Hakutulokset

1. chili_

Toiveissa vauva 2021

Ihanaa kuulla <3 Muistatko milloin alkoi tulla viivaa tikkuun? :)
  2. chili_

Toiveissa vauva 2021

Ehkä me eurooppalaiset ollaan hätäsempää kansaa :D Heh kiitos tästä, loi vielä vähän toivoa! :) Toinen asia mikä mietityttää, on että aamulla lämpö oli 36,4. Tähän asti siis vaihdellut 36,7-37.2 välillä oviksen jälkeen. Ja nyy siis oli äsken taas 36,7. En tokikaan ole aina aamulla mitannut, että...
  3. chili_

Toiveissa vauva 2021

Kävin ultrassa eli suurinpiirtein varmaa on aika, jos vain ovis on siis ylipäätään tapahtunut :)
  4. chili_

Toiveissa vauva 2021

Hmh epätoivoinen täällä terve. Tuossa mietin, että voikohan kiinnittyminen tapahtua niinkin myöhään kun dpo8? Tänään aamulla oli hassu hetki, kun hetkisen ajan vasemmalla puolella kupli/jotain sellaista ja sit jonkin aikaa kivisteli kevyesti. Hieman runsaammin tullut vv tänään. Siis...
  5. chili_

Toiveissa vauva 2021

Kuulostaa lupaavalta, täältä peukut pystyssä, että plussa pärähtää <3
  6. chili_

Toiveissa vauva 2021

Piru vie, ei mitään varteenotettavia raskausoireita. Äh alkaa tuska nousta! Dpo7 pc oli kuitenkin tänään jo ihan tyhjä, eli ei ainakaan pregnyl näy. Toivottavasti siihen loppuviikosta alkaisi jotain piirtymään <3 Tällö hetkellä ei kyllä ole suuret odotukset. Alan uskomaan, että edellisessä...
  7. chili_

Toiveissa vauva 2021

Onnea kovasti @Mansikka3 <3 Ja onnea matkaan! Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :( Täällä on vähän kivistellyt/jomotellut vatsaa eilen ja tänään, hyyvin kevyesti kylläkin että en ois kiinnittäny ees huomiota "normaalisti", voivoi :D Mutta sinänsä kiva vaihe, kun on vielä toiveikkuutta...
  8. chili_

Toiveissa vauva 2021

Mikä dpo nyt on? :) Minäkin näen jotain ihan hailuraa tuolla, joka voi tosiaan olllan viivanpaikka tai sitten toki enteillä plussaa, jos nyt on vielä varhaista. Hcg muistaakseni nousee aikalai joka toinen päivä, eli kaikki on mahdollista menkkoihin asti, tsemppiä sinne! <3
  9. chili_

Toiveissa vauva 2021

Onnea matkaan @Amanda82 <3
  10. chili_

Toiveissa vauva 2021

Juuh, vissiin hiivatulehdus tulossa nyt sitten vaihteeksi päälle. Raskausoire? Yeah right :ROFLMAO:
  11. chili_

Toiveissa vauva 2021

Tämä on kyllä aivan fantastinen esimerkki<3 Varsinkin, kun ikää tulee, niin se vaan saattaa oikeasti ottaa aikaa :/ Kaikille surijoille parempaa mieltä täältä ja paljon tsemppiä <3
  12. chili_

Toiveissa vauva 2021

Vitsit tää vuosi on kyllä lähtenyt liikkeelle kunnon plussasateella :D <3 Mikäs sen ihanampaa, syksybebejä! Täällä dpo3 ja taitaapi keltarauhanen porskuttaa vahvasti, kun lämpö on yli 37, päivällä jopa 37.2, yleensä jää oviksen jlk vähän alle 37. Toivottavasti on hyvä merkki :) Lisäksi vv on...
  13. chili_

Toiveissa vauva 2021

Voi apua paljon onnea jokaiselle plussanneelle!!<3 <3
  14. chili_

Toiveissa vauva 2021

No tämä just että sitten kärsii ihan turhaan, voi vee miten välillä tässä hommassa koetellaan! :D Tsemit sinne talletteluhulluuden keskelle :D
  15. chili_

Toiveissa vauva 2021

Olipa tuuri siellä <3 Joo täälläkin joku oikea pöpö, yli viikon oon ollut itse kipeä, kukaan muu perheestä ei. No kerrankos näin päin :D Kiitos tässä sitä piinaillaan!
  16. chili_

Toiveissa vauva 2021

Heh mä oon kanssa vähän samanlainen et pitäs saada tallettelut just eikä melkein :D Ja nyt oon jo masistellut, kun tuli "vain" Dpo-1 eikä enää keritty ovispäivänä. Vaikka tiedän hyvin, että tuo voi riittää! Kai tämä on jotain itsensä valmistamista pettymykseen, jossei tärppääkään :D Muoks...
  17. chili_

Toiveissa vauva 2021

Mikä dpo nyt on tuossa kp30? Niinkuin tuolla joku sanoi, niin ei kantsii vertailla, viivat on nii erilaisia eri ihmisillä ja itselläkin voi olla eri tahti viivojen vahvistumisessa eri raskauksissa. Aika pian tuon varmasti nyt näkee, että alkaako vahvistumaan, tekisin ehkä samalla pc:llä niin...
  18. chili_

Toiveissa vauva 2021

Hei! Minulla ei ole omakohtaista kokemusta kemiallisista, mutta kovasti toivon, että sinulla ei siihem jää vaan raskaus etenee <3 Monta tiedän, joilla ihan alussa tullut vuotelua, välillä enemmänkin. Niin vaikeaa varmasti vaan odottaa ja katsoa mitä tapahtuu :/ Millä olet testannut...
  19. chili_

Toiveissa vauva 2021

Paljon onnea ihanista plussista! <3 Täällä nyt ollut aamupäivä oviskivut oikealla, missä pitääkin, aika tarkasti piti tuo 36h pregnylistä paikkansa! :D Eiköhän tässä nyt ole edellytykset piinailuun, kun DPO-2 ja -1 äksönit, voisi yrittää illalla vielä, vaikka en tiedä onko liian myöhäistä jo...
  20. chili_

Toiveissa vauva 2021

Pregnyl pistetty (pikku säädön jälkeen:D) eilen illalla eli tänään ovistesti räikeän punainen! Ovistuntemuksia ei vielä ole, toivottavasti nyt edes tulee :o Minulle voisi päivittää siis tälle päivälle DPO -1 ja kp on tänään 14, jossain kohtaa pompsahtanut tuolla :)

Yhteistyössä