Hakutulokset

1. _hosuli_

Lokakuiset 2020

No niinpäs saakin, en ollut tajunnut! Mutta ongelma onkin tuo että ne ilmoittaa viikot esim. 5+1...5+7 eikä 5+0...5+6.
  2. _hosuli_

Lokakuiset 2020

Voi @Napsunen paljon voimia! Tuo on varmasti meidän kaikkien pahin painajainen... :( Tervetuloa mukaan @Fiksulikka ja @mimmi92 ! Joku kyseli raskausappeista (en nyt äkkiä selaamalla löytänyt enää sitä viestiä): mulla oli aluksi vain tuo Flo jota käytin alun perin menkkojen seurantaan, kun...
  3. _hosuli_

Lokakuiset 2020

Tervetuloa mukaan joukkoon @maria101 ja @Hema- ! Mun eilinen kätilön tapaaminen peruuntui viime hetkellä sairastumisen vuoksi, tylsää. Nyt pitää odottaa, että hän tervehtyy ja antaa mulle uuden ajan. En malttaisi millään odottaa! Meillä on taas aamuisin aikamoinen mellastus käynnissä, kun olen...
  4. _hosuli_

Lokakuiset 2020

Ai ja @Napsunen mulla edellisessä raskaudessa digi näytti liian pieniä viikkoja, mutta kaikki oli silti ihan hyvin. Muutokset hormonin määrässä voi kai olla tosi yksilöllisiä.
  5. _hosuli_

Lokakuiset 2020

Onpa kurja uutinen @Barista , voimia paljon! @iisuli Tsemppiä vuodon kanssa! Toivottavasti laantuu pian... Tuollainen pieni vuoto on kai tosi yleistä? Mulla tuli edellisessä raskaudessa pariin kertaan (silloin kuin olisi normaalisti ollut menkat) ja kaikki meni hyvin. @Helmiina1978 Tuon jodin...
  6. _hosuli_

Lokakuiset 2020

Ai niin, uskaltauduin minäkin testaamaan vikan, viikkonäytöllisen digitestin, ja se näytti 3+ ihan niin kuin pitikin. :love:
  7. _hosuli_

Lokakuiset 2020

Kiitti! Näin arvelinkin. Vaihdoin makean veden spirulinaan kun ilmeisesti jodi olisi merilevissä ongelmallista. Mutta tsekkaan tän vielä huomenna kätilöltä.
  8. _hosuli_

Lokakuiset 2020

Tsemppiä @Helmiina1978 pienen potilaan kanssa! Ja kaikille muille aamuyöstä heränneille! Mein esikoinen luojan kiitos nukkuu varsin luotettavasti aamuseiskaan (lomilla usein pidempäänkin kun rytmi vähän myöhästyy), ja sain viime yönä nukkua yhdeksän tuntia yhteen putkeen, mutta mua väsyttää...
  9. _hosuli_

Lokakuiset 2020

@Helmiina1978 Tosi vahvan näköiset viivat! (en ole oikein perehtynyt näihin liuskatesteihin kun niitä ei täällä ainakaan tavan kaupassa/apteekissa myydä, joten: mitä eroa sinisillä ja punaisilla on?) Onko sulla muita syitä olla huolissaan kuin vähentyneet oireet? Mulla ainakin oireet vaihtelee...
  10. _hosuli_

Lokakuiset 2020

Mua jännitti tää kovasti viimeksi kun pahoinvointi esti kahvin juomisen kokonaan. Mietin että muut arvaa varmasti ihan heti mistä kiikastaa kun toimiston vakkari-aamukahvinkeittäjä istuu omassa huoneessaan kalpeana hiljaa... Vaan ei ne muut taida niin kovasti meihin kiinnittää huomiota kuin itse...
  11. _hosuli_

