Hakutulokset

1. chili_

Toiveissa vauva 2021

Mä taisin alkaa tikutteleen kp10 joskus, kun aloin ovista selvitteleen. Silloin oli kierto 28 päivää :) Itellä ovis tulee siinä kp14-15 aika tarkasti, jos siis on tullakseen. Jotkut taitaa alkaa testaamaan aika pian menkkojen jäljkeen, jos satavarmaksi ottaa ettei ovis mene ohi :D Niissä...
  2. chili_

Toiveissa vauva 2021

Mä oon nyt 3krt yhteensä syönyt letroja, 2 krt kypsyi yksi ja kerran 2 ihan presiis yhtä suurta. Käyn ultrassa just kans koska meille kaksoset ois aika iso pommi kaiken kannalta ja siinä mentäis kyllä ihan mielettömille äärirajoille, kun on 2 lasta jo. Että yritetään nyt ottaa varman päälle...
  3. chili_

Toiveissa vauva 2021

Onnea @Nipsuneiti83 plussasta <3 Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille:( Minulle saisi päivittää kp2 tänään, jos joku päivittelee, kiitos! Ei kyllä ollut mitään jännittävää tässä kierrossa, kun ei ollut mitään oloja. Mutta tämä oli nyt eka letrot+pregnyl kierto ja annetaas nyt uusi...
  4. chili_

Toiveissa vauva 2021

Mä kanssa katsoin, että menis vielä ihan lokakuun loppuun, jos seuraavasta tärppäis, saas nähdä :D Eiköhän siellä ole asiat aika hyvällä tolalla, jos kerran oviskin tapahtuu :)
  5. chili_

Toiveissa vauva 2021

Teitkö samalla testillä eilen ja tänään? :)
  6. chili_

Toiveissa vauva 2021

Vaikea kyllä vielä sanoa :) Kokeileppa huomenna uudelleen ja laittele sit tänne kuvaa että miltä näyttää :) Aikaista on vielä! @Nuunuu-84 mielummin ennemmin, että siellä on sitten tyyppejä jo valmiiksi odottelemassa :)
  7. chili_

Toiveissa vauva 2021

Dpo10 nega testattu eikä oireita minkäänlaisia. Yleensä tässä kohtaa on jo itsellä ollut selkeä fiilis ja edes hailakkaa haamua testissä, varsinkin ehkä ne olot on olleet selkeät. Joten eiköhän sitä hyvin todnäk seuraavaan kiertoon mennä. Tiedostan toki, että ainahan sitä ihmeitä tapahtuu :D...
  8. chili_

Toiveissa vauva 2021

Oi vitsit minkä piinan lykkäsi :eek: En tiedä mitään noista hcg-arvoista, muuta kuin että alussa ilmeisesti varsinkin ihan törkeen isot erotkin voi olla. Mutta voi että miten toivon kyseessä olevan varhainen raskaus ja ensi viikolla siellä jo näkyisi jotain <3 Tsemppiä paljon tuleviin juttuihin!
  9. chili_

Toiveissa vauva 2021

oi jännää onko siellä oireita? :) Täällä dpo9 ja eipä juuri mitään mainittavaa oiretta, jotenkin tyhmää, että nyt jo alan heittään kirvestä kaivoon ja ajatuksia uuteen kiertoon :rolleyes:
  10. chili_

Toiveissa vauva 2021

ihailtavaa tahdonvoimaa! :D Heh mutta joo, en kyllä tiiä kuinka nopeaa alkaa testeissä näkymään, mutta tuskin huomenna ainakaan näkyy, jos siitä on kyse :D No aion silti aloittaa testailun huomenna! Lämmöt on taas 36,8 tienoolla, eli ei ainakaan vielä pysyvästi laskenut. Kai se ainakin on hyvä...

Yhteistyössä