Hakutulokset

1. H

Syyskuiset 2019

Liittyä voisin, 28v mies 31v. Ekaa odotetaan. Kesäkuussa keskeytynyt keskenmeno rv11+5 ja sen jälkeen kamalaa shittii tyhjennys ei onnistunut ja lopulta jouduttiin hyperoskopiaan. Nyt viikot epäselvät ekan plussan sain 15.1 ja viime sunnuntaina digillä +3. Plussa kierto ollut lääkkeelinen...
  2. H

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

Pakko kommentoida vielä tänne jotain positiivista ku mie oon ollu porukan masentelija niiiin.... Vaikka tää plussa varmasti onkin lääkkeiden ansiota niin silti musta tuntuu että tää tuli just nyt kun Sain Koiranpennun =D <3 en keskenmenon jälkeen puoleen vuoteen ollut tuntenut kunnolla...
  3. H

Miusta tää ois kyl mahti, todellakaan tässä vielä usko että mitään tulee kumminkaan niin ois päälle nii hyvä et vois jutella ja purkaa keskenmenon pelkoon liittyvii juttujakin... Koska nii se vaan on et kukaan kuka ei oo keskenmenoa kokenut ei ymmärrä samalla tavalla <3
  4. H

Mulla se syvä suru kans alkoi tulla vasta kuukausien kuluttua ja tuntui että se vaan syveni ja syveni... Toivottavasti suakin ja teitä auttaa juttelu <3
  5. H

Voi karvakorvat <3 hengessä mukana toivottavasti kaikki sujuu hyvin! Zsemppiä
  6. H

Minä otin härkää sarvista ja menin juttelee akuutti psykiatrian sairaanhoitajalle. Pelkkä parin tunnin juttelu on saanut mun mielen jo paljon paremmaksi. Sovittiin että odotan ensi viikkoon ja sitten soitan neuvolaan ja kahden viikon päästä jutellaan toisen kerran ja mietitään onko vielä tarve <3
  7. H

Suositus taitaa olla perusterveille se rv7-8. Ennen rv 16 täytyy käydä että saa esim äitiyspakkauksen yms kelan tukea.
  8. H

Voin nii samaistuu, mää en uskalla enää edes varailla neuvolaa on jotenkin niin hirvee pelko nyt keskenmenosta... Jos käyn sit kun se raja on...onko se 16viikkoa mitä ennen pitäisi käydä
  9. H

Kysyin silloin keskenmenon jälkeen et miksi vasta silloin niin sanoivat että ilman sitä geeni virhe löydöstä myös veren ohennuksessa voi olla ongelmia raskaudelle. Tämän rv32 jälkeen olisi katsottu melko tiuhaan onko merkkejä synnytyksen alkamisesta koska ennen synnytystä lääke on lopetettava.
  10. H

En oikein tiedä kun pregnyl pistetty 2.1.2019 mutta tänään clearblue näytti jo 3+ veikkaan et 25-26.9

Yhteistyössä