Hakutulokset

1. H

Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Kiitos Melody Selitit asian niin loogisesti, että tämäki rämäpää tajusi edes jotain (: Ei kai se auta kun hakea se kuuri apteekista tänään, onko muuten minkä hintasia noi terot noin yleensä? Josko nyt sitten noilla saisi kierron takaisin paikalleen ja uutta yritystä peliin. Tuntuu, että...
  2. H

Pahoittelen tätä hiljaisuutta koko viikonloppu meni ihan hämärissä tunnelmissa. Testailin sillon lauantai aamuna r-testillä ja puhdas negatiivinen. No ajattelin että voisi tehdä hyvää nyt kun kerrankin yöelämään lähdetään niin nollata vähän enempi että stressikin laskisi. Juotiin skumpat siinä...
  3. H

Ooi susupala toivottavasti olisi tiukasti kiinni ja vahtuisi vaan :) Joo vähän jänskättää maanantain tulokset, en yhtään tiedä mitä odottaa.. Ajattelin tänään käydä hakemassa kaupasta parit testit ja aamusta huomenna testailla ja ehkä vielä lauantaina.. että tiedän mitä teen sitten illalla...
  4. H

Täälä ollu vähä hiljasempaa.. Kävin maanantaina sielä lekurissa, ja oli vihdoinkin lekuri joka ymmärsi huolta edes vähäsen. Laitto lähetteen labraan verikokeisiin ja niistä testailtiin hemoglobiinia ja prolaktiivit ja mitähän kaikkea muuta. Mutta ihan kattavasti kaikkea. Maanantaihin pitäisi...
  5. H

Oi eikää ! :) Miramei ja Minnah88, toivottavasti haamut hahvistuu ja seuralaiset pysyy matkassa sitkeästi <3 Oon niin onnellinen teidän puolesta, täälä yritys niin alussa vielä, ja teillä kun se on jatkunut niin pitkään niin mun mielestä te jos ketkä ansaitsette ne haamut ja ne vahvat...
  6. H

Miramei, en tosiaan tiiä mitä ihmettä nää tekee.. Just soittelin niitä labra tuloksia niin negaa negaa, ens maantantaina ois aika lääkärille, varmaan sekin vaan kohauttelee olkiaan niinkun edellinen, ei ole 3kk vielä aikaa. :ashamed: Olo on ihan mahottoman epätoivonen, suuttuttaa noitten...
  7. H

Oooi! varovaiset onnittelut Mirameille jo alustavasti, toivottavasti ois sinnikäs kaveri ja jaksais loppuun asti (: !! täälä kp: rullailee vaan, oiskohan kp70, en pysy enään laskuissakaan ite.. Eilen käyty TK:ssä tekee virtsatesti, tänään pitäis soitella tuloksia, toivottavasti löytäsivät...
  8. H

Kiitos Ansku <3 Eniten mua stressaa se kun muuten aina ollut ihan kellon tarkat menkat niin ettei nyt oo jotain pahasti vialla. Pitkään kyllä jo lapsesta haaveillut, eikä ennen oo aiheuttanut tämmöstä.. Joten rupeen vähitellen sulkemaan ton mielen vaikutuksen pois. Hormoonit on selkeesti...
  9. H

Moikka kaikki, haleja ja voimia uuteen kiertoon tippuneille ! :(<3 Täälä kierto vaan venyy ja venyy.. Rupee ahistamaan kun ei kukaan suostu tekemään mitään kun tää on eka pitkä kierto mulla ikinä ja kaikkien mielestä se on vaan normaalia ja jatka vaan testaamista kyllä ne menkat sieltä tulee...
  10. H

Heippa kaikki! Oon ollu hiljanen kun tapahtunu ties mitä myllerryksiä tässä viikon sisällä. Täälä siis pyöritään kp 57...... testi viime viikolla nega ihan puhdas... tosin oli se rsfu:n kökkö testi.. mut eiköhän näillä päivillä näkyis jo siinäkin testissä jos sielä jotain olisi. Lekuriin...

Yhteistyössä