Hakutulokset

1. M

Toukokuiset 2021

Minäkin varailin tänään neuvola-aikaa ja yllätti kuin pitkälle meni... Sain ajan vasta 26.10. ja silloin ois jo rv8+6. Pakko kyl se varhaisultra ottaa yksityiseltä ennen tuota. Täällä vointi kohtalaisen rauhallista. Neljänä edellisenä aamun ei oo oikein aamiaista pystyny heti syömään...
  2. M

Toukokuiset 2021

Mulla on selkä mennyt nyt tosi huonoon kuntoon. Paljon näppyjä. Naamaan tuli plussa-aamuna neljä isompaa hormonaalista finniä, mut oon kohtuu hyvin saanu niitä nyt parina päivänä paranneltua. Menin kans tänään saamaan Kefexin -kuurin. Sanoin kyl lekurille, et oon just tehny plussan r-testiin...
  3. M

Toukokuiset 2021

Onnea kihlauksesta @Sofialla ♥️ Ja minäkin tahtoisin sitten FB-ryhmään, kunhan raskaus varmistuu ultralla @Mimpsu93 . Alustavasti ultra menis kyl 22.10. asti, jollei sitten kunnallisella pääsiskin aiemmin. Mulla hieman ollut epäsäännöllisyyttä kierroissa ja yksi vuotohäiriö, niin mietin...
  4. M

Toiveissa vauva 2021

Ihan samoja ajatuksia myös. Pahoittelut ja isot halit @minttuni ♥️ Kerkesin itsekin kokea, kuinka pahalta tuntui läheisen yk1 tärppi, kun mekin oltiin jo useempi kk yritetty - ja yllättävän paljon se sattui :( Edit. Oma sisälukutaito näköjään failas, kun aattelin vain nopeasti oman tilanteen...
  5. M

Toiveissa vauva 2021

Kovasti tsemppiä ja plussapuhuria jännäilijöille! ♥️ Niin se vaan tällä hetkellä näyttää, et meillä yk7 toi viimein tulosta ja mut voi tältä erää siirtää plussanneisiin. Taustalle toki jään seurailemaan ja jännäilemään teidän kanssa :) Mulla nyt plussa oireet olleet vetämättömyys (ei niinkään...
  6. M

Toukokuiset 2021

Ah, mulla on sit just ne sivut jääny välistä lukematta. Minäpäs selailen sivuja taaksepäin. :) Kiitos vastauksista!
  7. M

Toukokuiset 2021

Minkäs hintasia varhaisultrat yksityisellä on täl hetkel? Huonosti löytyy hinnastoja netistä. Esim. Mehiläiseltä en löytänyt muuta kuin vatsan alueen ultran ja se oli jo muutaman satasen ja joku pikku klinikka nyt tais olla 180€ paikkeilla :unsure: Pikasella vilkasulla meidän sairaanhoitopiirin...
  8. M

Toukokuiset 2021

Hei! Minäkin @Earhart tavoin kurkin vähän meininkiä täällä ja taustailen toistaiseksi. Tein tänään kohtuu vahvan plussan dpo12 ja kattelen viel testiä ylihuomenna uusiks :) Mikäli hyvälle näyttää, niin varmaan ens viikolla soittelen neuvolaan päin. Esikoinen olisi nyt aluillaan ja LA olis...
  9. M

Toiveissa vauva 2021

Tervetuloa uusille ja jännäilijöille viivojen vahvistumista! Omaa napaa. Yöllä en saanut millään unen päästä kiinni ja meni oikeestaan koko yö vaan pyöries. Tänään ei oo juuri yhtään ollut alavatsatuntemuksia, mutta hyvin seesteinen ja rauhallinen olo. Päivällä tuli ihan fiilis, et joku ois...
  10. M

Toiveissa vauva 2021

Huh, sain viimein luettua reilu 60 sivua, jotka oli tullu palstatauon aikana :D Kovasti onnea monista plussista ja vastaavasti isot tsemppihalit vastoinkäymisiä ja surua kohdanneille ♥️ Seuraavaksi pitempi päivitys omista kuulumisista.. Koen, että palstatauko teki mulle hyvää ja myöskin jätin...
  11. M

