Hakutulokset

1. M

Toiveissa vauva 2021

Täälläkin ultrassa ja sisätutkimuksessa todettu endo kasvustoa ja niinkuin @Nokare, minullakaan ei nyt pillerien jälkeen ole kipuilua ollut. Melkeenpä pahemmat kivut ja runsaammat kuukautiset oli e-pillereitä syödessä ^^' Niinkuin @Sinisilmät pohti noita lapsettomuustutkimuksia endon myötä...
  2. M

Toiveissa vauva 2021

@Kikkakolmas oon vasta pari kiertoo seurannu lämpöjä, mut 2-3pvää ennen menkkoja alkaa laskemaan :) Tosin nyt edellises kierros oli vähän oviksen jälkeisen lämpöhuipun jälkeen hassun viettävä käyrä alaspäin :D
  3. M

Toiveissa vauva 2021

Kiitos vertaistuesta ja ajatusten vaihdosta! Tää on niin ihana porukka ♥️ Niinkuin eilen kirjoittelinkin, niin uskon oman kierron vaiheen aiheuttaneen tämmösen itkuisuuden ja katkeruuden toisten onnesta. Siltikin yllätti kuinka voimakas oma reaktio oli. Juttelin tänään puolison kanssa ja...
  4. M

Toiveissa vauva 2021

Anteeks oma napailu ha tuleva sekalainen vuodatus.. Täällä lämmöt laskee ja tänään alko tiputtelu.. menkat siis alkanee huomenna tai ylihuomenna :( Omaa olotilaa kyl tällä kertaa pahentaa viel sekin, et päiväl kuulin kohtuullisen lähipiiristä raskausuutisia. Tieto tuli itelle ihan puskista...
  5. M

Toiveissa vauva 2021

Täällä oli puhetta aikasilla dpo:lla olleista vatsakivuista. Mullahan oli tosiaan viikko sitten tunnin ajan aivan jäätävä polte alavatsalla ja silloin oli dpo5 menossa. Tämän jälkeen ollut ensin paineen tunnetta alavatsalla ja vihlontaa munasarjojen kohin. Kuitenkin tässä päivien edetessä on...
  6. M

Toiveissa vauva 2021

@Krippis ja @kakkulapio tervetuloa! Mulla pillereiden lopetuksen jälkeen on tullu menkat normaalisti joka kuukausi, mutta vaihdellut 24-36 päivän kiertoihin :) edellises kierros (yk4) tuli vuotohäiriötä, mut tuntuu että sen myötä nyt kropan toiminta on ns. normalisoitunut :) Ja jatkan oma...
  7. M

Toiveissa vauva 2021

Tsemppiä @Enerisa3! :( @Kuumeilija40, ootko hCG:tä käyny mittauttamassa? Jos pääsisit esim. huomenna tai ylihuomenna mittauttaa ja sit ens viikol uudestaan? Plussanneille tarrasukkia! ♥️ Omaa napaa vuorostaan.. sillon su oli ne kovat kivut illalla alavatsalla. Ma oli pientä juilintaa ja...
  8. M

Toiveissa vauva 2021

Täällä olis laskettu 13.4., mikäli tärppäs :) Omaa napaa.. On tää naisen keho hieno, kun menkat sattuu, ovis sattuu ja nyt oviksen jälkeenkin sattuu -_-' Tänään siis dpo5 ja iltapäivästä iltaa kohden voimistu turvotus ja alavatsalla polttava särky. Pahimmillaan oli tuossa klo 19-20 aikoihin ja...
  9. M

Toiveissa vauva 2021

Voi ei! Tsemppiä @Persikka123! ♥️ Onnittelut viivan vahvistumisesta @pumpuli1 ! ON. Jäi sit dpo1 tallettelematta, kun toinen oli ollut yön töissä ja itellä ennen yövuoroon menoa kunnon polttelut ja säryt oik. alavatsalla. Viime kierrossa en kunnolla rekisteröinykään mitään ovikseen liittyviä...
  10. M

Toiveissa vauva 2021

Ai että, kyllähän se tikun viiva on tummunu @Kasikuus ♥️ Ja tervetuloa @jonnas1984 mukaan!
  11. M

Toiveissa vauva 2021

Noh, suositushan raskaustestien tekoon on aikasintaan silloin kun menkkojen pitäisi alkaa. Eli dpo 14-16 on se normaalein raja. Juurikin siis noitten kemiallisten takia :) ja aina vaan parempi, jos jaksaa oottaa, et menkat olis myöhäs vähintään viikon :D Ite en tikuttele ovista ja jemmassa...
  12. M

Toiveissa vauva 2021

Jotain hyvin hentoa olen siellä näkeväni! Oma napailua.. Sellainen fiilis tullu, et nyt edellisen vuotohäiriökierron myötä oma hormonitoiminta on viimein asettunut pillerien lopetuksen jäljiltä. Tässä kierrossa (yk5) on jotenkin ollut rauhallisempi fiilis, paino ei ole jojoillut turvotuksien...
  13. M

Toiveissa vauva 2021

Joo, jos liikuu ja treenaa todella paljon, niin siitä voi olla jo haittaa. Mut tuo kevyt/keskiraskas liikunta muutamia kertoja viikossa olis kyl ok :D Mulla Flo ennustaa ylihuomiselle ovista, mut siitä viikko eteenpäin oon tiukasti töissä, niin jää kyl liikunnat väliin.. jollei tuu armottoman...
  14. M

Toiveissa vauva 2021

Itse taas muistan lukeneeni, että liikunta kiinnittymisen aikoihin edistäisi prosessia. Taisi perustua liikunnan tuottamaan endorfiiniin, jollen kamalasti valehtele :) Jotkuu uskoo taas pienen alkoholimäärän auttavan. Ehkä yhteisesti rento mieli on se kaiken A ja O :D Omaa napaa sen verran, et...
  15. M

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus kierto olis tänään kp9/26-31 :)
  16. M

Toiveissa vauva 2021

Olipas tullut paljon viestejä, kun en parina päivänä kerennyt lukemaan :D Onnea plussista ainakin @Puolu, @Shibali ja @Vindy ♥️ Ammatista..niinkuin aiemmin jo ilmoittanutkin, niin sairaanhoitaja olen vuorotöineni. Ajoin hyvinkin raskasta työtä niin fyysisesti kuin henkisesti, joten saas nähä...
  17. M

Toiveissa vauva 2021

Onnea @Ananas90 ♥️ Omaa napaa.. Keskustelin miehen kanssa tästä mun vuotelusta ja todettiin, et ei nyt kuitenkaan hätäillä lääkärien suhteen vielä. Jos uusii esim. seuraavassa kierrossa, niin sitten alan kyselemään asiasta. Flo alotti mulle uuden kierron ja herjas, et edellinen jäi 13päivää...
  18. M

Toiveissa vauva 2021

Täältäkin voimia ja halauksia @Persikka123 lle ♥️
  19. M

Toiveissa vauva 2021

Ja valemenkois ei vissiin pitäis hyytymiä olla mukana eli ihan vaan kirkasta tai ruskeeta verivuotoa :)
  20. M

Toiveissa vauva 2021

Minä luovutan tän kierron suhteen. Muuttu se eilinen tiputtelu kuitenkin menkkavuodoksi -_- ei mitään haisua pitääkö tää päivä nyt laskea kp11 vai kp1. Mikähän nyt olis oikee osoite ihmetellä tätä vuotohäröä..perhesuun.neuvola, tk vai yksityiselle gyne? Kotiin päästyä teen viel r-testin, kun...

Yhteistyössä