lopetus

Heippa, Lopetin yasmin e-pillerit viime kuun alussa. Tyhjennnys vuoto tuli normaalisti, mutta nyt seuraavia menkkoja odotellaan.. Kp32 menossa jo. Muutama päivä sitten tuli kerran päivässä ovislimamaista vuotoa, ja ollut juilimista alavatsassa (menkkamaista) Nyt aamulla huomasin että oli tosi...
  12. S

.

Mä voin täällä taustalla aina välillä ihmetellä :) eli ei tarvii
  13. S

.

Pakko kysyä teiltä jos tiedätte paremmin. Eli olen käyttänyt nyt Clue nimistä appia e-pillereiden lopettamisen jälkeen. Nyt kp. 28 (toki ei voi luottaa täysin kuinka pitkä kierto kun vasta eka normaali) ja 2 päivänä on tullut kerran päivässä sellasta tosi paksua kirkasta limaa, joka muistuttaa...
  14. S

.

Heippa! Voisin tulla tänne roikkumaan myös :)Jätin e-pillerit n. kuukausi sitten pois(söin niitä melkein 9 vuotta :sick:) .Aluksi meinattin miehen kanssa että mennään kondomilla mutta, viime lauantaina päätettiin jättää kumikin pois :) Esikoinen olisi haaveissa, ja ensimmäiset luomumenkat...

Yhteistyössä