Lokakuiset 2020

@mincha Onpa tylsää, jos sukulaiset suhtautuu nuivasti! Oon kuullut monilta muiltakin, että kolmen jälkeen ihmiset alkaa hiljaisesti "paheksua" - sitten taas toisaalta, meitä on monet ihan avoimesti moittineet, kun ei olla "vieläkään" tehty toista lasta! En pysty ymmärtämään, miten se kuuluu...
  12. _hosuli_

Lokakuiset 2020

Me ei olla vielä kerrottu lapselle, koska tosiaan 2,5-veellä ei pysy mikään salaisuutena. Hän tosin on kertonut jo viime syksystä asti kaikille, että äitillä on vauva masussa (ja paijannut samalla mun tissiä...), eli eipä tämä tilannetta muuttaisi mihinkään. Hän myös toivoi viime viikolla...
  13. _hosuli_

Lokakuiset 2020

"Kiva" kuulla että en ole ainoa... Mulla ollut nyt jo monta päivää (viikkoa?) tosi ailahtelevainen mieliala. Aamuisin varsinkin räjähtelen ihan typeristä asioista, iltaisin itkeskelen milloin mistäkin - nyt viimeisimpänä brexit-uutisia eilen illalla. :rolleyes: Ja sitten siinä välissä leijun...
  14. _hosuli_

Lokakuiset 2020

Eka ultra varattu 21.2. Silloin 7+6. :barefoot:
  15. _hosuli_

Lokakuiset 2020

Tervetuloa uusille! Onpa mukavaa kun meitä on nyt jo näin monta. (y) Toivottavasti tosiaan kaikilla pysyy kyytiläiset matkassa. Kolme keskenmenoa on kyllä ihan tosi kurjaa onnea, @Karvakorvat - todella toivon että tällä kertaa kaikki menee hienosti loppuun asti! @Helmiina1978 mustakin tuntuu...
  16. _hosuli_

Lokakuiset 2020

Ai ja hei @mincha teidän kahdella ekalla on näemmä about sama ikäero kun meillä näillä näkymin tulisi esikoiselle ja tälle uudelle tulokkaalle. Mua on hirveästi varoiteltu ja painostettu että tuo olisi liian iso väli ja että lapset ei leiki keskenään. Mitä mieltä olet? Me asutaan todella kaukana...
  17. _hosuli_

Lokakuiset 2020

Tiedän niin tuon pelon... Ekassa raskaudessa olin täysin huoleton alusta loppuun vaikka normaalisti olen hirveä stressi-erkki. Oli vaan niin vahvasti tunne että kaikki menee hyvin. Nyt sitten tulin nopsaan raskaaksi (viime kuussa) ja alusta asti olo että jotain vialla ja se menikin sitten kesken...
  18. _hosuli_

Lokakuiset 2020

Kuulostaa erittäin tutulta - meiän tyypillä vaan synttärit kesäkuussa. Toivon että kaikkein pahin äidin testaaminen on siihen mennessä ohi kun kakkonen saapuu... Välillä tuntuu että järki lähtee kun otetaan yhteen, kaksi yhtä itsepäistä. :whistle:
  19. _hosuli_

Lokakuiset 2020

@Helmiina1978 Mulla on vielä kaksi testiä kaapissa. Meinasin toisen tehä huomenna ja vikan varmaan ensi viikon puolella - jos maltan odottaa! @Karvakorvat Komeet plussat noin aikaisilla viikoilla! (y) Mulla oli eka plussa viime viikolla niin hailakka että vasta toisesta testistä aloin uskoa...
  20. _hosuli_

Lokakuiset 2020

Mulla on tosi normaali olo toistaiseksi. Iltaisin paleltaa kovasti, mutta me asutaan vanhassa (ja huonosti eristetyssä...) talossa eli se on aika normaalia. Nälkä on tavallista kovempi ja verenpaine selkeästi tosi alhaalla. En ole syönyt aamupalaa ennen töihin lähtöä esikoisen imetyksen...

Yhteistyössä