Toiveissa vauva 2021

Osan otot @Ananas90 :( Mut voi ottaa pois piinailijoista ja laittaa HUOMISELLE KP1. (@minttuni) Täällä alkoi myös tiputtelu ja lämmöt laski. Taian kans koittaa geleetä ens kiertoon ja pitää palstataukoa. Yrityksen alussa aatteli, et viimeestään yk6 tärppää. Noh, nyt alkaa täälläkin yk7, joten...
  12. M

Toiveissa vauva 2021

Mulla yleensä oviksen jälkeen viikon verran runsaampaa ja voidemaista vv - oikeen kosteet olot siis. Sit sen jälkeen alkaa muuttuu pikkuhiljaa niukemmaks ja tahmeemmaks - yleensä dpo7-10 paikkeilla :) Kuluvassa kierrossa mulla oli taas oviksen jälkeen kuivemmat olot, parille päivälle en oo...
  13. M

Toiveissa vauva 2021

Kysymys teille ennen plussausta krapulassa olleille :LOL: Tuliko teille alkon ottamisesta mitään "takaisin potkimista" tai huonoja oloja ja millä dpo:lla? Aasin siltana omaan napaan. Eilen tulin muutaman annoksen juoneeksi, enkä huomannu kyl omis olois mitään ihmeellistä. Ehkä ei nyt niinkään...
  14. M

Toiveissa vauva 2021

Veikkaisin et sul ois tänää dpo0, jos huomenna jo hailurampi :) Pieni oma napailu.. Jotenkin on heitetty kirves kaivoon tän kierron osalta. Ei onnistunu varmistelut ja tänää jostain syystä uudelleen egg white limoja illasta. Eikä tuota miestä kyl tänäänkään saa kellistettyä :/ Ihme...
  15. M

Toiveissa vauva 2021

Onnea plussista jälleen! :love: Aiemmin oli puhetta, että useammalla oli täs kierros ovis aikaustunu. Minä liityn myös tähän porukkaan :) Oviksen ois pitäny tulla vasta ma tai ti, mutta lämmöt droppaskin jo toissapäivänä (kp11) ja eilen illalla oli monta tuntia kovaa poltetta/viiltelyä oik...
  16. M

Toiveissa vauva 2021

PreSeed oli se paras liukkarivaihtoehto raskautumisen suhteen :) Myö ollaan välillä käytetty ihan perus vesipohjaista ja pH-neutraalia liukkaria, mut oviksen tienoilla yritetään pärjätä ilman. Kertaalleen koitin pitää peppua ylhääl tallettelujen jälkeen, mut tunsin itteni niin hölmöks, et oon...
  17. M

Toiveissa vauva 2021

Ensiksi onnea @Napsunen plussasta! Ja voimia suruun @Titi-Love :( Lyhkäsistä menkoista oli puhetta aiemmin. Mulla pillerien lopetuksen jälkeen menkat jääny 3-päiväisiksi ja niukemmiksi. Alkaa 1-2 päivän tuhruttelulla, kp1 ja 3 on niukkaa vuotoa ja se kp2 on "normaalia", jolloin kuukupin...
  18. M

Toiveissa vauva 2021

On oikein, ite olin päivän jäljessä :D
  19. M

Toiveissa vauva 2021

Onnea uusille plussille! ^^ Itellä ollu tässä kiirettä, kun ei ole kerennyt täällä lueskelemaan tai kirjoittelemaan. Seuraavat pari viikkoakin aika täysiä ja toivottavasti unohtuu iteltä kaikki kuumeilu sen myötä :D Omaa napailua taas hieman negatiivisissa ajatuksissa... Omien olojen suhteen...
  20. M

Toiveissa vauva 2021

@Nokare Itellä hieman pillereitä ikävä, kun oli olo aina paljon seesteisempi ennen tyhjennysvuotoja. Nyt on kunnon ärsytykset ja veto ihan pois ennen vuotoa :D plus selkään tullu takas teiniajan finnit :| Endoa en sen kummemmin oo hoitanu pillerien jäännin jälkeen - en ees ollu aatellu, et...

Yhteistyössä