Hakutulokset

1. Miuski00

Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

Santtu :hug: Olet mielessäni....
  2. Miuski00

Elokuun 2011 pikkuiset syyskuussa

Kuittaus ja äänimerkki ja Kiitos uudesta pinosta! :wave: Imetyksestä: Mulla ei onnistu ollenkaan, mutta lypsän medelan käsikäyttöisellä pullolla...eikun siis tietty pumpulla :laugh: ja poika syö siis pullosta rintamaitoa :) Hyvin maistuu ja jestas mikä meijeri taas olen.... Esikoisen...
  3. Miuski00

Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

On, itse asiassa vieläpä kahdet ;) Mä tykkään todella, eivät paina, tukevat jonkin verran ja todella näppärät sitten avata ja mahtuu kunnon kokoiset liivinsuojat! Mä tarviin isot ja imukykyiset :D
  4. Miuski00

Mulla esikoinen oli todella vilkas mahassa, tällä puolen on haaveilija ja rauhallinen kuin mikä. Masussa eletty rytmi oli muutaman kk päällä eli aktiiviajat oli hereillä/nälkäinen tälläkin puolen. Toka oli vilkas kuin mikä ja sitä on tälläkin puolen. Tää kolmas oli kova liikkumaan, mutta...
  5. Miuski00

Tyttö- vai poikamasu- kuvaketju :)

Ja näistä kuvista.... poika syntyi 20.8.2011 :heart: Tässä vielä torstaina otettu kuva, kun la hän syntyi: ps. Entinen kuopus on siis poika myös :)
  6. Miuski00

Vinkki: https://www.mamidea.com/webshop/carriwell-seamless-nursing-p-127.html venyy ja paukkuu! Ostin kohdassa 80B mentäessä ja nyt on 85c/d ja vieläkin venyis... Toiset ihanat: Riemuli: ja nääkin antaa hyvin vielä periksi....
  7. Miuski00

~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

Meitin villahousuvauva Jimi 1viikko ja melkein 3vrk :heart:
  8. Miuski00

~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

Hui! Zemppiä ulleli!!! :kiss:

Yhteistyössä