Hakutulokset

1. M

clomit+ultra ovulaation jälkeen

Piti tulla vielä kommentoiman tuota ultraa, jossa kävin eilen illalla. Ultrassa näkyi 24mm follikkeli (1kpl) ja ovulaatiotesti oli positiivinen jo reilu kaksi päivää ennen ultraa eli munasolun olisi käsittääkseni pitänyt jo irrota. Kun kysyin, onko sieltä irronnut jo munasolu niin lääkäri ei...
  2. M

No voi harmi jos noin tosiaan on, sitten taitaa rahat mennä ihan hukkaan..toisaalta saanhan ainakin tietoa kohdun limakalon tilanteesta (ettei clomit oo ohentaneet) ja voin pyytää progesteroniverikokeen ovulaation varmistamiseksi. En sitten tiedä pitääkö seuraavassa kierrossa mennä uudestaan...
  3. M

Hei! Onko kenelläkään tietoa pystytäänkö ovulaation jälkeen olevasta ultrasta näkemään montako munasolua on irronnut? Mulla kävi niin, että Clomien seurantaultra on tänään kp 13, mutta ovistesti oli positiivinen kp 11 eli ovis luultavimmin ollut jo ultraan mennessä (aika vasta illalla)...
  4. M

Clomifen ja aikainen ovulaatio

Hei! Milloin teillä ollut ovulaatio Clomikierroissa? itse sain tänään kp 11 positiivisen tuloksen o-testiin eli ovis olis kp 12 tai kp 13. Nyt Clomit käytössä ekaa kiertoa synnytyksen jälkeen. Tyttömme sai alkunsa aikoinaan 3. Clomikierrosta ja silloin ovulaatiotesti oli positiivinen kp 17...
  5. M

Kuinka kauan pikkukakkosen luomuyritystä?

Hei! Meillä ensimmäinen lapsi syntyi syyskuussa -08 ja sai alkunsa 3. Clomikierrosta. Mulla taustalla PCO ja miehellä Teratozoospermia eli normaalimuotoisten siittiöiden määrä vähentynyt. Imetyksen aikana kuukautisia ei ollut, mutta kun lopetin imetyksen (tyttö 1v1kk), tuli ovulaatio luomusti...
  6. M

Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

Heips! Täällä eletään kp 16/? ja o-testi edelleen nega eikä ovista oo lämpöjen perusteellakaan tapahtunut. Näyttää siis siltä, että Terolutien aloitus lähenee kun mullahan on gynen lupa aloittaa ne kp 20 jos o-testi ei näytä siihen mennessä positiivista. Toisaalta helpotus kun sitten saan...

Yhteistyössä