Hakutulokset

1. _hosuli_

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

https://aijaa.com/xXSMEI Onnistuukohan tämä näin? Yritin tuohon kuvakohtaan mutta ei suostu ottamaan. Ihan tylsä uudistus, ennen pystyi mun mielestä lataamaan suoraan kuvan tänne.
  2. _hosuli_

Jospa vielä osaisin tänne liittää kuvia... Ne pitää kai ladata ensin johonkin toiseen palveluun? Onko kellään vinkkejä?
  3. _hosuli_

En ole edes miehelle raaskinut kertoa, varmistan ensin vielä loppuviikosta uudella testillä...
  4. _hosuli_

Pahoittelut @Lilmi89 keskenmenosta! Toivottavasti pian tärppää uudestaan. ❤ @Babyfever1 Onpa jännät ajat tosiaan! Pidän peukkuja sinulle. :) Tiedän todellakin tuon tunteen testien kanssa, ite oon ihan samanlainen... @Sandiina Mitä oireita sulla on ollut? Joskushan testit näyttää plussan vasta...
  5. _hosuli_

En olekaan käynyt hetkeen täällä - jotenkin keskenmenojutut jäivät vähän taka-alalle tämän koronahässäkän kanssa. Ihanaa kuulla, että täällä on tullut plussia sillä välin: onnea @Korallikala ja @Annu83 ! Valaa vähän uskoa itseenkin että perässä tullaan vielä joskus. :) Meidän toive vuoden 2020...
  6. _hosuli_

Kiitos kaikille tsempeistä. Helpottaa vähän edes tietää ettei ole ihan yksin tämän asian kanssa, kun välillä tuntuu että "pitäisi" päästä nopeammin takaisin jaloilleen ja eteenpäin. Huomasin tänään kyllä, että olen ollut vissiin koko viikon ihan fyysisesti niin väsynyt että sekin on vienyt...
  7. _hosuli_

Pikapäivityksenä: lääkärin mukaan kohdussa näkyi vielä ihan pikkuisen raskausmateriaalia, joka kuitenkin todennäköisesti poistuu seuraavien kuukautisten mukana. Hän pyysi tulemaan vikaan tarkastukseen menkkojen jälkeen. Eli sinänsä hyviä uutisia koska lääkkeet toimivat ja selvisin tosi vähällä...
  8. _hosuli_

Ohho, mulla ei näköjään ilmoitukset toimi tästä ketjusta. Ihan kumma tämä uusi palsta... @mimmi92 Tosi kurjaa että jouduit sinäkin tänne, meitä entisiä lokakuisia onkin ihan joukolla... Mulla toistaiseksi lääkkeellinen tyhjennys ei ole ollut kovin fyysisesti rankka. Ainoastaan lauantai-iltana...
  9. _hosuli_

Voisinpa siirtyä minäkin tänne, kun tuolta lokakuisista tipuin pois. Reilu viikko sitten perjantaina varhaisultrassa näkyi vain pienen pieni alkio, eikä sykettä vaikka viikkoja piti olla jo 7+6. Viikon odottelun jälkeen kontrollissa todettiin, että kehitys on tosiaan lakannut jo noin viikolla...
  10. _hosuli_

Lokakuiset 2020

Minut voisi tuolta listasta poistaa, tosiaan viime perjantaina vahvistui ultrassa keskeytynyt keskenmeno. Onnea kaikille jatkoon. ❤
  11. _hosuli_

Lokakuiset 2020

Pahoittelut @Korallikala ja @Bb-8 ! Tosi kurjaa. :( Ihana kuulla että syke löytyi, @Karvakorvat ! Varmana helpottaa oloa paljon. Mulla väsymys ja pahoinvointi tulee ja menee aaltoillen. Tänään on tuhruttanut vanhaa verta koko päivän, ihan siteeseenkin asti, mutta nyt näytti laantuneen ja testi...
  12. _hosuli_

Lokakuiset 2020

Tosi kurjaa @Korallikala ! Etkö saanut tuon perusteella aiemmin uktraan aikaa? Kauheaa joutua odottamaan noin kauan... Kiitos @prinsessasofia , laitoin viestin. (y) Me ei olla vielä kerrottu perheille ja pohdittiin että varmaan kerrotaan np-ultran jälkeen tylsästi whatsappilla. Yritän keksiä...
  13. _hosuli_

Lokakuiset 2020

@Korallikala ihan vahva viivahan tuo on, ei sitä mun mielestä kannata murehtia! (tietty helppo muita neuvoa vaikka itekin murehtii ilman syytä...) Mutta kannattaa varmaan ainakin kysyä tuota verikoetta, jos se rauhoittaisi mielen. :) @iisuli ja @Helmiina1978 ihana kuulla, että on sykkeet...
  14. _hosuli_

Lokakuiset 2020

Millä viikolla olet nyt? Jos siellä on kaksoset? ;)
  15. _hosuli_

Lokakuiset 2020

Tarttuukohan tämä huoli täältä palstalta. :unsure: Huomasin illalla että rinnat ei arista enää yhtään, eikä muutenkaan oo mitään tuntemuksia. Ja olin jo aiemmin päivällä ehtinyt miettiä, että oireet on ihan kateissa. Tänään aamulla vielä alavatsaa poltteli kovasti ja olin ihan varma, että kesken...
  16. _hosuli_

Lokakuiset 2020

Mua myös kiinnostaisi semmoinen pieni tämän porukan fb-ryhmä? Mutta varmaankin vasta ekan ultran jälkeen... Mullakin tänään aamulla tuli ihan puskista olo, että oonkohan raskaana ollenkaan, kun oli niin normaali olo. Huippaus poissa, ei väsyttänytkään niin kovasti kuin normaalisti. Mutta oon...
  17. _hosuli_

Lokakuiset 2020

Mä kävin ekasta raskaudesta ekassa lääkärintarkastuksessa jo viikoilla 6+0 ja hieno sydämensyke löytyi ultrassa. Silloin mulla oli tosin lyhyt kierto, ja epäilen että oikeasti alkio oli tuossa kohtaa jo pari päivää arvioitua isompi, mutta ei kuitenkaan yli viikkoa.
  18. _hosuli_

Lokakuiset 2020

Tsemppiä @prinsessasofia ! Toivottavasti pian olo helpottaa... Mulla myös on tämän raskauden alussa ollut päiviä, kun olo tuntuu ihan lannistuneelta. :( Ootko testannut vielä uudestaan tai käynyt verikokeessa katsomassa hormonin nousua? Tai oliko sulla varhaisultraa tulossa? Josko se vähän...
  19. _hosuli_

Lokakuiset 2020

Samoissa mennään siis! Mullakin jokainen appi näyttää eriä, ja eri nettisivustoiltakin saa vähän eri arvioita lasketusta ajasta. Ota näistä selvää... :confused:
  20. _hosuli_

Lokakuiset 2020

Onpa tullut paljon uusia, ihanaa! Tervetuloa kaikille ja onnea plussista. :love: @Pippuri0 Olisko sulla siis LA syyskuun puolella? Mulla on varhaisultra päivää sua ennen ja silloin 7+6 (ja LA 3.10.). Kiinnitin vaan huomiota kun ultrat on ihan peräkkäin. :) Mulla myös nälkä on ihan järkyttävä...

Yhteistyössä