Hakutulokset

1. H

Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Täälä on kyllä pakko myöntää, että oon jo monet vuodet keräilly kaikki ihanimmat löydöt talteen odottamaan käyttäjää :) Niitä on tässä kertyny parin pahvilaatikollisen verran.. Se on kyllä totta, että ei ne mieltä hirveästi paranna, sen totesin jossain vaiheessa, että ne saa pysyä sielä...
  2. H

Kukin tavallaan, itse aina niin lapsirakkaana oon ilmottanut äitilleni jo 12 kesäsenä, että jos joskus tuun raskaaksi vahingossakin niin aborttiahan en tee. :D Mahdollisuus annetaan nytten kun voin ensimmäisen kerran elämässäni sanoa rakastuneeni ja mieskin niin kovasti lasta odottaa :) Tilanne...
  3. H

Niin ja nyt iha tällä viikolla on alkanu tää häpyluun tämmönen pienimuotonen vihlominen, tai miten sen kuvailis.. en kyllä oikeestaan oo varma onkse häppäri vai onkse sen vieressa, kun se vaihtaa paikkakin aina välillä :D tuun hulluks näitten oiretten kanssa, kun koitan pysyä sillä linjalla...
  4. H

Hei ajattelin josko kertoisitte mielipiteitä jos nyt kuitenkin listaisin tähän nää mun oireet, jotka kyllä pelkään et on kaikki mielen tekemiä, mutta katotaan nyt, toivoa ei saa menettä ! :) Eli, pari päivää ennen kun piti menkkojen alkaa, tuli ala vatsaan tunne että olisi tehnyt koko viime...
  5. H

Miramei, sori en yhtään huomannut tota sun aikasempaa kysymystä ! Ollaan siis yhdessä pyöritty vuoden päivät, mutta tilanteet on mennyt urilleen niin nätisti, että päätettiin lokakuussa jättää ehkäsy pois, ja mennä sen mukaan mitä luonto antaa! :) Eli ei siis olla tikuteltu oviksia eikä...
  6. H

Oikeassa oot avokin suhteen hän on melkein 10 vuotta vanhempi ! :D mutta tilanne on siinä mielessä kummallinen, että meidän neiti on kyllä mun peruja :) Tilanne oli aikoinaan monimutkainen ja tuttava perheen äiti sairastui vakavaan maseennukseen synnytyksen jälkeen, ja asuin silloin saman katon...
  7. H

Heippa kaikille! Oon seuraillu tätä ketjuu täs jo ihan hyvän tovin ja nyt sitte uskallauduin itekkin tulla tänne ihmetteleen, että mahtuisko joukkoon tämmönen pian 20v neitonen. Esikoinen ois haaveissa ja enemmän kun tervetulllut. Kotijoukoissa pyörii mukana avokki sekä vierailevana tähtenä...

Yhteistyössä