Hakutulokset

1. Lennis

Haaveena vauva 2020

Huh, teillä on kyllä pitkä taival takana! Toivotaan pikaista plussaa, kun nyt ootte jo hoidoissa :love: Ja @Hope91, kyllä noilla päivillä voi jo kevyesti testailla, sekä saada melko varmoja tuloksia! :)
  2. Lennis

Haaveena vauva 2020

Just 3v täyttänyt meillä on kans kotona, ihanaa uhmaa! 2015 meni täällä kyllä tiiviisti kun yritettiin, alkuvuodesta/-15 oli keskenmeno ja sit vasta paljon myöhemmin plussasin esikoisesta. Toivottaan, etten nyt haaveilijoissa viihtyisi niin pitkään :p
  3. Lennis

Haaveena vauva 2020

Varmasti ollaan! Niitä aikoja olen täällä aiemmin aktiivisena pyörinyt, ja ilmeisen aktiivinen olen ollutkin kun on jäänyt mieleen! Joku muukin tästä kysyi :D On: Aamulla oli vielä vielä juilimista ja selkäkipua, mut nyt ei mitään! Kertakaikkiaan kaikki oireet hävinneet kuin pieru saharaan...
  4. Lennis

Haaveena vauva 2020

Samaa ajattelin :( Toivotaan plussa-aaltoa! :love:
  5. Lennis

Haaveena vauva 2020

Kivut helpottaneet eilisestä (vähän vielä tuntuu juilimista), dpo 8 ja testi selvästi negatiivinen. Maltoin sentään aamuun testaamisen kanssa :geek: Tässä sit taas odotellaan huomista aamua :p
  6. Lennis

Haaveena vauva 2020

Minulla nää jomotukset on vaan vahvistunut iltaa kohden, et mietin jo onks tää normaalia. (n) Sen verran koskee, et saankohan nukuttua yölläkään. Ajattelin jo, et pitäiskö ottaa särkylääkettä. Usein menkoissa kipuja, mut ei kovin graaveja. Nyt kuitenkin kipua paaaljon enemmän, kuin perus...
  7. Lennis

Haaveena vauva 2020

Voi ei :cry: Voimia sinne :love:
  8. Lennis

Haaveena vauva 2020

Ihan samat oireet siellä kun täälläkin dpo 6 ja 7. Varmaan kans testaan negaa pari seuraavaa päivää. :cautious: Noitten sokereiden suhteen, nehän taitaa heittää aika pienestäkin muutoksesta kehossa? Onko sinulla ollut dm hyvässä hoitotasapainossa muuten?
  9. Lennis

Haaveena vauva 2020

On: ihan järkyttävät jomotukset, niinku ois menkat menossa. Tosiaan dpo7. Jos tää onkin hyvä merkki, alkio kiinnittyy? Tuntuu kuin porautuisi kohdun seinään :LOL: Poden valtavaa halua tehdä yhden testin! Jos huvikseen tekisi? :whistle: Niitä ei vaan ole niin paljon, että riittäisi sitten...
  10. Lennis

Haaveena vauva 2020

Voihan se @Effis olla kiinnittymisestäkin, noin viikon kohdalla pitäisi tapahtua. @Kasikuus mennään siis suht samoissa kierron osalta! Esikoisen tärppikierroksella olin kans maani myynyt, ettei vaan oo tärpännyt, mut niin olikin! Itse en oo kohdunnapukkaa koskaan kokeillut, en tiedä edes...
  11. Lennis

Haaveena vauva 2020

Vaikuttaa lupaavalle! Täällä kans paljon valkovuotoa ja nippailuja alavatsalla. Tosin, dpo7 vasta. Maltoin olla vielä testaamatta, kun ei siinä mitään vielä kuitenkaan näy :rolleyes: Josko huomenna sit jo hätähousuilisi :giggle: Luin vanhoja keskuteluja plussakierrosta, olin varma ettei ollut...
  12. Lennis

Haaveena vauva 2020

Tervetuloa @HMami! Joko tänään testaat @haaveilija-31? :barefoot: Täällä vissiin dpo5 tai 6. En ole ihan perillä, kun en merkannut kalenteriin. :ninja: Vielä pitäis hetken malttaa olla testaamatta. Mahassa on ollut teräviä nippaisuja ja vv on paljon edelleen. Voihan tää taas olla kuvittelua! :LOL:
  13. Lennis

Haaveena vauva 2020

Varmaan raha on yks iso tekijä, hoitovapaalla tulot pienet, hoidossa päivähoito maksaa jonkin verran, eikä kotiin juurikaan ole saatavilla tukipalveluja, jotka tukisivat jaksamista mahdollisesti rankan vauva-ajan kohdalla, kun yrittää hoitaa myös ne isommat lapset. Varmaan pitäis tehdä asialle...
  14. Lennis

Haaveena vauva 2020

Itse jaksan vielä olla positiivisella mielellä, koska ei yrityskertoja ole juurikaan takana. Vuosi yrittämistä esikoisesta, joten olen tässäkin ajatellut, että voi kestää. Eihän sille juuri minkään mahda, luonto tekee tehtävänsä ja aika näyttää. Aika kliseistä, mut niin se vaan on.
  15. Lennis

Haaveena vauva 2020

Meillä oli miehen kans pitkät keskustelut ennen yritystä, että haluaako hän toista vai ei. Itselle oli selvää, että vielä toisen halua. Tähän miehen päätökseen vaikutti esikoisen hankala (minulle lähinnä) odotus, kamalat mielialanvaihtelut alussa, todella rankka vauva-aika. Mutta keskusteltiin...
  16. Lennis

Haaveena vauva 2020

Minä en pääsis kolmella raskaustestillä edes dpo10 saakka :whistle::ROFLMAO: Riittääpähän nyt vähäksi aikaa (y)
  17. Lennis

Haaveena vauva 2020

Varmasti reklamoisin, ties vaikka sais 10 uutta :LOL: Onhan tuo ärsyttävää, jos sitä on oikein säästellyt! :eek:
  18. Lennis

Haaveena vauva 2020

Pahoittelut @Binky :cry:
  19. Lennis

Haaveena vauva 2020

Toivotaan, et oli vielä liian aikaista. Oliko ovulaation ajankohta tiedossa? Jos vain onkin vähemmän päiviä, mitä pitäis olla laskurin mukaan (n) Piinaavaa tuo odotus kyllä on, tsemppiä! (y)
  20. Lennis

Haaveena vauva 2020

Kyllä taitaa tää ovulaatio ja migreeni kulkea käsi kädessä. Hemmetti, ihan järkyttävä hedari :poop: Ja huono olo, sama oli viime kierrossa. Varmaan ihan migreenistä johtuen.

Yhteistyössä