Hakutulokset

1. Pikkukaupunkilainen

The ketju

*virittelee lenkkareita kun ei nyt autoa saa ajaa* (matkassa saattaa kestää hetki :D )
  2. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Lääkäriin saatana.
  3. Pikkukaupunkilainen

The ketju

En siis tee mitään, kelvatkoon noin. :D Tai sitten lätkäisen sinne vielä sen numeron. Sekaisin ei ole mennyt kuin ehkä kerran pari, muutaman kerran Aamulehti jättänyt tulematta...
  4. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Aiheen viereen; onko teillä ihmisillä postilaatikossa nimi? :D Mulle tuli postilaatikkoon postilta lappu, että pyydetään laittamaan postilaatikkoon tarkempi nimi ja osoite. Siinä on jo nyt semmonen valkoinen muovilätkä, missä on mun sukunimi ja exän sukunimi, firman nimeä ei ollenkaan, vaikka...
  5. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Ei se taida olla isyydestä kiinni, niin ainakin itselleni vakuuttelen. Ei meilläkään kotiin paljoa soitella, jos "muuailmalla" ollaan.
  6. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Mitäs sulle? :)
  7. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Iltaa! Huhheijaa ja remonttipora laulaa...
  8. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Hyvä se on noin, mutta mulla se vaan aina venyy... Laiskuutta. Mietin justiin, että ei ole yhtään vuotta varmaan ollut, että mulla olis ollut ensilumilla talvirenkaat. Viime vuonna olin Tampereella ensilumilla & huonoilla kesärenkailla - viittäkymppiä ajettiin letkassa muiden kanssa, joilla oli...
  9. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Niin on kyllä täälläkin tuo tapa... Mulla on tapana tosin vaihtaa ne talvirenkaat siinä marraskuun puolivälissä ja toukokuun lopussa vielä rapisee nastarenkaat :ashamed:
  10. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Iltaa !
  11. Pikkukaupunkilainen

The ketju

:laugh: Ooks vaihtanu nikkiä? En muista tällästä...
  12. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Näin yhden tuttavan , jota en ole nähnyt varmaan viiteen vuoteen ja se kysy multa, että "mitä uutta?". Vastasin, että ei tässä ihmeempiä, avioero, aivoinfarkti, kuopus syntyi kuolleena ja odotan ensimmäistä lastenlastani. Sillä meni jauhot suuhun :laugh:
  13. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Iltaa pikaisesti! Että on mukavaa saada ihminen sanattomaksi, tein sen taas :laugh:
  14. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Iltaa huhuilen !
  15. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Kyllä näitä on nähty...
  16. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Persaukinen kumminkin :D
  17. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Totta puhut, mutta perheelliset persaukiset kuten minä tyydytään tähän. ;)
  18. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Juu, hyviä ajaa joo. Kestävyys, kun pikkukoneisiin ängetään hirveät hevosvoimat - sitä ei ole.
  19. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Juu, kuulostaa järkevältä.
  20. Pikkukaupunkilainen

The ketju

Niinpä, voisivat opettaa myös nuo risteysryhmittäytymiset järkevästi. Mutta sitä varten juu me isät ollaan, minä en vain opeta moottorijarrutusta vaan pedaalin käyttöä. ;)

Yhteistyössä