Hakutulokset

1. chili_

Toiveissa vauva 2021

Omaa napaa: dpo6 ja ei muita oireita, paitsi järkyttävä väsymys. Eikait tää voi raskautumisesta johtua, onko jollain ollut pelkästään väsymys ensimmäinen oire? :) Oon ollut ihan niinku märkä rätti koko päivän ja meinannut nukahtaa pystyyn :D Eilen oli jotain nipistelyjä, mutta tänään ei mitään...
  2. chili_

Toiveissa vauva 2021

Paljon voimia <3
  3. chili_

Toiveissa vauva 2021

Oi että ompa jännittävää! Täältä hirveästi peukkuja ja samoin muillekin piinailijoille ja teille, joilla epätietoisuudessa pitää elää vielä <3 Täällä dpo5 tänään, vähän on nipistellyt tänään, mut empä sano etteikö joku negakiertokin ois tämmöstä ollut. Seurataan :D
  4. chili_

Toiveissa vauva 2021

Paljon voimia täältä maanantain odotteluun ja yritetään pitää loppuun saakka toivoa yllä, nämä on kuitenkin niin yksilöllisiä juttuja<3
  5. chili_

Toiveissa vauva 2021

Mun mielestä alempi on aavistuksen vahvempi :) Paljon tsemppiä piinailuun ja myös @Kuumeilija40!
  6. chili_

Toiveissa vauva 2021

Varmasti tosi hyvä idea ja hienoa tahdonvoimaa! :D Tsemppiä testailuun!
  7. chili_

Toiveissa vauva 2021

Okei no mut jospa huomenna aamupissasta sit kokeilee? Oisko vaan juomisella nyt näppinsä pelissä :)
  8. chili_

Toiveissa vauva 2021

Mikä dpo nyt on? Onko eiliseltä testikuvaa? :) Vaikuttaahan se juominen varhaisessa testailussa! Onks @IinesAnkka82 testaillut tänään? :)
  9. chili_

Toiveissa vauva 2021

Sanon heti, että en ole aiheeseen mitenkään syvemmin perehtynyt, mutta samoja asioita olen lueskellut kuin sinäkin :) Tällä hetkellä on sellainen fiilis, että jos rokotevuoro tulee ennen raskautumista, otan sen. Raskauden aikana todnäk en, koska olen vielä kotona ja jos pian raskaudun, en edes...
  10. chili_

Toiveissa vauva 2021

Olen pahoillani @Ewa87 keskenmenosta :( Paljon tsemppiä jatkoon! <3 @tokkurainen oli kyllä kerinnyt komeaksi viiva jo, uskon että olit aivam ällikällä lyötynä jos menkkoja oottelee ihan tosissaan! :D Onnea!! @sabs kumpa nyt tulee kunnon spurtti vielä!
  11. chili_

Toiveissa vauva 2021

Paljon onnea <3 Ootko tehnyt nyt illalla pc:n? Kuvaaa :)
  12. chili_

Toiveissa vauva 2021

Täällä tänään dpo 0 ja tulen piinailemaan :)
  13. chili_

Toiveissa vauva 2021

Mä näen tässä viimeisessä haamun :) Vahvistumisia <3
  14. chili_

Toiveissa vauva 2021

Onnea plussanneille <3 Minä kävin eilen väliultrassa kp11, letrot siis syöty nyt kp3-7. Siellä näkyi hieno 18,7mm (yksi!) johtofolli ja gyne meinas, että saan itse päättää pistetäänkö pregnyl vai ei varmistamaan irtoaminen, välttämätöntä kun se ei tunnu olevan, oviskivut tuntuneet ei-pregnyl...
  15. chili_

Toiveissa vauva 2021

@Mansikka_maanantai olen myös kuullut ja nähnytkin ystävien toimesta erilaisia käytäntöjä. Jollain mennyt spontaanisti kesken ja tärpännyt heti ilman menkkoja välissä, jollain taas mennyt kahteen kaavintaan ja oikeastaan kaikenlaista tältä väliltä. Itsellä oli kkm ja lääkkeillä tyhjennettiin...
  16. chili_

Toiveissa vauva 2021

mulle voisi tosiaan laittaa tällle päivälle kp1 :( Ihan puulla päähän lyöty tästä hommasta! Kp26 tuntunut jo lyhyeltä mutta että 23!!! :o
  17. chili_

Toiveissa vauva 2021

Onnea vielä plussasta jos on ole hoksannut onnitella <3 Kiva kuulla, että raskautuminen on onnistunut, onneksi sait terolutit niin johan pieni tarttui kunnolla matkaan! :) Itse kanssa mietin et voisko tässä olla tarvetta nyt keltarauhashormonille, kun kierto on selkeesti lyhentynyt aikaisemmasta...
  18. chili_

Toiveissa vauva 2021

Vähän galluppia tiistaipäivään! Eli onko jollain kierto maksimissaan 26 päivää ja sen on todettu olevan normaali ja riittävä raskautumiseen? Tässä nyt kuopuksen jlk mun kierto on viime kuukausina tasaantunut aikalai tarkasti 26 päivään, ovis tullut yleensä noin kp14 eli luteaali on ollut ainakin...
  19. chili_

Toiveissa vauva 2021

Tein pc: n just ja nega oli, eiköhän tässä uutta kiertoa kohti taas mennä :/
  20. chili_

Toiveissa vauva 2021

Heh joo, katsotaan suosista huomisen testin laita, en nyt pistäisi mitään toivoja tuon testin varaan :D Paljon onnea plussasta ja kovasti onnea matkaan <3 Mikä dpo alkoi näkymään haamua testissä?:)

Yhteistyössä