Hakutulokset

1. E

Haaveena vauva 2022

Onnea @heidisofia , toivottavasti tosiaan pysyy matkassa. ♥️ Mä olen syönyt ihan kaupan halvimpia monivitamiineja jo vuosia. Täytyy vaihtaa ne sitten, jos plussa tulee, koska niissä on a-vitamiinia. On: kaikista limakalvoista päätellen ovis lähestyy. Gelee tuntuu turvottavan niitä kaikkia...
  2. E

Haaveena vauva 2022

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. :( On tää oviksen odottelu tylsää. Vähän on oiretta, että se voisi tulla tässä kierrossa aikaisemmin kuin parissa edellisessä ja hyvä niin.
  3. E

Haaveena vauva 2022

Onnea @summer21, kyllä siellä viiva näkyy. :love:
  4. E

Haaveena vauva 2022

Joo, yleensä testailen eka liuskoilla ja digillä varmistan, viime kierrossa tein toisin päin kun onnistuin hankkimaan nipun lokakuussa vanhaksi meneviä digitikkuja. Hymyili kaksi päivää, kolmantena sain vielä liuskaan räikyvän viivan. Muuten en olisi kolmantena päivänä enää testannut, mut...
  5. E

Haaveena vauva 2022

Huomenna voi/on kannattavaa aloittaa oviksen tikuttelun. Tuntuu, että kasvukipuja on, joten josko se plussa seuraavan viikon aikana tulisi. Tallettelutaktiikoista ollut puhetta. Jossain vaiheessa kokeiltiin joka toinen päivä-taktiikkaa menkkojen jälkeen, mut se meni suorittamiseksi ja...
  6. E

Haaveena vauva 2022

Tuo ärsytys kuulostaa myös tutulta. Olen meistä se boheemimpi, mutta meinasin eilen räjähtää miehelle hänen jätettyään kengät vähän liian keskelle lattiaa. No, viime kierrossa jäi PMS olemattomaksi ja olin loppukierrosta hyvinkin iloinen ja maailmaa rakastava. Normiluonne on hyvin pessimistinen...
  7. E

Haaveena vauva 2022

Ikäviä km-kokemuksia monella. :( Ei osaa edes ajatella, miten pahalta tuollainen tuntuisi. Ovisfinni on lähtenyt ilmestymään jo nyt. Se ehtii vielä ihan hillittömän isoksi ennen h-hetkeä. :ROFLMAO: Tai ehkä ovis on aikaisemmin, mitä parissa edellisessä kierrossa. Sunnuntaina ajattelin alkaa...
  8. E

Haaveena vauva 2022

Ihanaa, onnea @minttuni aivan hirveästi! ♥️♥️♥️ Onnea ja tsemppiä myös @Irtokehys :)
  9. E

Haaveena vauva 2022

Mielenkiintoista tietoa keltarauhastuesta loppukierrolle. :) Oon miettinyt, pitäisikö kuitenkin käydä uudestaan gynellä (kävin viime vuoden huhtikuussa) ja samalla kysyä, voisiko niistä olla minulle apua. Tuo niiden aloittaminen vasta varmasti oviksen jälkeen oli uutta mulle. Edellisessä...
  10. E

Haaveena vauva 2022

Onnea @Töppönen_ @sofialiina ja @Ilihc ja tarriksia pienille. ♥️ @minttuni n tilannetta jännäilen minäkin. :) Menkoista: mulla kestää nykyään 5 päivää, ekana käynnistellään, tokana on hana auki, vika päivä tuhruaa. Ennen ekaa kierukkaa kesti viikon ja hanat auki-päiviä oli jopa 3, eka. vuosi...
  11. E

Haaveena vauva 2022

Löydän itseni täältä taas pari kertaa päivässä, joten sama kait se on tulla listoille. Eli Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi, miehen 1. Kp huomenna 5/28-36 Tarvitsikos muuta? :)
  12. E

Haaveena vauva 2022

Löydän itseni taas täältä lukemassa, miten teillä menee. Olin jossain vaiheessa aktiivisempi tuolla Vauva 2020-ryhmässä, mutta sitten tuli joku ihme hylkimisreaktio koko vauvan yrittämiseen ja palsta sitten jäi. Nyt on jonkunlainen usko hommaan taas löytynyt tai ainakin pahimmat ikävät tunteet...
  13. E

Toiveissa vauva 2021

Heippa pitkästä aikaa. Voi olla, ettei kukaan enää muistakaan, mutta siitä huolimatta tulin kertomaan, ettei tule 2021 vauvaa. Yhden haamujen esiäidin sain helmikuussa, joten toivo elää vuodelle 2022, vaikka menossa onkin 21. kierto kierukan poiston jälkeen. Tsemppiä kaikille! :)
  14. E

Toiveissa vauva 2021

Menkat alkoi tänään. Poistun kiertolistalta ja palstalta nyt hetkeksi, tuntuu, että nyt oikeasti kaipaa taukoa vauvajutuista. En oo varma, alkoiko nyt yk 14, 15 vai jo 16.
  15. E

Toiveissa vauva 2021

Syntymäkuukaudesta: omasta kokemuksesta sanon, että sillon täysi-ikäisyyden kynnyksellä se ottaa kaikista eniten päähän olla marraskuussa syntynyt, kun kaikki muut porukasta pääsee jo baariin ja itse jää ainoana ulkopuolelle. Muuten on kyllä ihan sama. Ala-asteella kesäloman aikana syntyneitä...
  16. E

Toiveissa vauva 2021

Esikoinen luuhasi taas puoli iltaa reissuillaan ja pääsen piinailemaan, vaikka vähän harmittaakin viime lauantain väliin jääminen. Huomenna siis dpo 0.
  17. E

Toiveissa vauva 2021

@Alinna86 näyttää kyllä jo hyvältä. ♥️ Omaanapaa: ensin tuntui, että ei vaan jaksa testailla eikä kyttäillä. Tänä aamuna lämmöt oli sitten vielä matalammalla kuin viime viikolla ja limaa sen verran pyyhittäessä, että huomasi kyttäämättäkin. Piti kuitenkin testata ovis, ihan tuli viivat. Nyt...
  18. E

Toiveissa vauva 2021

Onnea @neilikkaruusu! Hienot viivat!
  19. E

Toiveissa vauva 2021

Flo:sta saa esiin lisää säätöarvoja menemällä sen sivun alalaitaan, missä voi laitella kaikenlaisia oireita ylös. Sieltä saa esiin myös tuon lämpökäyrän. :)
  20. E

Toiveissa vauva 2021

Ovistesti oli eilen haaleampi kuin toissapäivänä. Nyt tuntuu, etten jaksa sitä enää testailla. Turnausväsymys meinaa muutenkin ottaa valtaa, lämpöjä varmaan mittailen, mutta muuten saa loppukierrolta jäädä vippaskonstit, tallettelut, oireiden kyttäys ja kaikki muukin asiaan kuuluva.

Yhteistyössä