Hakutulokset

1. H

Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Täällä ruvetaan myös jännäilemään, että mitä kierto sanoo pituudekseen. Se edellinen kun oli se mega kierto.. Olin bongaavinani oviksen viimeviikon lopussa, mutta en tikuttele niin tunnepohjalla mennää. Katotaan nyt mitä tästä tulee. Mieskin oli reissussa viime viikon niin turha edes...
  2. H

Täällä napaillaan taas kerran.. Nyt kyllä otan itseäni niskasta kiinni maanantaina ja varaan ajan sinne lekurille. Ongelmana se samanen ihottuma tuolla alhaalla ja voin kertoa, että kiukuttaa! Itse diagnosoin sen kuivuudeksi koska näyttää ihan kuin iho olisi halkeillut joistain paikoista ja sen...
  3. H

Anteeksi hiljaiselo täältäkin päästä.. Menkkojen jälkeen oon yrittänyt vaan saada taas kroppaa normaalille linjalle. Sen reilun 3kk aikana kun ehti hiipiä melkein 8kg ylimääräistä kiitos "oireiden" himojen ja kaiken muun turvotuksen yhteydessä, ja loppu rutistukseks ne terot aiheutti taas iha...
  4. H

voimia Minnah ja mojito :hug: <3 Helena2013 Saman alan ammattilaisia täälläkin ;) Ties vaikka oltais joskus törmäilty toisiimme jossakin merkeissä! ON: Täälläkin näyttäis tulevan ihmeelliset menkat, ekana päivänä tuli rauhakseen sitten alko kaaos kun vesihanan olis täysille pistänyt. Teki...
  5. H

Tänne voi päivittää kp1 yöllä alko vuoto ! :) Olo melko helpottunu toi kierto rupes venymään ihan riivaavan pitkäks -.- Ja vaikka monet puhu, että menis melkein viikko tai enempi kuurin lopetuksesta nää alko just tälleen simppelisti viikonlopulle! :) Muutenkin yllätyin positiivisesti, kipuilu...
  6. H

Onnea laurushka ihan rauhassa alkuraskaus vaan ja sitten turvallisilla viikoilla päästät ilon valloilleen (: ! Toivottavasti pysyy matkassa :heart: Mojito hirmusesti voimia :hug: Varmasti aivan per*eestä koko tilanne! Muistakaa pitää yhtä miehes kanssa vaikka tilanne ois tommonen! :)...
  7. H

Melody Äh jos oikeesti antaa täti odottaa itseään 2 viikkoa niin sit kiukuttaa, nyt laskin ton alotus ajankohdan niin, että kun mulla tänään alkaa pitkä viikonloppu niin saisin kärsiä ihan rauhassa kotona ilman kärsineitä tekohymyjä aspa töissä :D Mulle ei lekuri sanonnu mitään ajankohdasta...
  8. H

Heii kaikki! Pahoittelut uuteen kiertoon tippuneille :/ Täällä odotellaan jo innolla tätiä tulevaksi.. Pääsis jatkamaan taas yritystä! :) Oon nyt 8pv syöny teroja, eli pitäisi 4pv sisään ilmeisesti tädin ilmoittaa itsestään.. Jos nyt oikein oon ymmärtänyt! Oon ihmetelly tässä nyt lähipäivinä...
  9. H

Uijui onnea Aadaz Mojito Voin kuvitella jos joudut samalle lääkärille vielä menemään kuinka naurat sielä yksin pääsis sisällä unisestasi ja koko asia menee aivan ohi :D Oon itekkin nähny aina välillä vauva unia, mutta en mitään hirveän konkreettista. Aina vaan semmosta normaali arkiunia...
  10. H

Millinkäinen Jes kiitos, täytyy varmaankin käydä hakemassa se toinenkin paketti sitten apteekista. Kun se 10pv tuntuu olevan se normi. Ihmetyttää kyllä apteekin neidin käyttäytymien, että myi noin pienen paketin yleensäkkään kun reseptissä lukee että 10pv.. Noh, ei auta itku markkinoilla. Täälä...
  11. H

Millinkäinen Täytyypä tarkistaa tuo pakkausseloste, en oo sitä vielä itseasiassa vilkassukkaan:ashamed: Ehkäpä sitä pitäis vaan luottaa siihen, ettei sielä mikään kasva kun sillon helmikuussa se lekuri teki sisätutkimuksen ja sano vaan, että kohtu on kyllä ihan pieni.. Niin kaipa se olisi...
  12. H

Grill Testejä tehty siis kp 40 kun havahduin että vuoto myöhässä, sitten tais mennä parikin viikkoa kun odottelin tätiä ja taas testattu, sitten helmikuussa ottivat virtsa testin labrassa negaa sekin ja nyt vielä toissa vklp testattu.. Että hyyvin epätodennäköstä.. Toiveet on vaan niin suuria...
  13. H

Noi ei kuulosta yhtään kivoilta noi kaikki testit, ja varsinkaan se miten ne hoidetaan. Koko ajan tuntuu olevan epäluuloa siitä miten toimitaan ja millon pitää tehä mitäkin ja missä, ja ne tulokset, niitä on vissiin niin vaikea saada! Toivottavasti en ite joutuis sinne asti.. :s Eipähän sitä...
  14. H

Hih kiitos laurushka kyllä sitä on toivottu jo kauan, järki pysyny matkassa tiettyyn pisteeseen asti, olisin jo yläastella ollut valmis ottamaan nyytin vastaan, mutta halusin koulutuksen ja sitä kautta varmistaa tulevaisuutta. Nyt elämän tilanne on niin mainio, että tästä puuttuu vaan se nyytti...
  15. H

Grill kyllä se oli suunnattu sinullekin, niin pitkä on odotuksesi jo ollu <3 voimia! <3 Hopeakissa Nauti odotuksesta ja tulevasta lapsesta täysin sydämmin, toteuta ne kaikki haaveet mitä olet suunitellut tekeväsi siinä vaiheessa kun odotat, ole onnellinen ! <3 Verppu Hirveästi voimia...
  16. H

Hopeakissa sait kyyneleet mun silmiin kun luin sun blogin testejä, oon vaan niin vilpittömän onnellinen sun puolesta (sekä toki kaikkien muidenkin plussanneiden) kirjotat niin ihanasti! Plus noi sun sarjakuvat<3 En varmaan edes vielä ymmärrä mitä kaikkea ootte käyny läpi koko teidän odotuksen...
  17. H

Täälähän on käyty aktiivista keskustelua niin tisseistä kun miehistäkin :D GooD! Kävin eilen hakemassa terot apteekista, otin nyt vaan sen 1kk pakkauksen, jos selviäisin sillä reseptille jäi kuitenkin vielä 2kk jos on tarve.. Jos se kroppa heräis helposti jos riittäis se pikkunen tökkäsy et...
  18. H

Äh nyt kun kaikki kertoo noita kauhu kokemuksia teroista, ja en oo hirveen montaa positiivistä käyttö kokemusta löytäny, nii minkä ihmeen takia niitä aina määrätään?! :D Jos ne ei toimi ja se on vaan välivaihe seuraavaan lääkkeeseen.. Mulla on aina toiminu kroppa normaalisti ja jos kaikki on...
  19. H

Millinkäinen Oon niin tottunu niihi menkka kipuihin et sitä en koe ongelmana, se on aina vaan ollu. Aikasemmin makasin 24h sielä kuumassa suihkussa, vuosin ku vesiputous ja kierin lattialla kun ei pystyny hengittämään niitten kipujen kanssa. Sen jälkeen 24h levotonta unta paikkaamaan se...
  20. H

Ja Minnah on ehtiny kirjotella just sillä välin ku näpyttelin tota mun romaania, onnittelut sinne päin myös, tarrasukkia tarrasukkia ja paljon onnea matkaan :) :heart:

Yhteistyössä